• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Også treningsdrakt

Started by Tois, January 20, 2005, 16:49:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tois

Ny drakt til Brann er stygt, nå enda stygt.. Brann fått også udesigner treningsdrakt..

se http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72722
Brann`s først trening idag!

cyp

Orker vi flere "hater-drakt" - tråder?
elt O e snobbete!!

BL

Quote from: "Tois"Ny drakt til Brann er stygt, nå enda stygt.. Brann fått også udesigner treningsdrakt..

se http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72722
Brann`s først trening idag!


det er skal vist være det andre forslaget til brann-drakten. som ble forkastet forøvrig. men miller fikk et eksemplar...
Hansa-
Felt Z

Mr_Soma

Måtte le når jeg så dette imorges -
Var sikker på Miller brukte bukseseler.

Svante!!

Den er jo litt morsom og spesiell.  Den hadde man lagt merke til.  Jeg mener den drakta Miller hadde på seg er fantastisk!!!
rann er best

bernu

Den er ihvertfall mye bedre enn den svarte og røde....
HANSA - Z

Bombefar

Kan de bare lage stygge drakter i denne klubben?

Skyscraper

Håper det der var ironi, bombefar. Med mindre du ikke likte fjorårets drakt heller...
å skal det skje... Nei, vent... Nå

ekte kjuagutt

hahah, d der kostymet charlie hadde på seg tror eg må være d jævligste eg har sett nokken gang.. men morsomt var d..

kirsti

Ein ting er standar stygge-drakter-dritt-slenging, men den der var jo så gyseleg at eg sette kaffen i halsen. Fysj!
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Skyscraper

da er det avgjort. Noen liker ikke den nye drakten, og et få tall gjør det. Personlig gjør jeg det ikke. Men nå har dette vart altfor lenge. Vi har hørt alle klager, og mer eller mindre usaklige replikker, og det er ikke noe vi kan gjøre med det. Det er totalt nyttesløst å sitte foran pc'en å klage på noe som likevel kommer til å bli brukt, spesielt når man klager til de grader mye som det har blitt gjort her på forumet. Bruk heller tiden på noe nyttig. Stikk i banken og doner et par hundrelapper til tifogruppen e.l, istedet for å klage, så gjør dere i hvertfall noe nyttig
å skal det skje... Nei, vent... Nå

DJ_ADG

Quote from: "Skyscraper"Stikk i banken og doner et par hundrelapper til tifogruppen e.l, istedet for å klage, så gjør dere i hvertfall noe nyttig


Då bruker man konto nummer 05391881830 (merk tydelig med TIFO)
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Digg Jan

eg syntes ike drakten er så verst.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Bombefar

Quote from: "Skyscraper"da er det avgjort. Noen liker ikke den nye drakten, og et få tall gjør det. Personlig gjør jeg det ikke. Men nå har dette vart altfor lenge. Vi har hørt alle klager, og mer eller mindre usaklige replikker, og det er ikke noe vi kan gjøre med det. Det er totalt nyttesløst å sitte foran pc'en å klage på noe som likevel kommer til å bli brukt, spesielt når man klager til de grader mye som det har blitt gjort her på forumet. Bruk heller tiden på noe nyttig. Stikk i banken og doner et par hundrelapper til tifogruppen e.l, istedet for å klage, så gjør dere i hvertfall noe nyttig


Da er det vel idiotisk å diskutere andre ting også. Hvorfor diskutere fotballkamper når de er ferdig eller om Miller var er bra kjøp? Vi kan jo ikke gjøre noe med det allikevel.

Skyscraper

Tja hvis du sier det så...

Men det er en viss grense for hvor mye man kan si om et tema... Noen tema blir brukt opp sent, andre fort.  dette temaet er av det siste. Ingen vits i å oppretholde en diskusjon når man bare hører oppgulp, og mye av det oppgulpet også er usakelig og negativt ladet. Hadde det dukket opp noe nytt, så kunne jeg kanskje ha skjønte det.

En fotballkamp blir, i de fleste tilfeller, diskutert  noen dager i etterkant, noe dette temaet også burde blitt. Men imotsatt til diskusjoner om fotballkamper, så har denne diskusjonen vart langt forbi stemplingsdatoen.
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Bombefar

Når det viser seg at alternativet til drakten var dette klovnekostymet må det være lov å stille spørsmålstegn med de ansvarliges psykiske helse nok en gang

apop

Jammen kjære bombefar, hadde de valgt den drakta, så hadde jo du fått viljen din. Røde og hvite drakter. Nei Vær glad for at de valgte det røde og svarte alternativet du, og så snakker vi ikke mer om den nye drakta.

Bombefar

Jeg vil ikke ha røde og hvite drakter for enhver pris heller. Kan ikke skjønne hva som var gale med de gamle. Det er vel kanskje den beste drakten jeg har sett

Skyscraper

hm... Men var det ikke du som spurte om de bare kunne lage stygge drakter i denne klubben da?[/quote]
å skal det skje... Nei, vent... Nå

andreas27

og umbro satsar på brann i nord-europa?

Bombefar

Quote from: "Skyscraper"hm... Men var det ikke du som spurte om de bare kunne lage stygge drakter i denne klubben da?
[/quote]

Jo, det var det, men da tenkte jeg ikke så veldig langt. Er det nødvendig å kverulere på alt??

oppedal

Jeg har sett på de draktene Puma lager. De er geniale, moderne og stilige syns jeg. Brann bør skifte til Puma som utstyrsleverandør.

Noen som har peiling på når kontrakten med Umbro går ut?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Skyscraper

Til Bombefar: Nei du har rett i det. Var et Billig Skudd.  Beklager til alle for å fylle forumet med det.
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Tjohei

Bra at Andresen er skadet, håper han blir frisk til sessongstart.. Men jeg har så lyst at Miller skal spille, det er en sann fryd. PS: den kostymen til Miller var faktisk noe av det jævligste jeg noensinne har sett!!!!!!!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

atlascopo

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Skyscraper"Stikk i banken og doner et par hundrelapper til tifogruppen e.l, istedet for å klage, så gjør dere i hvertfall noe nyttig


Då bruker man konto nummer 05391881830 (merk tydelig med TIFO)




hvorfor skal det merkes med tifo? er det ikke en tifo konto? der alt går til tifo?

eller er den en privat konto? så når den personen får litt dårlig råd kan han bare forsyne seg uten noen reagerer?

Bergen Sin Gutt

Quote from: "BL"
Quote from: "Tois"Ny drakt til Brann er stygt, nå enda stygt.. Brann fått også udesigner treningsdrakt..

se http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72722
Brann`s først trening idag!


det er skal vist være det andre forslaget til brann-drakten. som ble forkastet forøvrig. men miller fikk et eksemplar...


Hvem som sier at det der var det andre forslaget til ny Brann-drakt?

Go Up