• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Også løven løy på alderen

Started by Xminator, January 20, 2005, 08:47:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Først var han født i 1977. I Brann var han født i 1979, mest sannsynlig for å sikre kontrakt og spille på ungdomskvote i OL.

En del av de BA snakket med mener han er født så tidlig som i 1975...

enavgutta

Tviler ikke. Nhleko kommer fra steder hvor Svindel er forbokstaven i det meste man foretar seg. At Walsall har slått til på dette sorte fåret er lite forståelig. Må være en agent ved navn Frenay eller Broadway som har lusket lirket og lurt for å få litt ekstra penger på privatkontoen. Disse agentsvinene dukker jo opp over alt med all slags pakk. Det ligger nok en flopp i luften for 30-åringen Toni i England...:D

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nemesis

Han har jo en sønn som er 18år...............
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Toa

Quote from: "Nemesis"Han har jo en sønn som er 18år...............


Ifølge Sør-Afrikas ambassade er sønnen 22.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Geir

Eg og løg på alderen når eg skulle inn på kino og ikke var gammel nok til å komme inn på voksenfilm  :D
ndelig SERIEMESTER

fettnok

da snakker vi om en alder på MINST 34, å da har han vert veldig, veldig tidlig ute.
ette går aaaaaldri bra!

Digg Jan

Quote from: "Geir"Eg og løg på alderen når eg skulle inn på kino og ikke var gammel nok til å komme inn på voksenfilm  :D


Voksenfilm??? Ka e voksenfilm??
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kagain

Quote from: "fettnok"da snakker vi om en alder på MINST 34, å da har han vert veldig, veldig tidlig ute.


Men han er bra kjapp for å være så "Gammel" da. Om man skal se på slike ting.

RC

Quote from: "Røde Mor"
Quote from: "fettnok"da snakker vi om en alder på MINST 34, å da har han vert veldig, veldig tidlig ute.


Men han er bra kjapp for å være så "Gammel" da. Om man skal se på slike ting.


Han var sykt kjapp for å være så gammel ja... Men vi må også huske kor mange sånne kjappe løp han hadde i løpet av en kamp. Eller en omgang, han spilte vel ikkje mer enn en omgang... Gjorde han?

Bombefar

Dette forklarer vel kanskje varmesjokket han fikk :P

Svante!!

Toni er en av de aller beste spillerne som har vært i en branndrakt.  Utrolig rykk.  Hadde han vært litt mer tålmodig og trent med ball...

Ikke et stygt ord om han
rann er best

Lurkin

Alonso Solis var jo en liten juvel... At han gikk var jo synd. Alle spillere fra utlandet vi kjøper bør vi gi minst 6 mnd. Tar alltid tid å tilpasse seg vår klomsete-nederlandske stil...

Alle lyger på alderen. Kvisvik er 14 og Ystås er 51.
Berømte Brann fra Bergen

Toa

På sitt beste var Nhleko utrolig god. Digget den mannen.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "Lurkin"Alonso Solis var jo en liten juvel... At han gikk var jo synd. Alle spillere fra utlandet vi kjøper bør vi gi minst 6 mnd.


Hva mener du med å gi de tid? Fikk ikke Solis tid og tillit? Det var hans valg å ikke komme tilbake etter ferien.
Rød makt på Hansa

Grevstad

Quote from: "Bombefar"Dette forklarer vel kanskje varmesjokket han fikk :P
...i bergens sommervarme :lol:
ergens stolthet

Bombefar

Gamle folk har ikke godt av for mye varme vet du

oppedal

g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Geir

Quote from: "Digg Jan"
Quote from: "Geir"Eg og løg på alderen når eg skulle inn på kino og ikke var gammel nok til å komme inn på voksenfilm  :D


Voksenfilm??? Ka e voksenfilm??


Voksenfilm var det vi kalter det i min ungdom når en film hadde 16 års aldersgrense på kino.
ndelig SERIEMESTER


enavgutta

Siste nye:

Og vi gratulerer Toni Nhleko med 33 årsdagen 23. januar ! :D

sveines

Sikkert de fleste som har fortrenngt polske Marek Motyka, han ble jo ingen helt på Stadion. Erindrer at han også hadde løyet på alderen, Brann trodde han var litt over tredve mens han i virkeligheten var i slutten av tredve-årene. Noen som husker den historien?
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Go Up