• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvisvik på kanten?

Started by Brann_Bergen, January 17, 2005, 21:25:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Bergen

ser at Gamsten ikke skal være med til Dubai. Da er det vell klart for Kvisvik eller?
005 er året Brann tar gull..

Nixon

Quote from: "Brann_Bergen"ser at Gamsten ikke skal være med til Dubai. Da er det vell klart for Kvisvik eller?


Eh, nei.
Rød makt på Hansa

andreas27

skulle akkurat til å starte et tema om dette!
vilke "utfordrere"er med i troppen?

Brann_Bergen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brann_Bergen"ser at Gamsten ikke skal være med til Dubai. Da er det vell klart for Kvisvik eller?


Eh, nei.


vet at du har vært negativ til at kvisvik skal være me.. men nå har han stor sjanse for mye spilletid
005 er året Brann tar gull..

andreas27


Brann_Bergen

Quote from: "andreas27"


må vell ikke glemme stygge ødegaard. han kan vell også spille der
005 er året Brann tar gull..

Nixon

Quote from: "Brann_Bergen"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brann_Bergen"ser at Gamsten ikke skal være med til Dubai. Da er det vell klart for Kvisvik eller?


Eh, nei.


vet at du har vært negativ til at kvisvik skal være me.. men nå har han stor sjanse for mye spilletid


Jeg har ikke vært negativ til at Kvisvik er med. Flotte greier både for han og Brann. Men jeg tror ikke Kvisvik er en spiller som Hareide/Bjørnebye har i sine fremtidsplaner. Derfor tror jeg de først og fremst vil eksperimentere med spillere som de mener har en fremtid. F.eks. Braaten eller Strand. Men håper jo selvsagt at jeg tar feil.
Rød makt på Hansa

enavgutta

Gamsten e skamdårlig. Tynn og jævlig. Uten fysikk og ferdigheter. Kvisen rundlurer kiden.

Henki

Quote from: "enavgutta"Gamsten e skamdårlig. Tynn og jævlig. Uten fysikk og ferdigheter. Kvisen rundlurer kiden.


Alltid kjekt med seriøse innlegg :D
Ballen skal fremover!

Bruiser

Det eg lurer på er kva F'n gjer Trond Andersen der! Verste møkkaspeleren noken gong.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Svante!!

Quote from: "Bruiser"Det eg lurer på er kva F'n gjer Trond Andersen der! Verste møkkaspeleren noken gong.


en uttalelse etter mitt hjerte
rann er best

Go Up