• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Thomas Myhre!

Started by Ben Dover, January 17, 2005, 14:48:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ben Dover

lsker Brann

BL

har ikkje myhre passert 30??? og han krever vel et par mill i årslønn...
Hansa-
Felt Z

Ben Dover

Ja på begge spørsmål, men han kan være verd det..
lsker Brann

HaterRævBK

hadde ikke gjort noe om han kom til klubben, men noe million lønn til en keeper over 30 når vi ikke har keeper krise mener eg e for dumt...
S slaur.....

Felt F forever

Jeg kunne ikkje finne noen nye artikler om Thomas Myhre og klubbjakt på dagbladet.no? Har du en link? Fant derimot mange av nyere tid, der det blant annet står at nullen holdes støtt og stadig, at Sunderland begynner å nærme seg opprykksplassene i den nest øverste divisjonen og at førstekeeper Mart Poom holdes på benken av Myhre...

Høres ikkje ut som en keeper som roper etter potensielle arbeidsgivere, akkurat... men sett gjerne inn linken.

Og hans kvaliteter er ubestridte - Norges klart beste keeper.

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Felt F forever

Tror nok det er den ja. I så fall - frem med sjekkheftet. Men vil tro Sunderland ønsker å beholde ham. Uansett vil den siste tidens storspill ha økt prisen med noen millioner; både i eventuell overgangssum og lønnskostnader... og Mjelde har uttalt støtte til Opdal som førstekeeper. Men kanskje gutta i Idrettsveien har noen ess i ermet i denne saken og...

Sharpy

En norsk landslagskeeper som har begynt å få spilletid i sin utenlandske klubb kommer ikke til å reise hjem til Norge med det første. Til det er det altfor gode penger å hente ute.

Dessuten tok Brann et valg da de solgte Rønningen til RBK. De valgte da å satse på Håkon Opdal fordi de mente dette ville være det beste for Brann og for spillerens utvikling i lengden. Sett i et korttidsperspektiv (les: i fjor) var det kanskje et risikabelt valg, men etter en famlende åpning vokste Opdal seg bedre og bedre utover i sesongen. Selv om jeg, og mange med meg, mente det var en tabbe å selge Ivar Rønningen, kan det ikke herske noen tvil om at Opdal har vist seg oppgaven verdig. Jeg håper vi beholder Håkon som førstekeeper i lang tid framover. Om vi henter Myhre er han i alle tilfeller tapt, og dét er ikke i Branns interesse.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

brann gal jente

brann har sagt nei til Myhre for en liten stund siden!!!!
ull til Bergen!

BL

Quote from: "brann gal jente"brann har sagt nei til Myhre for en liten stund siden!!!!


de sa vel ikkje nei... avkreftet noen rykter om at de var på jakt etter han.
Hansa-
Felt Z

Svante!!

PÃ¥ nÃ¥værende tidspunkt er keeperplassen det dÃ¥rligste leddet i Brann.  Opdal rotet vekk flere poeng i fjor:

Jeg sier som jeg har sagt mange ganger: Myhre er et fantastisk alternativ.  Med han pÃ¥ laget kan vi virkelig true RBK.  Han vil, UTEN TVIL, styrke laget.


Opdal er god nok som keeperreserve
rann er best

cyp

Det gjør ikke så mye å ha en keeper på 31 år. En keeper har større muligheter for å ha en lang karriere enn en utespiller. Kreves ikke fullt så mye fysisk å stå mellom stengene. Hadde vært positivt om Brann hadde fått Myhre, men så er spørsmålet: trenger vi virkelig en ny keeper? Synes Opdal har spilt seg opp for hver kamp, og er absolutt en mann for fremtiden. Han får jo ikke utviklet seg om han ikke får spille førstelagsfotball.
elt O e snobbete!!

Digg Jan

Eg syntes ikke vi trenger noen ny keeper, Oppdal har vert meget bra i det siste. Tror han kan utvikle seg til og bli en av Norges beste keepre.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

HaterRævBK

Quote from: "Digg Jan"Eg syntes ikke vi trenger noen ny keeper, Oppdal har vert meget bra i det siste. Tror han kan utvikle seg til og bli en av Norges beste keepre.


E han ikke allerede en av Norges beste då?
eg vet ikke om så veldig mange gode norske keepre :wink:
S slaur.....

Ben Dover

Jeg òg håper Opdal er god nok. Men jeg er langt ifra sikker. Problemet er de jevne kampene, en keeper kan være forskjell mellom seier og tap. Jeg har enda ikke sett noe ekstra fra Opdal, alt han har tatt, skal han ta, og noe han skulle tatt, gikk inn. Han er forsatt uferdig.
lsker Brann

ekte kjuagutt

På nåværende tidspunkt er høyrekanten og ikke keeperplassen det svakeste leddet i laget...
kansje det var det med engang opdal tok over men han blir bare bedre og bedre.. i slutten av sesongen sliter myhre benken for millionlønn i en annen storklubb og opdal er den av de som er i landslagsdiskusjon!!

Nixon

Sats på Opdal og vi har en toppkeeper i mange år fremover. Kjøper vi Myhre må vi starte på nytt innen kort tid. Og slikt koster som kjent penger.
Rød makt på Hansa

Luckysod

Vi tar neppe gull med håkon mellom stengene. Vi kan ikke lukke øynene for håkon's feltarbeid og tro på julenissen.
Er det klokt og ikke ha ett alternativ.

En klassekeeper ville gjort håp om til tro, for min del.

ekte kjuagutt

ivar sitt feltarbeid har vel vært endå jævligere en det håkon sitt er... Håkon har en mye reskere fremgang en det ivar hadde!!

paperboy

Nekter Ã¥ tro at mjelde ikkje satser 100% pÃ¥ opdal. Vi sÃ¥ jo alle den ekstreme utviklingen han hadde utover sesongen nÃ¥r han først fikk sjangsen.  Det ville være helt feil Ã¥ kjøpe inn en landslagskeeper for masse peng nÃ¥......Brann bør beholde en lokal kjerne i laget. NÃ¥ har vi opdal, hanstveit, haugen, guntveit, walde *2,raske ystaas, torbjønsen og flere hvis en tar med alle fra stavanger/vestlandet....
Har du en fotball, så har du alt!

Toa

Greit nok at Håkon Opdal etterhvert må slutte å gjøre tabber og slikt, men han må etterhvert også begynne å redde den type sjanser som han ikke kan lastes for å slippe inn (skjønte dere den?). Er jo dette som i hovedsak skiller en "grei nok" keeper fra en "veldig god" keeper. Er på tide at han redder noen poeng for Brann.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

bernu

Quote from: "Toa"Greit nok at Håkon Opdal etterhvert må slutte å gjøre tabber og slikt, men han må etterhvert også begynne å redde den type sjanser som han ikke kan lastes for å slippe inn (skjønte dere den?). Er jo dette som i hovedsak skiller en "grei nok" keeper fra en "veldig god" keeper. Er på tide at han redder noen poeng for Brann.


Så du ikke noen av kampene i høst ?? Oppdal reddet da flere poeng for Brann på slutten av sesongen. Greit nok at han hadde noen tabber som ble fatale, men han hadde også kamper der han sto meget godt, og holdt oss inne i kamper som vi tilslutt vant.
Jeg er ganske sikker på at Oppdal får sitt definitive gjennombrudd iår og har er i landslagsdiskusjonen utpå høsten.
HANSA - Z

Go Up