• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

ka skjer vist soma blir solgt??

Started by andreas27, January 15, 2005, 00:17:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

kjøper vi en ny stopper eller setter vi nye ørn inn i midtforsvaret?

arild

Håper at vi kjøper en ny klasse stopper... men eg håper at Klock får prøve seg å... Ble så imponert når eg så han i Brann 2 kamp i fjor... men det var jo 2div..

abe78

Jeg føler kanskje at Klock er litt undervurdert av en del supportere. Ikke det - han har en del å gå på før han er på Soma og Bjarnasons nivå, men han er et veldig godt tallent. Jeg tror det skal vise seg at han var et godt "kjøp".
.og husk!

HaterRævBK

når soma blir solgt kan vi spille 1-3-5-2 :)
dvs, 3 bak, en hengende midt... MA og Charlie M i midten, Kvisvik på ventre og en annen fyr på høyre...
S slaur.....

oppedal

Brann bør fortsette med 4-4-2. Eller blir det bare rot...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Pascal Simpson

o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

arild


andreas27

vist det blir en ny scharner-kjøp/salg episode her hvor soma  blir solgt i siste minnut og brann stÃ¥r uten en erstatter sÃ¥ skal nok agenten holde seg langt unna bergen!

Nixon

Quote from: "andreas27"vist det blir en ny scharner-kjøp/salg episode her hvor soma  blir solgt i siste minnut og brann stÃ¥r uten en erstatter sÃ¥ skal nok agenten holde seg langt unna bergen!


Vel andreas27, overgangsvinduet er åpent lengre i Norge, til 31. mars. Så Brann får god tid til å hente en erstatter. Og agenten kan ferdes trygt i byens gater uten å kikke seg over skulderen etter opplyste supportere.
Rød makt på Hansa

Kristin

aviser forverre alltid alt.. tviler meget sterkt han forsvinner på en uke no..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

2rB

Soma er vedt samme summen til høsten, når serien i england nett er komt i gang igjen. DERFOR syns eg Brann bør sei nei med mindre det kjem eit bud på 50 mill...
SÃ¥ fÃ¥r heller Soma bare bli litt sur, men eg trur han er profesjonell nok til Ã¥ holda prestasjonene oppe. Eg trur og det er meir penger Ã¥ ha han i laget denne sesongen for sÃ¥ Ã¥ selga  -  enn Ã¥ selga nÃ¥, eller i sommarferien.

Ein midtstopper av Somas "kaliber" trur eg er den me får sjå gå videre til neste klubb for utenkelige summer...

Svante!!

Brann leder serien.

Brann har ikke kjøpt inn ny midtstopper

Soma drar til Roma (han er jo god nok)

Brann åpner seg i forsvar

Vi faller ned på tredjeplass

Som vanlig
rann er best

brannsupporteren:-D

Eg ska fortelle deg ka som skjer hvis soma blir solgt: det meste går til *******! Soma e i en klasse for seg sjøl og eg ser ikkje akkurat frem til den dagen har går ut fra stadion for siste gang!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Rød makt på Hansa


Laksevåggutten

Quote from: "andreas27"kjøper vi en ny stopper eller setter vi nye ørn inn i midtforsvaret?



Da miste vi den beste stopperen i Brann på et tiår?

Og da bør vi leite etter en erstatter. Men får håper han blir så lenge som mulig :)

oppedal

Visst han blir solgt til sommeren, hvor mye er det snakk om vi får for han? 16 millioner?

Iallefall bør Brann hente en god erstatter for disse pengene, de bør bruke 15-20 millioner på en skikkelig tøff, erfaren stopper. Men det er jo ikke sikkert han forlater Brann til sommeren da...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Ricky

Quote from: "oppedal"Visst han blir solgt til sommeren, hvor mye er det snakk om vi får for han? 16 millioner?


Det er det selvfølgelig ingen som vet. Noen må jo nesten by på ham først. Og så skal investorene ha sitt; det er jo de som eier ham.

QuoteIallefall bør Brann hente en god erstatter for disse pengene, de bør bruke 15-20 millioner på en skikkelig tøff, erfaren stopper. Men det er jo ikke sikkert han forlater Brann til sommeren da...


Får håpe Brann aldri bruker 20 millioner på en tøff stopper. Slike summer kan investorene få lov til å risikere; ikke klubben vår som såvidt går i balanse på regnskapene..

Kristin

i dag går overgangsfristen ut og holder der ut kvelden så slippper vi miste han før sommeren(minst)..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Go Up