• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Snittalderen på Branns spillere:

Started by HaterRævBK, January 14, 2005, 22:33:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

snittalderen på brannspillerene er 26, e det lavt eller høyt mener du?
noen som vet hva den var i fjor eller for noen år siden?

Klarte å finne ut at RævBK sin snittalder e hele 28,7!!!
då tok eg med Kvarme som de fikk i kveld....
S slaur.....

byen e bergen

Jeg synes det høres veldig bra ut jeg. En meget bra snittalder.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

RC

Det er bra alder, men er kvaliteten bra?
De beste spillerene er i sine beste år rundt 26-27 sies det...

Kristin

vi har vell ikke noen eldre enn 30-31.?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Pascal Simpson

snitt alder god ide. Ka med keiser snitt.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

HaterRævBK

Quote from: "Kristin"vi har vell ikke noen eldre enn 30-31.?


nei, det var ikke mange over 31, men det var heller ikke mange under 23!
RævBK hadde MANGE over 30, men også en god del unge, deriblandt en 17-åring...
S slaur.....

Nixon

Winters er eldste Brannspiller og ryktene sier at han får høre det!:) Han er født 4/11-74. Forøvrig bare fire dager før Kvisvik.
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "HaterRævBK"snittalderen på brannspillerene er 26, e det lavt eller høyt mener du?
noen som vet hva den var i fjor eller for noen år siden?

Klarte å finne ut at RævBK sin snittalder e hele 28,7!!!
då tok eg med Kvarme som de fikk i kveld....


Rbk kjøpt kvarme, ler meg ihjel fyren e jo like gammel som de de allerede har. Nei det går så jævlig nedom med den klubben :D :D :D
tå på Brann

Pi_Meson

Quote from: "HaterRævBK"snittalderen på brannspillerene er 26, e det lavt eller høyt mener du?
noen som vet hva den var i fjor eller for noen år siden?

Klarte å finne ut at RævBK sin snittalder e hele 28,7!!!
då tok eg med Kvarme som de fikk i kveld....


Snittalderen i RBK er 27,25.

olry

Quote from: "HaterRævBK"snittalderen på brannspillerene er 26, e det lavt eller høyt mener du?
noen som vet hva den var i fjor


...25?

HaterRævBK

Quote from: "Pi_Meson"
Quote from: "HaterRævBK"snittalderen på brannspillerene er 26, e det lavt eller høyt mener du?
noen som vet hva den var i fjor eller for noen år siden?

Klarte å finne ut at RævBK sin snittalder e hele 28,7!!!
då tok eg med Kvarme som de fikk i kveld....


Snittalderen i RBK er 27,25.


tok du med kvarme?
eg tok han og spillerene, ikke støtteaperat osv....

men kan godt hende eg regner feil.
S slaur.....

Pi_Meson

Brukte denne oversikten: http://www.rbkweb.com/spiller.php

Kvarme kommer i tillegg, han er 32.

Fikk 27,35 på andre forsøk.

HaterRævBK

Quote from: "Pi_Meson"Brukte denne oversikten: http://www.rbkweb.com/spiller.php

Kvarme kommer i tillegg, han er 32.


ok, samme gjorde eg... men kan godt hende det ble noe feil, så ikke på dato, bare år.

men høy snittalder har de!
S slaur.....

Pi_Meson

Synes ikke 27,35 er oppsiktsvekkende høyt.

HaterRævBK

Quote from: "Pi_Meson"Synes ikke 27,35 er oppsiktsvekkende høyt.


nei, men hvis vi hadde regnet ut snittalderen på start 11-eren så e den høy i forhold til brann!

hvis noen har lite å gjøre så kan de jo regne den ut, eg e på jobb så eg kan ikke....
S slaur.....

KennethS

Så lenge Erik Hoftun spiller på Rbk så e eg fornøyd... alle løper fra han etterhvert :D
tå på Brann

Nixon

Quote from: "Pi_Meson"Synes ikke 27,35 er oppsiktsvekkende høyt.


Egentlig ikke. Men snittalderen forteller jo ikke så mye etter min mening. Et lag kan ha mange gamle og mange unge, men nesten ingen som har samme alder som snittet. Og det er ingen heldig sammensetning av en stall.
Rød makt på Hansa

morten_61

skal vi se pÃ¥ ett mulig laguttak til rbk espen 25,5 russel 25,5 riseth 33 hoftun 36 stensaas33 ødegaard 24 ørjan 36,5 roar 35 thorstein 28 johnsen 31 brattbakk 34 og jeg regner med at det  ikke er en umulighet at det er en startoppstilling, og da vil snittalderen være 31 Ã¥r

HaterRævBK

Quote from: "morten_61"skal vi se pÃ¥ ett mulig laguttak til rbk espen 25,5 russel 25,5 riseth 33 hoftun 36 stensaas33 ødegaard 24 ørjan 36,5 roar 35 thorstein 28 johnsen 31 brattbakk 34 og jeg regner med at det  ikke er en umulighet at det er en startoppstilling, og da vil snittalderen være 31 Ã¥r


og det e då et GANSKE høyt snitt!
dvs at RBK må fornye start 11-en i den nærmeste fremtid noe som kan føre til at ting går verre...
hvis de får noen dårlige kjøp, og et lag som ikke klarer å samspille så kan de fort dette av.
S slaur.....

byen e bergen

La oss si vi setter opp følgende Brann-lag:

                            Opdal 22
Guntveit 29  Bjarnason 29  Soma 25  Hanstveit 23
Miller 28  Scharner  24  Andresen 27  Kvisvik  30
             Sæternes  30  Winters 30

Det gir en snittalder på 27
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Sharpy

Quote from: "morten_61"skal vi se pÃ¥ ett mulig laguttak til rbk espen 25,5 russel 25,5 riseth 33 hoftun 36 stensaas33 ødegaard 24 ørjan 36,5 roar 35 thorstein 28 johnsen 31 brattbakk 34 og jeg regner med at det  ikke er en umulighet at det er en startoppstilling, og da vil snittalderen være 31 Ã¥r
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Pi_Meson

Quote from: "morten_61"skal vi se pÃ¥ ett mulig laguttak til rbk espen 25,5 russel 25,5 riseth 33 hoftun 36 stensaas33 ødegaard 24 ørjan 36,5 roar 35 thorstein 28 johnsen 31 brattbakk 34 og jeg regner med at det  ikke er en umulighet at det er en startoppstilling, og da vil snittalderen være 31 Ã¥r

Xminator

Så da stiller plutselig RBK med ett urutinert lag :) Enten blir de for gamle eller så blir de for unge.

Konklusjon: det er en større sjanse enn noensinne for at noen andre tar gullet. Det jeg er 100% sikker på er bråk i RBK utover høsten. Det er jo blitt like årvist som Brann-bråket var for noen år siden. Skal si de hermer der oppe i potetland.

morten_61

Først og fremst så har du feil snittalder den er 26,27 år på disse spillerne, for det andre tror du at spillere som ørjan roar johnsen brattbakk hoftun blir benkeslitere? ok med hoftun men jeg tror en erstatter der blir kvarme 33 år og da er man oppe i over30 år i snitt

Pi_Meson

Quote from: "morten_61"Først og fremst så har du feil snittalder den er 26,27 år på disse spillerne


Javel? Hvordan ble den det? Kommer vel an på hvordan du regner, jeg regner med siste fylte år.

Quotefor det andre tror du at spillere som ørjan roar johnsen brattbakk hoftun blir benkeslitere? ok med hoftun men jeg tror en erstatter der blir kvarme 33 år og da er man oppe i over30 år i snitt


Benkeslitere tror jeg ikke de blir, men jeg tror ingen av de du nevner her er sikre valg fra start heller. Berg er det så sant han er skadefri, men hvor ofte vil det være? Vi kan like gjerne si at du har erklært spillere som Solli, Braaten, Dorsin, Koppinen, Winsnes og Storflor som benkeslitere i din lagoppstilling. Er det så mye mer sannsynlig? Poenget er at Rosenborg godt kan stille med en ellever som har en snittalder på over 30, men det er også fullt mulig å starte med en god ellever som er mye yngre. Sannsynligvis kommer nok startelleverene til å være blandinger av gammelt og nytt, og ikke ensidig satsing på enten ungdom eller rutine.

Kvarme er forresten 32.

Haugen

Snart handler alle trådene på dette forumet om Rosenborg!:)
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

Sharpy

Det skremmer meg å si det, men du kommer med mye sannheter her, Pi Meson.

Tenk om du hadde kommet med like konstruktive innspill med rot i sannhet hver gang, for av og til (som oftest) går du jo strengt tatt kun inn for å provosere, eller hur?

Det verste er at det er jævla mange her inne som faktisk lar seg provosere. Som regel fordi mange her inne ikke skjønner når folk faktisk bare er ute etter å provosere, og det er i grunn stor humor:p

FÃ¥tt noen gullkorn til forumet deres i det siste?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

morten_61

Ja det stemmer kvarme er 32 år og 7mnd, at du i det hele tapp prøver på og ikke ta med frode johnsen er latterlig 2003 og 2004 har han spillt alle kampene når det gjelder brattbakk så har han spillt i 100 av 104 kamper siden han kom fra celtik.......... finale

Haugen

Quote from: "morten_61"Ja det stemmer kvarme er 32 år og 7mnd, at du i det hele tapp prøver på og ikke ta med frode johnsen er latterlig 2003 og 2004 har han spillt alle kampene når det gjelder brattbakk så har han spillt i 100 av 104 kamper siden han kom fra celtik.......... finale


Er det noen som er latterlige her, så er det du!
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

Nixon

Quote from: "Haugen"Snart handler alle trådene på dette forumet om Rosenborg!:)


Kan ikke se at vi skulle trenge andre tråder når vi kan kose oss med å krangle om alderen til gråhårede trøndere. Nesten like gøy som å se Rosenborg spille. Sier kanskje ikke så mye, men dog...
Rød makt på Hansa

Pi_Meson

Quote from: "Sharpy"Tenk om du hadde kommet med like konstruktive innspill med rot i sannhet hver gang, for av og til (som oftest) går du jo strengt tatt kun inn for å provosere, eller hur?


Nei, det tror jeg faktisk aldri jeg har gjort. Når jeg skriver på BBB-forumet er det stort sett alltid svar på det jeg mener er uriktige påstander i en tråd om RBK. Av en eller annen grunn er det mye av det på forumet deres.

Pi_Meson

Quote from: "morten_61"Ja det stemmer kvarme er 32 år og 7mnd, at du i det hele tapp prøver på og ikke ta med frode johnsen er latterlig 2003 og 2004 har han spillt alle kampene når det gjelder brattbakk så har han spillt i 100 av 104 kamper siden han kom fra celtik.......... finale

Haugen

Snitt alder A-stall Brann: 25.58
Snitt alder A-stall RBK: 27.57
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

TjellFromHell

shit,,, hva gjör dere her,,, bartefolk. kan dere ikke snakke pÃ¥ kjernens forum?  svar meg pÃ¥ det

Haugen

Quote from: "TjellFromHell"shit,,, hva gjör dere her,,, bartefolk. kan dere ikke snakke pÃ¥ kjernens forum?  svar meg pÃ¥ det


Når dere tar opp RBK-relaterte tema, kan vi da ikke svare på dem?
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

TjellFromHell

visst kan dere , men at dere gidder på et Brann forum er for meg uforståelig, tror dere at vi kommer til å bli omvendte?
Jeg har aldrig värt inne på Kjernen, hvorfor?
FORDI DET ER RKB SIN SUPPORTER SIDE

HaterRævBK

eg har vært inne på Kjernen sitt forum, og de diskuterer oss like mye som vi diskuterer de!

eks.
http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=33626&page=1&fpart=10&vc=1

er bare 10 sider med innlegg :P
pluss eg fant en annen post om oss rett over....
S slaur.....

Pi_Meson

Hvor mange av innleggene i den tråden der handler egentlig om dere? Det er forøvrig Brann-supportere innom på Kjernens forum hver eneste dag, uten at noen forsøker å jage dem vekk.

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Sharpy

Quote from: "Pi_Meson"
Quote from: "Sharpy"Tenk om du hadde kommet med like konstruktive innspill med rot i sannhet hver gang, for av og til (som oftest) går du jo strengt tatt kun inn for å provosere, eller hur?


Nei, det tror jeg faktisk aldri jeg har gjort. Når jeg skriver på BBB-forumet er det stort sett alltid svar på det jeg mener er uriktige påstander i en tråd om RBK. Av en eller annen grunn er det mye av det på forumet deres.


Nja. Du argumenterer nok imot fordi du er uenig, men samtidig er jeg temmelig sikker på at du syns det er hysterisk morsomt med lite gjennomtenkte innlegg om RBK på dette forumet. Spesielt hvis disse som kommer med innleggene nekter å vike en tomme. Kverulering er kjempemorsomt, så vi har nok visse likhetstrekk;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Haugen

Tror jeg ser en liten skap-trønder i deg Sharpy!:)
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

Digg Jan

Quote from: "Haugen"Tror jeg ser en liten skap-trønder i deg Sharpy!:)

Mener du en Wanabee Trønder??
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Sharpy

Quote from: "Haugen"Tror jeg ser en liten skap-trønder i deg Sharpy!:)


Haha! Bare fordi jeg liker å ta de svakes parti?:p
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up