• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

da gikk den turen til helvete dem har flytta malmø kampen

Started by oslo øst, January 11, 2005, 11:43:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "KennethS"Uansett bør vi snart få svar på om kampen blir flyttet tilbake eller ikkje, folk vil jo avbestille turene de har bestillt.


Det tar vel noen dager før vi får svar på det regner jeg med


Koffor i helvete skal det ta noen dager? de kan jo faen meg ikkje bare lage sine egne regler underveis! håper virkelig Brann boikotter turneringen til neste år.
tå på Brann

HaterRævBK

Hvis de virkelig kommer til å flytte denne kampen så KREVER eg/vi en J***** god grunn!!!!

hvis det er sant det Kenneth sa at de ikke skal vise den på TV så må det vere noe alvorlig gale med mr IQ oppe i skallen på en av disse RL folka!!
S slaur.....

Kai-Olai

Hvorfor i alledager skal Brann boikotte da?? Greit nok at det er mye tull og sÃ¥nn, men tenk over hvor mye Brann kan tjene pÃ¥ RL! Kan ikke regne med Ã¥ ha investorer resten av historien.. SÃ¥  det er jo litt greit Ã¥ ha bittelitt kapital selv ogsÃ¥!

Men jeg mener, som alle dere andre, at det er en skandale det som har skjedd!!!

Men det må ikke gå ut over Brann, og økonomien!!

HaterRævBK

Quote from: "Kai-Olai"Hvorfor i alledager skal Brann boikotte da?? Greit nok at det er mye tull og sÃ¥nn, men tenk over hvor mye Brann kan tjene pÃ¥ RL! Kan ikke regne med Ã¥ ha investorer resten av historien.. SÃ¥  det er jo litt greit Ã¥ ha bittelitt kapital selv ogsÃ¥!

Men jeg mener, som alle dere andre, at det er en skandale det som har skjedd!!!

Men det må ikke gå ut over Brann, og økonomien!!
S slaur.....

KennethS

Bt holder på og lage noe om saken nå. Kommer vel ut imorgen eller Torsdag.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Kampen skal faen meg ikkje vises på tv engang, den e bare flyttet på gøy virker det som. KA FAEN E DETTE FOR EN FIASKO??? de 2 andre kampene som skal flyttes skal vises på tv. BOIKOTT HELE ROYALE LEAGUE.


4. runde, lørdag den 12. februar:
Gruppe 1: Djurgårdens IF-Vålerenga 16.00
Gruppe 1: Rosenborg BK-Esbjerg fB 16.00
Gruppe 3: Halmstads BK-Odense Boldklub 16.00

4. runde, lørdag den 13. februar:
Gruppe 2: FC København-Tromsø IL 17.05 TVNorge og Kanal 5 (DK)
Gruppe 2: IFK Gøteborg-Brøndby IF 15.00 Kanal 5 (S)
Gruppe 3: Malmö FF-SK Brann 15.00

Det er rett nok ikke satt opp noe TV-sending på vår kamp på nettsiden til rl. Men som dere ser er det heller ikke gjort på noen av kampene på lørdag. Og det stemmer helt sikkert ikke. Så den vises nok på TV!
Rød makt på Hansa

Kai-Olai

Det er sant.. Det er derfor det er viktig at vi supportere støtter opp om kampene på hjemmebane ihvertfall..

Vet at det også er viktig å dra på borteturer, og bortesupportere er viktig, men tror alle på Brann skjønner en eventuell boikott på noen bortekamper!

Men som sagt, Brann må støttes, og for å få støtte trenger de supportere... Så noe bør absolutt skje med kampoppsettene, og endringen på de! Det skulle ikke vært lov!
Hadde vært bra hvis det hadde vært regel om at en kamp som ikke var utsatt innen 2 måneder før kampstart, skulle gå som normalt, uansett!

KennethS

Folk må få gjøre som de vil, personlig e eg møkkalei av at kamper du går og gleder deg til over lengre tid blir flyttet pga sofa pakket skal få fordelen.
tå på Brann

Kai-Olai

Quote from: "KennethS"Folk må få gjøre som de vil, personlig e eg møkkalei av at kamper du går og gleder deg til over lengre tid blir flyttet pga sofa pakket skal få fordelen.


Sant nok.. Men så lenge kampen ikke vises på tv, få jo heller ikke de som skal sitte hjemme å se, sett den.. Så sånn sett er det ingen fordeler med det, overhodet!!

Blir jo bare forbanna mye rot!

ole3000

selv om kampen mot malmø blir flyttet tilbake eller ikke kan alle på stadion neste hjemmekamp reise seg å synge i 5 min: hater hater hater royal league! for å vis våre meninger
i går for en til!

Syng for Brann

Quote from: "ole3000"selv om kampen mot malmø blir flyttet tilbake eller ikke kan alle på stadion neste hjemmekamp reise seg å synge i 5 min: hater hater hater royal league! for å vis våre meninger



Alle pÃ¥  stadion ?  :lol:

P-K

Hva er det som går av folk her?

RL har flyttet en kamp de hadde lov til å flytte. Slikt skjer hele tiden. Sannsynligvis passet det svenskene mye bedre med kamp på søndagen. RL prioriterer naturligvis hjemmepublikummet foran bortesupporterne.

Kamåpen går selvsagt på TV, men trolig på Canal digital da den ikke står i sendeskjemaet.

Vi kan selvsagt gjøre vårt ytterste for å få kampen flyttet tilbake til lørdagen, men dette er faktisk sånt som skjer i fotball. At det i tillegg er første året med RL gjør at vi ikke kan forvente at alt skal være på stell.

Hvor mange lag har stilt med nevneverdige supportergjenger på borteturer til de andre landene? Noen som sa ingen?
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Stoffi

Quote from: "P-K"

Hvor mange lag har stilt med nevneverdige supportergjenger på borteturer til de andre landene? Noen som sa ingen?


Litt naivt her. Alle brann sine hjemmekamper har blitt spilt på torsdager, noe som ikke medfører at mange bortesupportere har mulighet til å reise. NOK et sjakktrekk fra RL ledelsen.

Har sendt klagemail til RL nå, saklig og grei.

RL er dødt for meg hvis det viser seg at de til de grader driter i oss supportere, samtidig som de klager på lavt publikumsoppmøte på kampene. Ikke mye intelligens der i gården nei.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

TjellFromHell

Quote from: "P-K"Hva er det som går av folk her?

RL har flyttet en kamp de hadde lov til å flytte. Slikt skjer hele tiden. Sannsynligvis passet det svenskene mye bedre med kamp på søndagen. RL prioriterer naturligvis hjemmepublikummet foran bortesupporterne.

Kamåpen går selvsagt på TV, men trolig på Canal digital da den ikke står i sendeskjemaet.

Vi kan selvsagt gjøre vårt ytterste for å få kampen flyttet tilbake til lørdagen, men dette er faktisk sånt som skjer i fotball. At det i tillegg er første året med RL gjør at vi ikke kan forvente at alt skal være på stell.

Hvor mange lag har stilt med nevneverdige supportergjenger på borteturer til de andre landene? Noen som sa ingen?
     

Må bare si att jeg tviler sterkt på at Malmö publikumet foretrekker å gå på kamp söndag istedenfor lördag, Og hvor mange bortesupportere som har tenkt å komme er ikke vanskelig å sjekke, nei dette er drit dårlig organiseret finnes ingen unskyldninger

Roffarne

Mye skriking uten grunn her.
Slik jeg har tolket det hele var jo ikke kamptidspunktet fastsatt.
Da kan det vel ikke komme som et sjokk når de ligger kampen til søndag.
NÃ¥ har Canal Digital norske kamper begge dager, og det er tross alt det som teller.
At Bataljonen for en gangs skyld har klart å organisere en tur blir, forståelig nok, ikke vektlagt.

KennethS

Quote from: "Roffarne"Mye skriking uten grunn her.
Slik jeg har tolket det hele var jo ikke kamptidspunktet fastsatt.
Da kan det vel ikke komme som et sjokk når de ligger kampen til søndag.
NÃ¥ har Canal Digital norske kamper begge dager, og det er tross alt det som teller.
At Bataljonen for en gangs skyld har klart å organisere en tur blir, forståelig nok, ikke vektlagt.


Bullshit, oppsettet har hele tiden vært klart at kampene skal spilles Torsdager og Lørdager. Når vi endelig får en lørdagskamp så kommer idiotene og flytter kampen.
tå på Brann

Roffarne

Mulig det bare er meg, men jeg finner ikke noen oppsett som låser kampene til torsdager eller lørdager.
Jeg skjønner jo at dette er kjipt for folk som har ordnet seg med reise og hotell, men når kamptidspunktet ikke er fastsatt har man ikke så mye å slå i bordet med.

RC

Har sendt en del e-mail rundt no :lol:
HÃ¥per dette virker!!

KennethS

Quote from: "Roffarne"Mulig det bare er meg, men jeg finner ikke noen oppsett som låser kampene til torsdager eller lørdager.
Jeg skjønner jo at dette er kjipt for folk som har ordnet seg med reise og hotell, men når kamptidspunktet ikke er fastsatt har man ikke så mye å slå i bordet med.


Til og med Brann får problemer pga flyttingen av kampen. Sier jo litt. Royale league e dømt til og bli en fiasko hvis dette går igjenom.
tå på Brann

grei

Poenget ver vel at kamptidspunktet var fastsatt før denne omrokkeringen. Den sikreste måten for en fotballsupporter å bestille tur på er kanskje å vente til kampen er omberammet, for da bør det være endelig. Men nå kommer det altså noen og påstår at dette ikke er endelig likevel...

Det er nok ikke tilfeldig at nesten samtlige RL-kamper er spilt enten lørdag eller torsdag, det er dette som er RL-dagene. Men enkelte kamper flyttes altså til søndag. Det er vel ikke annet å si enn at sånn er livet når man lar pengene styrer. Vi bidrar selv til systemet som gjør at det blir sånn. Brann er selv en del av denne karusellen, og tjener penger på det.At man mister inntekter fra et par hundre bortesupportere er peanuts for klubbene, men rent PR og statusmessig kan mange tilreisende ha en effekt.

Når det gjelder supportere på tur til andre land, så har det vært noen. Djurgården var vel minst 500 i Oslo og Odense sikkert noe sånt i Malmø og VIF reiser muligens over med et par tusen til Stockholm.

KennethS

Men noen publikum turnering blir aldri Royale league. Når interessen i sverige og danmark e så liten som den e så burde de kansje ta var på de som bryr seg i Norge. Men neida, de går motsatt vei og gjør hele møkkaturneringen upop her også. Koffor skal vi gidde og ta Rl seriøst når de ikkje tar oss seriøst, eg har ihvertfall sett min siste Rl kamp hvis den går søndagen, det vet eg at det e mange andre som e fast på stadion som har også.
tå på Brann

Roffarne

Virkeligheten er nå en gang slik at det er pengene som styrer turneringene.
Dette gjelder TL, NM, CL, UEFA, RL og alt annet innen samme kategori.
Dersom noen har levd i den illusjon at disse blir gjennomført for supporterne sin del så er det jo trist å oppdage sannheten. Men det er nå en gang slik. Dersom TV-selskapene vil ha byttet om på noen kamper så kan arrangører og klubber bare nikke og smile.
Nok en gang; kjipt at enkeltpersoner sitter igjen med svarteper, men det er en av ulempene med å være "mannen i gaten".

TjellFromHell

pengene styrer , det er klart. MEN, hva sier at dem tjener mer penger på at spille kampen söndag istedenfor lördag? den går jo bare på canal digital og som jeg har forstått det så er royal league gratis på canal digital.
Mener dem at det er pr for canal digital at man sender den på söndagen? isåfall så må man bruke begrepet all pr er god pr

DJ_ADG

Quote from: "Roffarne"Dersom TV-selskapene vil ha byttet om på noen kamper så kan arrangører og klubber bare nikke og smile


Malmö FF - SK Brann skal ikkje bli virt pÃ¥ en noen tv-stasjoner(http://www.royalleague.com/), uten om  Calnal Digital, med de sander alle kampene uanset.  Det synnnes eg gjørt at det é veldig veldig merkelig at denne kampen é flyttet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DeeDee

Utrolig irriterende dette her. En ting er at de endrer kampdag, det er de i sin fulle rett til. Problemet er at det skjer kun en mnd før den spilles. Det er jo et kjent problem at dette fører til problemer og tapte penger for supporterne. Det skjer i Tippeligaen år etter år også. Hvorfor kunne de ikke ha dette klart i oktober? Finnes det noen som helst god grunn til det??

Ca kampoppsett for alle de hjemlige ligaene har jo vært klart siden i høst.

Estranged

Ser at det er flere som skal boikotte RL siden kampen ble flyttet. Helt greit det. Det er også helt greit å si at "RL er død for meg hvis... osv osv".

Men hvorfor blir det ingen slike reaksjoner rundt kamper som flyttes i Tippeligaen? Det skjer jo hvert år.

Noe sier meg at alle som skriver og slenger dritt om RL her inne, er folk som må avbestille tur til Sverige. Slutt med sytingen, og innse at turneringer som denne styres av kapitalen og TV - sånn er det bare.

Selvmedlidenhet er en synd!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Henki

Quote from: "Estranged"Ser at det er flere som skal boikotte RL siden kampen ble flyttet. Helt greit det. Det er også helt greit å si at "RL er død for meg hvis... osv osv".

Men hvorfor blir det ingen slike reaksjoner rundt kamper som flyttes i Tippeligaen? Det skjer jo hvert år.

Noe sier meg at alle som skriver og slenger dritt om RL her inne, er folk som må avbestille tur til Sverige. Slutt med sytingen, og innse at turneringer som denne styres av kapitalen og TV - sånn er det bare.

Selvmedlidenhet er en synd!


Skal selv ikke til Malmö men har full forståelse for dem som får problemer på grunn av flyttingen av kampen. Ja, Tippeligakamper blir flyttet men det er tross alt lettere å arrangere en tur innenlands (avstand, pris o.l) enn det er å skulle arrangere en hel helg i Malmö/København. Royal league er heller ikke en stor nok turnering til at de ikke kan ta hensyn til supporterne og de inntektene disse genererer (slik Champions League kan).
Slik jeg forstår det vil en flytting av kampen føre til at svært mye av opplegget til BBB gå i vasken, i tillegg til at det vil bli vanskelig for folk som vil reise på egenhånd å kunne reise på kampen. At folk reagerer på dette synes jeg er helt naturlig og det blir litt tåpelig å mase om selvmedlidenhet og de moralske aspektene ved dette.
Ballen skal fremover!

Bombefar

Quote from: "Estranged"Ser at det er flere som skal boikotte RL siden kampen ble flyttet. Helt greit det. Det er også helt greit å si at "RL er død for meg hvis... osv osv".

Men hvorfor blir det ingen slike reaksjoner rundt kamper som flyttes i Tippeligaen? Det skjer jo hvert år.

Noe sier meg at alle som skriver og slenger dritt om RL her inne, er folk som må avbestille tur til Sverige. Slutt med sytingen, og innse at turneringer som denne styres av kapitalen og TV - sånn er det bare.

Selvmedlidenhet er en synd!


Herregud da mann. Du må jo skjønne at det blir reaksjoner når det er over 200 påmeldte til denne turen. Jeg er selv ikke påmeldt, men jeg blir utrolig irritert allikevel.

TjellFromHell

jeg forstår ikke hvorfor noen Brann fans synes alle dem som har tenkt seg nedover må skylle seg selv? De sier sånn er det slutt og syt.. Hva faen er det for noe? jävla idioter spörr du meg

Estranged

Jeg skrev ingenting om at folk må skylde seg selv.

Det som var mitt poeng, er at reaksjonene som kom etter denne flyttingen er helt hinsides. Jeg er temmelig sikker på at dersom situasjonen var en annen - f eks at kampen skulle spilles her i Bergen, og ble flyttet fra lørdag til søndag - hadde svært få reagert.

Det som gjør folk hissige her, er det faktum at de må stresse med å få refundert utgifter. At RL velger å flytte kampen er ikke problemet - disse reaksjonene ville nok ikke kommet hvis kampen gikk her i Bergen, for da hadde ikke folk hatt like store reiseutgifter.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Nixon

Selvfølgelig ville ikke reaksjonene vært like store dersom kampen hadde blitt spilt i Bergen. Men jeg tror ikke at det først og fremst er pengene som er grunnen. Folk har utrolig lyst til å se den kampen live. Og så er det turen som også trekker.
Rød makt på Hansa

Estranged

Selvfølgelig trekker turen. Og det er en attraktiv kamp å få med seg live. Men likevel - å bli så hissig på selve turneringen er ganske naivt. RL tok ikke høyde for at så mange ville reise fra Bergen, og dermed flyttet de kampen uten å tenke seg noe særlig om. Men å tro at fotball er til for supporterne er litt tåpelig - det er lenge siden kapitalen overtok det showet.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

KEO

Quote from: "DeeDee"Utrolig irriterende dette her. En ting er at de endrer kampdag, det er de i sin fulle rett til. Problemet er at det skjer kun en mnd før den spilles. Det er jo et kjent problem at dette fører til problemer og tapte penger for supporterne. Det skjer i Tippeligaen år etter år også. Hvorfor kunne de ikke ha dette klart i oktober? Finnes det noen som helst god grunn til det??

Ca kampoppsett for alle de hjemlige ligaene har jo vært klart siden i høst.
Nu kør vi!

robban

??? er det jeg som er tjukk i hue eller? Skjønner dere ikke hvilken konsekvenser dette har for enkelte? Hadde dette skjedd med Enga angående kampen mot DIf hadde det blitt et ramaskrik. Klubbens supportere setter opp turer og organsierer noe helt jævlig for at folk skal få sett kampen og bidratt til at RL blir en sukse. Når da kampen blir flyttet en mnd før den skal spilles, er jo dette et budskap som sier "fuck off" til klubbens tilhengere. Skjønner dere hvor mye jobb det er å organisere en slik tur? Det trengs tid for bli gjort og da kan vi ikke opperere med at kamper blir flyttet fra mnd til mnd. Skjønner godt at folk er skuffa og det har de faen meg all grunn til å. RL`s ledelse burde skjønne at skal dette bli en sukse må man tilrettelegge for at folk i det hele tatt kan se kampen og spesielt ta vare på den ene "nasjonen" som faktisk bryr seg om konseptet. Dette er jo tross alt kjempe positivt at vi(enga) og Brann for med mye folk over. Det vekker interessen både hos svensker og dansker... Synes dette er helt latterlig. Kamp på en søndag når man må reise over landegrenser skjønner selv en psykisk utviklingshemmet gutt på 10 blir vanskelig..

Estranged

Quote from: "robban"Skjønner dere ikke hvilken konsekvenser dette har for enkelte?


Hallo? Konsekvenser? Høres jo ut som om dette er en krise av enorme proporsjoner... Vi snakker om en kamp som er flyttet, hverken mer eller mindre. At folk blir skuffet sier seg jo selv. Men jeg synes dimensjonene her blir litt for voldsomme.

Hva skal vi gjøre hvis en seriekamp blir flyttet neste år da? Sett deg inn i situasjonen; VIF - Brann skal spilles i Oslo. Du bestiller og betaler f eks fly, booker hotell osv. Men så flyttes kampen til dagen etter. Du får ikke sett kampen live fordi du må reise hjem før kampstart, og derfor reiser du ikke over fjellet likevel. Vil du da boikotte NFF og TL fordi kampen ble flyttet? Det tviler jeg på.

(Jada, jeg vet at det finnes tusener av grunner til å boikotte NFF - det er en annen debatt...)
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Nille

Har nettopp skrevet email til RL- adresse:mailto:[email]rl@royalleague.com[/email]
Foreslår at vi starter med en gang

Forslag til tekst:


Hei

Brann-Bataljonen (supporterklubben) arrangerer båttur til Danmark, og derfra buss til Sverige. Allerede nå er det over 200 som har betalt, men med dette tidspunktet vil vi ikke rekke båten tilbake. Trolig vil ca. 500-1000 supportere ta turen over. Dette vil også være glimrende reklame for RL. Jeg anmoder derfor at starttidspunktet blir satt til det opprinnelige jfr. argumentet for .... Det sker for at sikre publikum og tv-seere den bedste mulighed for at følge kampene i alle tre grupper direkte på stadion ...(sakset fra RL sin hjemmeside) Jeg gjør oppmerksom på at jeg skriver dette som privatperson, og ikke som en representant for SK Brann eller Brann-Bataljonen.

Hilsen   ...Navn

...Vi e' Brann!
I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league.' - Mark Viduka

HaterRævBK

Hallo!!!! ka faen tenker folk med når de sier at flyttingen av kampen er forståelig osv!!!!!!!!!?????

Her har bbb klart å snekkre sammen en kanon tur, mange hundre bergensere har meldt seg på, mange har bestilt tur privat, kampdagen var en Lørdag helt frem til no! en måned før kampen klarer de å ødelegge hele opplegget!!!
Hvorfor? har de en GOD grunn til å flytte denne kampen????

Først sier de at hvis RL skal fungere så trenger de supportere. Supporterene planlegger en kanon tur, ganske lang en som koster MYE penger, men så bare driter RL i oss....!

Og til de som ikke klarer å få den ene IQ-en til å forstå hvorfor vi blir sint no og ikke når det skjer i TL:
Sant at dette skjer i TL også, men der e det aldri noen lange turer som blir arrangsjert slik som no....

Dette drite her irriterer meg så grense løst!
At brann supportere ikke en gang klarer å forstå hvorfor vi blir irritert e helt utrolig!!!

Og ja, eg boikotter alle RL kamper i fremtiden hvis dette skjer. Driter om vi har hjemme kamp eller ikke! Brann burde gjøre det samme for å vise litt medfølelse til oss....

Og til de som ikke skal boikotte men møte opp på neste hjemme kamp:
lag sanger om RL, alt mulig negativt om de som går an å synge eller skrike! Store bannere hvor det står drit om RL osv!!!

Eg har også sendt en SAKLIG mail til de (uten fy ord), men tror du eg får svar? neida.... de driter i oss!:::!!!
S slaur.....

Nixon

Rød makt på Hansa

DJ_ADG

QuoteFra dagbladet.no;
Grunnen til at kampen er flyttet er «for å sikre publikum og tv-seere den beste mulighet til å følge kampene direkte på stadion og tv».


det de gjør med denne kampen é å hindre at det kommet bortesupportere på stadion. Det vil si at det ikkje gjøres mulighet å følge kampen direkte på stadion.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)


Estranged

burde rettes mot, er RL, og den tabben de gjør ved å flytte denne kampen.

Jeg er dessverre redd for at RL og de ansvarlige der har fått en del svært usaklige eposter fra folk her inne. Det kan nok skade mer enn det gjør godt. Men det er klart, vi kan jo ikke ødelegge den saklige tonen som til stadighet finnes her inne...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

HaterRævBK

Quote from: "Estranged"burde rettes mot, er RL, og den tabben de gjør ved å flytte denne kampen.

Jeg er dessverre redd for at RL og de ansvarlige der har fått en del svært usaklige eposter fra folk her inne. Det kan nok skade mer enn det gjør godt. Men det er klart, vi kan jo ikke ødelegge den saklige tonen som til stadighet finnes her inne...


OK, no e eg mer med på ka du mener...
Faktisk ganske enig også!

Og ja, ikke send usakelige mail, bedre med saklige!!
S slaur.....

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

DJ_ADG

Quote from: "Sharpy"


Bra idé, men eg tror ikkje at mange vill gjøre det siden det koster mye penger, blir det avlyst tur får de vel pengene sine te bake.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Fin tanke, men jeg tror det er litt naivt. Jeg tror ikke at RL hadde tatt det til seg på noen måte. Og tror ikke at media hadde brydd seg nevneverdig heller. Da måtte man i alle fall reist til Malmö og laget en hardtslående markering der...
Rød makt på Hansa

Sharpy

Man får jo uansett oppleve turen. Man kommer uansett til å ha det jævlig gøy. Så får det heller våge seg om man ikke får sett kampen denne gangen. Jeg vet det er jævla lett å si i og med at jeg ikke reiser sjøl, men om det hjelper så skal jeg unngå å følge med på kampen mens den pågår. Kall det i ren solidaritet...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Sharpy

Quote from: "Nixon"Fin tanke, men jeg tror det er litt naivt. Jeg tror ikke at RL hadde tatt det til seg på noen måte. Og tror ikke at media hadde brydd seg nevneverdig heller. Da måtte man i alle fall reist til Malmö og laget en hardtslående markering der...


Jeg tror media ville plukket opp denne. Det er godt stoff, ingen tvil om det. Men jeg kan gå med på at det spørs om Royal League vil ta det til seg...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

HaterRævBK

men hvis denne kampen skal spilles på en søndag:
IKKE se den på tv!!!

les heller på nette hva som kjedde og se høydepunktene i sporten....
Bare ikke la Tv få styre!
S slaur.....

GamleErik

Og for de som ikke gidder sjekke forsiden, kampen går lørdag klokken 12. februar klokken 14:00.

Alle mann til båten
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KennethS

Quote from: "GamleErik"Og for de som ikke gidder sjekke forsiden, kampen går lørdag klokken 12. februar klokken 14:00.

Alle mann til båten
tå på Brann

Go Up