• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flere drakter enn United ...

Started by Xminator, January 11, 2005, 07:34:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

I norge vel og merke. Selv om det nok ikke er like populært å gå rundt i sjuniteddrakt, så sier det likevel sitt. Og kan unnskylde de som bestilte inn drakter med tanke på manglende lager.

Nå må de derimot få fingen ut og få inn rikelig før sesongen, og smi mens Andresen er varm!

Nixon

Men er det noen som vil kjøpe den utrolig stygge røde og svarte drakten da?:)

Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Hadde nok kjøpt om det var å få tak i ;) Og jeg er ikke den eneste!

Man kunne jo sagt at "dette er spesielt siden vi var i cupfinalen", men det var jo ikke drakter igjen før semifinalen heller, så den holder ikke ;)

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.

Nixon

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Med en slik innstilling er det jo bare å boikotte Brann i år. For hvordan kan du juble når Sæternes, etter å ha skårt vinnermålet mot f.eks. Malmö, løper rundt i ekstase og kysser med stolthet drakten? Den defekte drakten. Skammelig sier jeg dere. Skammelig!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Super Hasund

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Ehhh.... defekt drakt??? Ka e det du babler om. Det e du som e defekt. At det går an å si nåkke sånnt om drakten te brann.. Det e skammelig det.
La Folket Synge

*Feltz*

Nettn

Eg har den nye drakten  :lol:   Selv om eg syns den hvite og røde e bedre då..

Digg Jan

Noen som vet når den nye drakten blir og finne i brann buttiken?
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

Quote from: "Digg Jan"Noen som vet når den nye drakten blir og finne i brann buttiken?


Brann har sagt månedsskiftet februar/mars.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ricky

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Fordi det er Brann sin drakt.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Ehhh.... defekt drakt??? Ka e det du babler om. Det e du som e defekt. At det går an å si nåkke sånnt om drakten te brann.. Det e skammelig det.


Den bryter med fargene som det er nedfelt i Branns Lover at klubben skal spille i.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Med en slik innstilling er det jo bare å boikotte Brann i år. For hvordan kan du juble når Sæternes, etter å ha skårt vinnermålet mot f.eks. Malmö, løper rundt i ekstase og kysser med stolthet drakten? Den defekte drakten. Skammelig sier jeg dere. Skammelig!


Det er da ingen som sier at man skal boikotte laget man elsker fordi man er i mot drakten. Det er da ikke uvanlig at klubber har drete seg ut med utforming og/eller fargevalg på klubbdrakter, men de har da hatt anstendighet til å ta seg inn igjen. Noe jeg håper Brann også gjør etter denne sesongen.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Fordi det er Brann sin drakt.


Holdningen til supportere som svelger alt klubben spytter ut helt rått er livsfarlig. Fordi folk er helt vekkreist når det kommer til tradisjoner og de rød-hvite fargene til SK Brann, og løper mann av huse for å kjøpe en drakt bare for at den er "ny", så må vi vel slite med røde og svarte drakter i 10 eller 100 år fremover. Skam på dere.

Sharpy

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Denne er for drøy! Verken du eller jeg liker den nye drakten, men så lenge det er Branns drakt du har på bærer du den selvfølgelig med stolthet.

Det vi to kan gjøre er å IKKE kjøpe drakten. For, la oss innse det, ingen kjøper vel klær de ikke liker? Samtidig er det mange der ute som har kjøpt drakten, og jeg mistenker dem for å like drakten først og fremst fordi det er BRANNs drakt. Og kanskje litt fordi dimlinger som oss ikke liker fargene;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Denne er for drøy! Verken du eller jeg liker den nye drakten, men så lenge det er Branns drakt du har på bærer du den selvfølgelig med stolthet.

Det vi to kan gjøre er å IKKE kjøpe drakten. For, la oss innse det, ingen kjøper vel klær de ikke liker? Samtidig er det mange der ute som har kjøpt drakten, og jeg mistenker dem for å like drakten først og fremst fordi det er BRANNs drakt. Og kanskje litt fordi dimlinger som oss ikke liker fargene;)


Der rører du litt borti det som er poenget mitt. Folk kjøper den blindt fordi det er Branns drakt. Om Brann hadde kommet ut med en blå drakt er det sikkert mange som hadde "kjøpt den fordi det var Branns drakt", og/eller "fordi den var jo fin". Et snev av kritisk sans, respekt for tradisjoner, og respekt for klubbfargene er vel ikke for mye å forlange?

Sharpy

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Nixon"Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Hvorfor bære en defekt drakt med stolthet... Skammelig.


Denne er for drøy! Verken du eller jeg liker den nye drakten, men så lenge det er Branns drakt du har på bærer du den selvfølgelig med stolthet.

Det vi to kan gjøre er å IKKE kjøpe drakten. For, la oss innse det, ingen kjøper vel klær de ikke liker? Samtidig er det mange der ute som har kjøpt drakten, og jeg mistenker dem for å like drakten først og fremst fordi det er BRANNs drakt. Og kanskje litt fordi dimlinger som oss ikke liker fargene;)


Der rører du litt borti det som er poenget mitt. Folk kjøper den blindt fordi det er Branns drakt. Om Brann hadde kommet ut med en blå drakt er det sikkert mange som hadde "kjøpt den fordi det var Branns drakt", og/eller "fordi den var jo fin". Et snev av kritisk sans, respekt for tradisjoner, og respekt for klubbfargene er vel ikke for mye å forlange?


Likefullt er det ikke skammelig å bære SK Branns drakt med stolthet, uansett hvor stygg den enkelte synes den er. Branns drakt bæres med stolthet.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Ole Brom

Branndrakten er like stygg som United drakta, ferdig arbeid !

Lefty

Quote from: "Ole Brom"Branndrakten er like stygg som United drakta, ferdig arbeid !


*Applaus, applaus, applaus*

HELT enig!!!!

Lefty

cyp

Den supporteren som skammer seg av å bære Brann drakten har all grunn til å fortsette å skamme seg. Helt ubegripelig at folk tar helt av med "drakt-hetsing" her. Det har ingenting med å sluke alt Brann driver med rått. Synes det hele sporer helt av når folk mener man bør skamme seg av å ha den nye BRANN DRAKTEN. Da er det noe som ikke henger på greip. La være å kjøpe drakten da, og ikke sleng med leppen til folk som velger å gå med den.
elt O e snobbete!!

Nixon

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Der rører du litt borti det som er poenget mitt. Folk kjøper den blindt fordi det er Branns drakt. Om Brann hadde kommet ut med en blå drakt er det sikkert mange som hadde "kjøpt den fordi det var Branns drakt", og/eller "fordi den var jo fin". Et snev av kritisk sans, respekt for tradisjoner, og respekt for klubbfargene er vel ikke for mye å forlange?


Vi følger laget blindt uansett hvem som spiller på banen. Har man vært med en stund har jo laget blitt skiftet ut utallige ganger. Vi følger laget fordi det er Brann. Samme gjelder drakten. Vi kan mislike utseende så mye vi vil. Men kom ikke å si at vi skal skamme oss vi som kjøper og bærer den.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

solemann

Quote from: "Nixon"Men er det noen som vil kjøpe den utrolig stygge røde og svarte drakten da?:)

Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Stygg din tufs. Drakten er stilig

Digg Jan

Quote from: "solemann"
Quote from: "Nixon"Men er det noen som vil kjøpe den utrolig stygge røde og svarte drakten da?:)

Jeg for min del skal bære den med stolthet allerede i første treningskamp!


Stygg din tufs. Drakten er stilig


Nixon, mente du at drakten va stygg? eller bare tullet du??
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

DJ_ADG

De som mener at den nye brann drakten ligner på Man Utd sin, Man Utd sin drakt é Rød og hvit, og é laget av Nike. Brann sin é rød og sort og é laget av Umbro, og éden samme modelen som blandt annet Lyon bruker i Cl og UEFA-cupen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

gtuborg

fins det noe bilde av den nye drakten på nettet?

solemann

Quote from: "Ole Brom"Branndrakten er like stygg som United drakta, ferdig arbeid !


Hallo united drakten er rød og hvit...
Brann sin er rød og svart blitt. Ikke litt likhet engang, foruten i en østlendins øyne nede i lokalene til BA.

solemann


stig

tror de mente at drakten lignet på fjorårets united drakt. var hvertfall et bilde der med van nistelrooy i en rød og svart united drakt
Nettsideansvarlig

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

solemann

Quote from: "stig"tror de mente at drakten lignet på fjorårets united drakt. var hvertfall et bilde der med van nistelrooy i en rød og svart united drakt


Det er alltid noen sure(som vanlig) liverpool fans som må koble denne drakten til united. De må huske at det er BRANN vi holder med og ikke noe jævla liverpool.

Sharpy

Quote from: "solemann"
Quote from: "stig"tror de mente at drakten lignet på fjorårets united drakt. var hvertfall et bilde der med van nistelrooy i en rød og svart united drakt


Det er alltid noen sure(som vanlig) liverpool fans som må koble denne drakten til united. De må huske at det er BRANN vi holder med og ikke noe jævla liverpool.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Bergen Sin Gutt

Quote from: "solemann"
Det er alltid noen sure(som vanlig) liverpool fans som må koble denne drakten til united. De må huske at det er BRANN vi holder med og ikke noe jævla liverpool.


Og så har vi de aller som fleste av de som ikke liker drakten, som gir en god faen i hvilke andre lags drakter denne drakten måtte ligne på eller ikke, men som synes det er en skandale at Brann ikke klarer komme ut med en ny drakt som har de korrekte klubbfargene.

Go Up