• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

sannhetens ord i avisen ta

Started by morten_61, January 07, 2005, 16:45:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pi_Meson

Quote from: "Nixon"Alt er relativt vet du. Hvor mange Startsupportere finner du her? Ham-Kam? Bodø Glimt? Lillestrøm? Ingen, eller i beste fall meget sporadisk. I den sammenhengen er 3 relativt aktive mange! Faktisk veldig mange!


Og hvor ofte dreier diskusjonene på forumet deres seg om Ham-Kam? Bodø/Glimt? Lillestrøm? Aldri, eller i det minste svært sjelden. Så lenge dere lager den ene tråden etter den andre om Rosenborg, må dere bare regne med at Rosenborg-supportere synes det er interessant å ha et ord med i laget.

Nixon

Jeg forbanner den dagen førstemann her skrev en RBK-relatert tråd! La oss gjøre oss selv en tjeneste og slutte med det. Og la disse trådene synke der de og RBK hører hjemme!
Rød makt på Hansa

TjellFromHell

helt enig Nixon,,, föles ut som om man stanger hodet i veggen med disse typene

Haugen

Quote from: "TjellFromHell"helt enig Nixon,,, föles ut som om man stanger hodet i veggen med disse typene


Når man går tom for argumenter, føles det slik!:)
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

TjellFromHell

Kan ikke huske at jeg har argumentert med deg overhodet,,,.,.,.,. jeg vill bare komme inn her og snakke Brann og fotball , med Brann supportere og slippe for å höre att dere har voinne 13 år i rad.
Og att det er noen looser Brann fans som gidder gå inn på kjernen driter jeg i.

Det eneste dere får her inne er avsky , ikke gehör som dere kanskje tror/håper. Men dere virker ikke forstå dette, ellers så er det akkurat det som dere gjör? dette blir det siste jeg skriver om dette , gidder ikke drite meg mer ut gjenom å diskutere med dere

Sharpy

Personlig syns jeg det er mer interessant å lese velformulerte innlegg fra trøndere som evner å sette saker, som faktisk også omhandler dem, i et nytt lys, enn det er å lese: "Miller på høyrekanten", "Kvisvik på høyrekanten", "Haugen på høyrekanten", eller som nå sist; "Andresen på høyrekanten".

Velkommen skal de være, sÃ¥ lenge det er for Ã¥ diskutere saklig, og med en evne til Ã¥ se en sak fra to sider.  Av og til klarer de det, av og til ikke.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Henki

Quote from: "Pi_Meson"
Quote from: "Henki"
Quote from: "sandnes1985"
1) Mange klubber i Norge har tjent gode penger på å få solgt talentene sine til oss. Klubber som Sogndal og Skeid vil aldri (i nær fremtid) ha ambisjoner om å vinne Eliteserien og å komme seg ut i Europa. Slike klubber baserer seg på spillerutvikling og spillersalg, de er interessert i å bidra til å gi fotball-Norge nye stjerner og samtidig skaffe seg selv nok penger til å drive klubben rundt og kunne gi fansen litt fotball på respektabelt nivå.


Jepp, det er akkurat det Rune Bratseth tenker på. Norsk fotballs beste...


Hvordan i all verden greide du å trekke den slutningen ut fra teksten du siterte?


Måten det ble fremstillt på kunne absolutt tolkes dithen at Sandnes1985 mener at i og med at RBK selvfølgelig betaler når de kjøper spillere er en god nok grunn til at supporterne til de andre lagene i Norge skal synes at det er flott og fint at Rosenborg kjøper opp de beste spillerne. Ja, de andre klubbene i Norge tjener litt på å selge til Rosenborg, men det er da ingen tvil om at Rosenborg tjener enda mer på det. Og vips så er forskjellen mellom RBK og røkla blitt enda større. sandnes1985 skriver at norske fotballklubber er interessert i å gi Norge nye fotballstjerner. Jeg håper da for Guds skyld ikke at klubber som VIF, Lillestrøm, Viking, Tromsø, Lyn eller Brann ser på det som sin primæroppgave å skaffe landslaget gode spillere. Eller å hjelpe Rosenborg CL år etter år. Det er blitt diskutert opp og i mente dette her mange ganger, jeg er klar over det :) Men grunnen til at norske fotballklubber velger å selge de beste spillerne sine til barteland er ikke fordi de bryr seg så veldig om landslaget og norsk fotball men fordi de er nødt økonomisk sett. Og Rosenborg har vært særdeles flink til å utnytte det.
Ballen skal fremover!

HaterRævBK

(----les navnet mitt! :wink:


www.tippeligasiden.no
gå inn der hvis dere skal diskutere med trøndere og alt mulig, der e det et forum for supportere fra hele Norge.

her skal det snakkes om BRANN(!) og ikke RBK osv osv som ikke har noe med brann å gjøre....
S slaur.....

Pi_Meson

Quote from: "TjellFromHell"jeg vill bare komme inn her og snakke Brann og fotball , med Brann supportere og slippe for å höre att dere har voinne 13 år i rad.


Det er ingen av oss som bruker forumet deres på denne måten. Vi har uttalt oss i diskusjoner, startet av Brann-supportere, som angår RBK.

TjellFromHell

Quote from: "Pi_Meson"
Quote from: "TjellFromHell"jeg vill bare komme inn her og snakke Brann og fotball , med Brann supportere og slippe for å höre att dere har voinne 13 år i rad.


Det er ingen av oss som bruker forumet deres på denne måten. Vi har uttalt oss i diskusjoner, startet av Brann-supportere, som angår RBK.


Hva med denne trönder haugen????   hva stÃ¥r det i hans undertekst???
DUST

Pi_Meson

Quote from: "TjellFromHell"Hva med denne trönder haugen????   hva stÃ¥r det i hans undertekst???
DUST


Poenget er: Han er ikke på forumet for å provosere eller triumfere, like lite som jeg er det. Det han har bidratt med er innlegg som er relevante i den diskusjonen dere selv startet opp. At han bruker en strofe fra en Kjernen-sang som signatur må dere tåle.

Hadde det vært gjester utenfra som brukte forumet deres utelukkende til å slenge dritt om Brann, eller til å skrive innlegg som bare er ment for å provosere (slik enkelte Brann-supportere har brukt Kjernen forum), kan jeg forstå at dere blir irriterte. Men at folk utenfra kommer med innspill i diskusjonene bør dere greie å leve med.

Sharpy

Vi liker oss i vår egen verden, Pi_Meson. Du vet, den verdenen der Branne er favoritter til å vinne seriegull selv når vi ligger på nedrykksplass etter halvspilt sesong;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Geir

Tror vi skal være glade for at det er Pi_Mason som er den flittigste trøndergjesten hos oss. Han er en av de få derfra som kan diskutere RBK (og Brann), og holde en saklig og grei tone.
ndelig SERIEMESTER

Sharpy

Quote from: "Geir"Tror vi skal være glade for at det er Pi_Mason som er den flittigste trøndergjesten hos oss. Han er en av de få derfra som kan diskutere RBK (og Brann), og holde en saklig og grei tone.


Synd ikke vi viser dem samme respekt...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Yngve

Det er veldig synd. slik me framstår no så berre underbygger det inntrykket folk har av Brann suportarar generelt, og store stå folk spesielt som umodne snottongar. eg syns det er bra at folk kjem inn og er viljuge til å begi seg utpå ein diskusjon sjølv om dei veit at alle er ueinige med dei.

men om pi & co er ute etter trivelege Brann vs RBK diskusjonar så vil eg påstå at //www.skbrann.org er eit betre side for det. her inne vert det litt for bastant og tåpeligt til tider.

men det er no mi meining..

Haugen

Quote from: "TjellFromHell"
Quote from: "Pi_Meson"
Quote from: "TjellFromHell"jeg vill bare komme inn her og snakke Brann og fotball , med Brann supportere og slippe for å höre att dere har voinne 13 år i rad.


Det er ingen av oss som bruker forumet deres på denne måten. Vi har uttalt oss i diskusjoner, startet av Brann-supportere, som angår RBK.


Hva med denne trönder haugen????   hva stÃ¥r det i hans undertekst???
DUST


Jeg er heller ikke her for å provosere, men av og til kan det komme noen humoristiske sleivspark som enkelte ser som provokasjon.

Jeg har ikke startet noen av disse trådene som omhandler RBK, har bare bidratt i diskusjonen.
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

morten_61

Nei det som startet denne saken er ett avisstykke i telamarks arbeiderblad, så det er ikke bare her i Bergen de reagerer på eggen sine uttalelser.
NÃ¥r det gjelder rbk sup sÃ¥ er det jo kjekt og fÃ¥ litt argumentasjon mot ogsÃ¥ da, men det er jo greit at vi  prøver og oppføre oss litt voksent da.

Henki

Quote from: "morten_61"Nei det som startet denne saken er ett avisstykke i telamarks arbeiderblad, så det er ikke bare her i Bergen de reagerer på eggen sine uttalelser.


Og når Nils Arne Eggen uttaler seg om resten av Fotballnorge må jo resten av Fotballnorge få lov til å kommentere og diskutere det han har sagt uten at en masse (ok, tre stykker på denne tråden) RBK-supportere skal synes det er unaturlig at vi gjør. Og ihvertfall når Eggen uttaler seg med så klinkende klar adresse til Brann som i dette tilfellet.
Ballen skal fremover!

Go Up