• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

3 brannspillere på landslaget

Started by Bent, January 07, 2005, 13:20:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bent

Ut med RBH

Nixon

Skandale at en spiller som Ståle Stensaas blir foretrukket fremfor Erlend Hanstveit.
Rød makt på Hansa

Xminator

Hanstveit har vel ikke prestert 100% i år. Det er nok en del av forklaringen. Noen gode kamper i vår og han er på landslag og vi har enda en spiller med proffrykter.

Hyggelig at Kvisvik får enda en sjanse til å vise hva han er god for. Så spørst det om Hareide klarer å se at Kvisvik har unike ferdigheter i forhold til de han allerede bruker.

jorgent


Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kristin

dritt kult med fire landslagspillere, og det er bare di fra norge da...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Lene

Menne... Christer Basma? Ka f... har han på landslaget å gjøre? Han spilte ikkje de siste kampene til RBK denne sessongen, og dreit seg kraftig ut i landskampen mot Italia... Nok en gang har RBK klart å grine ham inn på landslaget. Men de fikk ikkje sutret Frode Johnsen med i troppen, nei...  :D

oppedal

Egentlig bra at M. Andresen sa nei, for han kan fort bli verre skadet. Best at han trener seg opp til landslaget igjen.

Når Hanstveit kommer i kampform kommer han nok i troppen. Med Hanstveit og M. Andresen har Brann 5 spillere på landslaget, det er imponerende.

9 spiller med Winters, Scharner og begge ørnene.

Om 2-3 år er vel Opdal på landslaget og vi har en tropp full av landslagsspillere. Imponerende...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Nixon

Vil nødig ta gleden fra deg Oppedal. Men Winters er vel ikke skotsk landslagsspiller. Og Kvisvik må være guddommelig i januar for å ha noen som helst sjanse når kvalikkampene begynner. Ser ikke på han som norsk landslagsspiller...
Rød makt på Hansa

KennethS

Robbie Winters e vel i samme båt som Kvisvik, begge e gode fotball spillere som spiller i feil klubb. Brann har aldri vært laget og spille på med tanke på ladndslaget.
tå på Brann

oppedal

Vet det, men etter sånn han spiller for tiden bør han det. Han ble vurdert av treneren, og han scorte, men treneren sa han spilte mot amatørlag.

Ifølge BT.no ligger kvisvik foran de andre på treningsprogrammet. Han har sagt at han har kommet for å bli. Han kommer ikke til å der i evigheter, men jo lengre, jo bedre...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

kirsti

Skotske landslagstrenaren ville ikkje ha Winters på laget, og hamna i djup unåde og vart kalla ein uproffesjonell tulling. Var det ikkje så? :)
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

oppedal

Jo, noe sånt. Vi får se til neste gang de skal velge landslagstropp...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Pi_Meson

Quote from: "Lene"Menne... Christer Basma? Ka f... har han på landslaget å gjøre? Han spilte ikkje de siste kampene til RBK denne sessongen, og dreit seg kraftig ut i landskampen mot Italia... Nok en gang har RBK klart å grine ham inn på landslaget. Men de fikk ikkje sutret Frode Johnsen med i troppen, nei...  :D


Christer Basma spilte ikke i slutten av sesongen fordi han var skadet. At RBK «griner» spillere inn på landslaget er en merkelig påstand. Hvorfor skulle de gjøre det?

KennethS

Quote from: "kirsti"Skotske landslagstrenaren ville ikkje ha Winters på laget, og hamna i djup unåde og vart kalla ein uproffesjonell tulling. Var det ikkje så? :)


Berti Vogts trakk seg fra jobben. Kansje den nye treneren til Skottland finner Winters god nok? Som forøverig e Walter Smith som tidligere har trent Rangers og Everton.
tå på Brann

oppedal

Vogts er en av de største tullingene jeg har sett i en landslagsrolle. Utrolig at han jobben...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up