• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TFL har kontrakt til 2007

Started by Xminator, January 07, 2005, 07:23:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Quote- Brann har tidligere vært nevnt, er de aktuelle også nå?

- He, he. Det vil jeg aller helst ikke si så mye om akkurat nå, svarer en hemmelighetsfull Trond Fredrik Ludvigsen.


Noen ganger hater jeg fotballspillere :p Dette kan bety alt fra "jeg er allerede klar" til "brann er ikke intressant i det hele tatt".

TFL er ung, talentfull og kan spille høyrekant og spiss. Midt i blinken etter min mening!

Nixon

Brann har vel sagt at ingenting skal skje før spillerne er tilbake fra ferie rundt 20. januar. Visstnok fordi noen må ut dersom noen skal inn. Og ingen skal derfor få ferien sin ødelagt. Prisverdig tanke, men selvsagt litt frustrerende for oss sulteforede supportere.

Personlig håper jeg også på TFL.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Hertha Berlins pressesjef Hans Georg Felder vil ikke kommentere saken overfor Avisa Nordland, men ber oss i stedet ringe tilbake i neste uke.

Da vi første gang i går formiddag snakket med Felder, var han overbevist om at Hertha hadde solgt Ludvigsen til en annen norsk klubb allerede før jul. Dette avkreftet han senere etter å ha konferert med manager Dieter Höness. (an.no)


Kan en pressesjef ta sånn feil? Eller er TFL solgt...til Brann? Uten at noen vet om det? Den som venter får svar!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Barode

Hadde jo vært perfekt om han hadde kommet inn. Gjerne med penger fra Auto 23. Så kunne han fått trøye nr 23 som han hadde i Bodø også. Trøye nr 23 er som kjent lagt tilgjengelig for eventuelle spillere som Auto23 måtte hente.

Xminator

Kan jo like gjerne være LSK eller VIF :p


Kagain

Hmm. Var han egentlig ikke Bosman han? Eller har han bare fått løst ut kontrakten sin til sommeren? Må innrømme at jeg er litt usikker nå, men inntrykket jeg har fått her fra forumet tidligere var altså at han var Bosman.

Når det gjelder "hehe, det vil vi ikke si så mye om" fra POL, så kan det svinge begge veier. Til vanlig ville vel POL og gjengen benektet hele greien for så å se at han hadde kommet som julekvelden på kjerringa...

Men som dere sier, trøye nr 23 er ledig og fremtiden er uviss...

nummer9

Var vel aldri bosman spiller, men var lenge snakk om at Hertha Berlin ville slippe han fri fra kontrakten gratis.

Plutselig i sommer rett før TFL og Hertha Berlin skulle diskutere fremtiden hans i klubben ble det mye mas rundt evt. overgang til B/G eller Brann. Dermed anså Hertha Berlin TFL plutselig som et heit salgsobjekt, og ville snodig nok ikke slippe han gratis likevel.

For dem som gidder å lete litt i nettavis arkiver, finner man nok artikkelen der man spør TFL om han er irritert på Brann for å ha ødelagt fristillelsen eller noe slikt...

Kagain

Quote from: "nummer9"Plutselig i sommer rett før TFL og Hertha Berlin skulle diskutere fremtiden hans i klubben ble det mye mas rundt evt. overgang til B/G eller Brann. Dermed anså Hertha Berlin TFL plutselig som et heit salgsobjekt, og ville snodig nok ikke slippe han gratis likevel.


Ah selvsagt. Det er bare jeg som ikke har fult nok med til å få med meg dette. Kan godt forstå Hertha Berlin i dette tilfellet her, selv om jeg ikke liker tankegangen. Men det begynner vel å tørke inn på pengefronten i Deutschland vil jeg tro...

KEO

Etter disse utspillene så er det nok mye som tyder på at han er klar for brann,tror nok det er litt uenughet mellom brann og herta som trekker tiden ut men så lenge brann ikke starter trening før den 20 så sier det seg selv at TLF har en uke å si resultatet på. At vi får se TLF i rød drakt er jeg nesten 100% sikker på,, tror ikke POL lar den spilleren gå til noen  andre klubber.
Nu kør vi!

oppedal

Kanskje grunnen til at Brann vil gjøre noen spillere klubbløse, er å hente TFL?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!


Kenny

Jeg har en anelse om at muligens Mjelde fortsatt ønsker å forsterke denne lagdelen, selv om at de sier at de er fornøyd nå. Tror vi kanskje får oss en ny høyreving likevel jeg...

Den som fortsetter å puste, får se!

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

oppedal

Jeg tror grunnen til at de ikke har tatt kontakt er at POL ikke ville selge/kjøpe i ferien. Innen en månend vil Brann ta kontakt eller han er klar for Brann innen denne tid...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Nixon

Quote from: "oppedal"Jeg tror grunnen til at de ikke har tatt kontakt er at POL ikke ville selge/kjøpe i ferien. Innen en månend vil Brann ta kontakt eller han er klar for Brann innen denne tid...


Hvis Brann kjøper TFL er allerede det bestemt, uansett om de venter med å offentliggjøre det til etter ferien eller ikke. Tror ikke TFL og Glimt vil vente på at Brann tar kontakt innen en måned, da spiller han heller for Bodø-laget.

Derfor blir jeg litt bekymret når agenten sier at Brann ikke har tatt kontakt. Enten lyger han, eller så er TFL fortapt for oss. Tror nesten mest på det siste akkurat nå.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Haugen

or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

Digg Jan

Da er det vel bare til og hente han.... 8)
Han har fammilie i Bergen, og eg kjenner denne fammilien, de sier han er litt lysten på og flytte her..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kagain


enavgutta

For det visste vi ikke...Røde Mor . Tidsforskjell mellom Narvik og Bergen ?

Kagain

Quote from: "enavgutta"For det visste vi ikke...Røde Mor . Tidsforskjell mellom Narvik og Bergen ?


Nå har det seg slik at jeg, som den gale mannen jeg er, først svarer på de eldste trådene. Jeg så simpelthen ikke den andre TFL tråden før det var "for sent".

Men, jeg trøster meg med at jeg i det minste ikke opprettet en ny tråd om dette da relaterte ting, slik jeg ser det, kunne blitt diskutert i samme tråd...

Go Up