• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

skandale hvis brann isje tar medalje!!

Started by pusuren, December 22, 2004, 20:25:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pusuren


sekto

Om Brann ikke tar medalje er det ingen skandale.. Hvert eneste år, så går noen ut, og lanserer Brann som en helt naturlig medaljekandidat.. Og hvert eneste år, så roter vi det til på en eller annen måte, og alle snakker om hvorfor Brann sviktet.. Hvorfor levde de ikke opp til forventningene?

Vel, Brann har rett og slett ikke vært gode nok de siste årene.. I 2005 har de en kjempesjanse. Et enormt sterkt lag, og økonomi som er i orden. Men om vi ikke snur trenden som har vært med at vi roter bort poeng, så kommmer vi aldri til å leve opp til hypen..

BL

Quote from: "sekto"Om Brann ikke tar medalje er det ingen skandale.. Hvert eneste år, så går noen ut, og lanserer Brann som en helt naturlig medaljekandidat.. Og hvert eneste år, så roter vi det til på en eller annen måte, og alle snakker om hvorfor Brann sviktet.. Hvorfor levde de ikke opp til forventningene?

Vel, Brann har rett og slett ikke vært gode nok de siste årene.. I 2005 har de en kjempesjanse. Et enormt sterkt lag, og økonomi som er i orden. Men om vi ikke snur trenden som har vært med at vi roter bort poeng, så kommmer vi aldri til å leve opp til hypen..
Hansa-
Felt Z

jkippers

Quote from: "sekto"Om Brann ikke tar medalje er det ingen skandale.. Hvert eneste år, så går noen ut, og lanserer Brann som en helt naturlig medaljekandidat.. Og hvert eneste år, så roter vi det til på en eller annen måte, ..


Hvet eneste år? Også 2004?
Gull 09

sekto

Quote from: "jkippers"
Quote from: "sekto"Om Brann ikke tar medalje er det ingen skandale.. Hvert eneste år, så går noen ut, og lanserer Brann som en helt naturlig medaljekandidat.. Og hvert eneste år, så roter vi det til på en eller annen måte, ..


Hvet eneste år? Også 2004?


Brann klarte bronsen ja, og cupgull, men var jo lansert som gullkandidat flere steder.. Og la oss heller ikke glemme at siste serierunde kunne vel likefort sendt oss ned på en 5-6 plass. Hele Tippeligaen var ustabil  i fjor, og Brann var både god og heldig som klarte å ta den tredjeplassen de fikk.

Er ingen selvfølge at de skal klare å vinne medaljer på målforskjell neste år også.

Ser vi ellers på laget som skal ta gull, eller medalje, så er det meget bra. Beste vi har hatt på mange år. Men Soma er klar til å reise, forsvinner vel i sommer. Miller er jo alltid klar til å dra om han ikke får starte hver kamp. Kvisvik har sagt om det kommer tilbud fra utlandet, så er han lysten på å prøve seg.
Har aldri vært en fan av å kritisere Opdal, men er nok flere som vil si at om han ikke blir bedre, så har Brann fortsatt et keeperproblem.
Vi har heller ikke fått orden på høyrekanten vår, så jeg syntes det ikke ser ut som noe rent gullag enda.

Vi må jo heller ikke glemme at i fotball har vi sånne fantastiske ting som skader. Er utrolig kjipt, men skal ikke mye til før en spiller ender opp med å tilbringe noen måneder på skadelisten.

Poenget med hele denne særdeles negative oppramsingen er enkel. Jeg syntes ikke vi skal snakke om Brann som selvfølgelig medaljekandidat, før laget er sterkt nok til å tåle at en eller flere profiler forsvinner.

Vil selvfølgelig at Brann vinner serien, og tror på det mer enn jeg har gjort på mange år.. Bare liker ikke å se at Brann nå skal skrytes opp i skyene, bare for å bevise at det tåler ikke laget. Vi er ikke bedre enn siste kamp vi spilte.. Og den endte vel med tap?

BL

Quote from: "sekto"Brann klarte bronsen ja, og cupgull, men var jo lansert som gullkandidat flere steder..

Men Soma er klar til å reise, forsvinner vel i sommer. Miller er jo alltid klar til å dra om han ikke får starte hver kamp. Kvisvik har sagt om det kommer tilbud fra utlandet, så er han lysten på å prøve seg.
Har aldri vært en fan av å kritisere Opdal, men er nok flere som vil si at om han ikke blir bedre, så har Brann fortsatt et keeperproblem.
Vi har heller ikke fått orden på høyrekanten vår, så jeg syntes det ikke ser ut som noe rent gullag enda.
Hansa-
Felt Z

KEO

Quote from: "BL"
Quote from: "sekto"Brann klarte bronsen ja, og cupgull, men var jo lansert som gullkandidat flere steder..

Men Soma er klar til å reise, forsvinner vel i sommer. Miller er jo alltid klar til å dra om han ikke får starte hver kamp. Kvisvik har sagt om det kommer tilbud fra utlandet, så er han lysten på å prøve seg.
Har aldri vært en fan av å kritisere Opdal, men er nok flere som vil si at om han ikke blir bedre, så har Brann fortsatt et keeperproblem.
Vi har heller ikke fått orden på høyrekanten vår, så jeg syntes det ikke ser ut som noe rent gullag enda.


Må jo stille meg på lik linje med media, vist ikke Brann tar medalje i 2005 så er det en liten skandale. Når man ser på spiller stallen så er jo det naturlig å si noe sånt. Kan ikke se noen andre klubber i TL som har en bedre stall pr dags dato.
Nu kør vi!

Lurkin

Enga uten Ivers og Hagen (og med Hulsker, hahahaha) gjør det mulig for oss å gå for sølv...men igjen, hvem går for sølv? Jeg mener at det er skandale hvis vi ikke er i Royal League 05/06.
Berømte Brann fra Bergen

Henningen

Slenger meg på dette med at det er en liten skandale hvis Brann ikke tar medalje. Greit nok at vi har våre svakheter i laget, og at Soma kan finne på å ta turen til utlandet.

Men! Vi må huske på at tabellposisjonen ikke bare er et resultat av hvor sterkt laget er, men av hvor sterkt det er i forhold til de andre i serien er. Og nettopp her tror jeg vi stiller sterkt til neste år.

Så, jeg mener det er en aldri så liten skandale om vi ikke tar medalje, og HVERTFALL om vi ikke kommer til royal league igjen!!


Go Up