• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupfinale DVD

Started by MortyMoe, December 18, 2004, 22:23:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MortyMoe

Hei!

Jeg så her inne at det var mulig å laste ned DVD fra cupfinalen. Jeg hentet torrent filene til de to dvd¨ene og har hatt de på nedlasting flere dager nå. Disk 2 er ferdig nedlastet og alt ok, men disk 1 vil ikke lastes helt ned. Jeg mangler noen megabyte på at nedlastingen skal være ferdig. 99,91 prosent er lastet ned, men mer vil den ikke hente.

Noen som kan være behjelpelig med litt informasjon???

Hilsen MortyMoe

eksilbergenser

Hva bruker du for å laste ned? Bittornado eller Bitcomet? Da vil du i såfall se hvor mange distribuerte kopier som ligger ute. Finner den ikke en hel så er nok det grunnen. Grunnen kan være at de fleste har allerede lastet den ned og det er få som sharer fortsatt.
lt for Brann!

oppedal

For guds skyld! Støtt Brann og BETAL 200 KR for en lussen DVD. Det er ikke enormt mye. Elsker dere Bann, bør dere ikke kopiere DVD'ene til Brann...

Sånne som dere ødelegger salget av DVD'er og salg av cd'er...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Nixon

Quote from: "oppedal"For guds skyld! Støtt Brann og BETAL 200 KR for en lussen DVD. Det er ikke enormt mye. Elsker dere Bann, bør dere ikke kopiere DVD'ene til Brann...

Sånne som dere ødelegger salget av DVD'er og salg av cd'er...


Er det ikke du som synes drakten er for dyr? For guds skyld, bestem deg!
Rød makt på Hansa

Helge karlesn

dessuten er det ikkje den offesielle videoen det er snakk om.
idenes forsvarer.

oppedal

Jeg klarer å betale 650 for en drakt, men de fleste drakter ligger på 500 kr tror jeg.

Jeg liker bare ikke at folk kopierer DVD'er, og spesielt ikke Branns sesong DVD. Elsker folk Brann, kopierer man ikke Branns DVD'er...

200 er ikke mye for en DVD, 650 er sånn passe, men drakten burde kostet 500 kr syntes jeg. Menmen, bare det er en Brann-drakt betaler jeg gjerne 1000 kr...

he he...  :D
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

MortyMoe

Jeg bruker Torrentstorm, er det noen andre programmer som er bedre?
Mangler siste *.tar fil på disk 1. Dvs, mangler 9 MB av siste filen.

Ricky

Quote from: "oppedal"
Jeg liker bare ikke at folk kopierer DVD'er, og spesielt ikke Branns sesong DVD. Elsker folk Brann, kopierer man ikke Branns DVD'er...


Regner med det er snakk om NrK sin tre timer lange cupfinalesending. Skulle selv gjerne hatt den på DVD, for - la oss være ærlige - det er noe helt annet med 3 timer "Arne og Egil" enn 25 minutter med den kisen som kommenterte klippene på Brann-DVD'en.

Xminator

Jeg er ærlig talt klar til å betale NRK for den  DVD'en, så hvor kan jeg gjøre det :p

Bombefar

Quote from: "oppedal"Jeg klarer å betale 650 for en drakt, men de fleste drakter ligger på 500 kr tror jeg.

Jeg liker bare ikke at folk kopierer DVD'er, og spesielt ikke Branns sesong DVD. Elsker folk Brann, kopierer man ikke Branns DVD'er...

200 er ikke mye for en DVD, 650 er sånn passe, men drakten burde kostet 500 kr syntes jeg. Menmen, bare det er en Brann-drakt betaler jeg gjerne 1000 kr...

he he...  :D


Her er det ikke snakk om den offisielle DVDen til Brann. Det er snakk om en DVD fra KUN cupfinalen som noen frivilige har laget og lagt ut på nettet. I denne DVDen er hele cupfinalen og de fleste sportssendingene fra NRK og TV2

MortyMoe

Ser at en del folk her inne har startet en debatt om at man burde bruke penger på DVD`en og ikke kopiere den. Dette gjelder ikke Branns offisielle DVD for sesongen, men en DVD av cupfinalen og sportssendingene på NRK og TV2 i forbindelse med cupfinalen.

Mitt problem står fremdeles ubesvart, men jeg håper at noen kan være behjelpelig. Om det er noen der ute som har lastet ned denne DVD`en, så håper jeg de kan være så vennlige å dele denne slik at jeg kan få lastet ned de siste 9 MB jeg trenger.

Mvh

chris_henrik

Skal ta å logge meg på og seede disk 1 noen timer i kveld.
<BRANN> ..... DKFM

oppedal

Bombefar: Da missforstod jeg visst. Det er greit visst det BARE er fra cupfinalen og små intervjuer fra cupfinalen.

Men i Brann DVD'en får dere sikkert det samme med. Og den gjelder fra hele sesongen...

Anbefaler å kjøpe den, til deg selv eller i julepresang...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Brann&Bergen

Hele cupfinalesendingen ligger vel på NRK web-tv...

fettnok

på disc 1 tror jeg ikke du trenger å laste ned mer...er en liten fil som har plaget meg med mange ganger, eg har bare lat vær å laste ned mer uten at det har ødelagt noe som helst.
ette går aaaaaldri bra!

jorgent

Noen som gidder å reseede disc 2?

chris_henrik

Skulle gjerne seedet disk 2 også, men det ser ut som om noen av filene er blitt skadet.

Ser at det er 6 andre som venter på disk2.
Disse blir sikkert glad om noen kan reseede der.


Seeder for øyeblikket disk 1.
<BRANN> ..... DKFM

Lurkin

Torrent-programmene er nå nedlagt, og kommer nok aldri opp igjen.. Så lykke til.
Berømte Brann fra Bergen

Bombefar

Quote from: "Lurkin"Torrent-programmene er nå nedlagt, og kommer nok aldri opp igjen.. Så lykke til.


Programmene er ikke nedlagt. Bare to av sidene som distribuerer torrent filene. Så det bør fremdeles gå an å laste den ned hvis noen gidder å dele den...

jorgent

Man kan fortsatt få tak i filene så lenge noen er villig til å dele de ja... Dersom disc2 blir reseedet nok til at jeg kan få den er jeg villig til å seede den i flere dager etterpå..

Blææ

Er det ikke en nerds.com eller noe dere kan diskutere fildeling på......
ont follow me,Im lost too

enavgutta

Hvem er han slostrilen som intervjuer på Brann DVDen ?

StoreS gutt 16

Blææ sa:
QuoteEr det ikke en nerds.com eller noe dere kan diskutere fildeling på......


Kunne ikke vært mer enig,, la oss dumme(vanlige) mennesker være i fred fra sånt preik:
"Skulle gjerne seedet disk 2 også, men det ser ut som om noen av filene er blitt skadet.
Disse blir sikkert glad om noen kan reseede der."

MOngiser!:D

Bombefar

Quote from: "StoreS gutt 16"Blææ sa:
QuoteEr det ikke en nerds.com eller noe dere kan diskutere fildeling på......


Kunne ikke vært mer enig,, la oss dumme(vanlige) mennesker være i fred fra sånt preik:
"Skulle gjerne seedet disk 2 også, men det ser ut som om noen av filene er blitt skadet.
Disse blir sikkert glad om noen kan reseede der."

MOngiser!:D


Er det mongo å ville ha fatt i video fra cupfinalen? Og fordi noen har greie på noe du ikke kan trenger du ikke kalle de mongiser forde

KennethS

Men seriøst burde vel slikt blitt tatt på Pm? De som vet kordan det skal gjøres kan jo ta kontakt med vedkommende på pm. 2-3 sider med kordan bittorrent funker e ikkje akkurat det eg forventer av ett Brann forum :D
tå på Brann

jorgent

Skulle gjerne tatt det på PM, men det er ikke så lett å vite hvem som har filmene..

chris_henrik

StoreS gutt 16 skrev:

QuoteKunne ikke vært mer enig,, la oss dumme(vanlige) mennesker være i fred fra sånt preik:
"Skulle gjerne seedet disk 2 også, men det ser ut som om noen av filene er blitt skadet.
Disse blir sikkert glad om noen kan reseede der."

MOngiser!:D


Tviler på at nissen kommer med CupFinale DVD til deg på julaften StoreS MOngisgutt.

Om ikke distribuering av herlige 4,5 timer Cupfinaleopptak (med nyhets og sportssendinger fra NRK, TV2 og TvHordaland) hører hjemme i en diskusjonstråd på et Brannforum så fortell meg gjerne hvor.

Anbefaler heller at du bruker energien din på å skaffe deg et eksemplar av denne gullforgylte dobbel DVD'en, enn å syte over at Brannfans hjelper hverandre med å sikre seg og sine venner bilder fra den største begivenheten i nyere Brannhistorie.

nuff said...
<BRANN> ..... DKFM

odde

hvor kan man få lastet ned denne DVD'en????

Bombefar

Quote from: "odde"hvor kan man få lastet ned denne DVD'en????


Den kunne bli lastet ned fra bittorrent, men det er nesten ingen å laste ned fra lengre. Kan være dere finner den på fildelingstjenester. Jeg har sett den på DC++

andreas27

så et opptak fra motakkelsen fra torgallmeningen i dag!!
synes rett å slett at det e flaut at en gammelkjempeog helt som egil ulfstein nesten isje får aplaus..
greit nok at mannen kun har spilt 45 min i nm i år men vist det e nokken som fortjenar aplaus så e det vel han!!!
når navnet hanes ble ropt opp hvar det en "kem faen e det stemmning?".
samme under avskjeden hannes på stadion i høst.
vil uansett for takke Egil og Roy Wassberg får innsatsen gjennom flere år!!!

Lurkin

Problemet med den mottakelsen var at 20 000 supportere satt i Oslo eller på vei tilbake. Tenk hvis alle hadde vært der, hadde stått supportere fra Torgallmenningen til Nesstun.
Berømte Brann fra Bergen

andreas27

eg vet var sjøl i oslo de 7 nov. men nådde tilbakke fordi vi stadig vekk fikk vite av andre at spillerene isje var komt og derfor kjørti vi får å nå det.
vist 20000 bergensere til hadde vært der eg sikkar på at ulfstein hadde fått en VERDIG aplaus.

Xminator

Er det noen som gidder å dele ut de to DVD'ene fra NRK's sendinger denne uken? ISP'en min hjemme stengte for Bittorent i fjor (forbannede fjortisser som får filmselskapene på nakken), og får bare gjort dette fra jobb.

Eventuelt hadde jeg satt pris på en PM fra noen som kunne brenne ut DVD'ene og sende dem til meg ;)

ekte kjuagutt

Helt enig!!

Egil og Roy hadde veldig masse og si for oppturen vår i fjor høst å har vert trofaste hos oss i mange år

Go Up