• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin Andresen!

Started by $tabæk, December 14, 2004, 11:31:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

$tabæk

GRATULERER!!

Digger rått at han gikk til SK Brann!  :D
Alt er bedre enn Vålerengen og Rosenborg.

Ta godt vare på han og lykke til neste år - TA ENGA!!
opa Idioter, Bond Jävler, Lee Baxter!


$tabæk

Viste jo lenge at han skulle forsvinne men jeg trodde han skulle gå til vif, side kona hans ikke ville flytte -  men nei da.  :D
Verdig plass på tribunen?? Det blir værre - så du ønsker oss tilbake i år 2008? Med det styret vi har som roter like mye med penger som vif gjorde på 70/80/90 tallet tror jeg ikke vi sees før 2008 heller. Men det er er fortsatt klubben i mitt hjerte. Selv om man blir rimelig oppgitt avog til.

Dere har fått et topp lag nå i år!

Shalala lala Shalala lalala ååhhh Heia Stabæk!
opa Idioter, Bond Jävler, Lee Baxter!

SKB e BEST!!!

Takk for det!
Ja, Brann har et topplag no som helt sikkert kommer til å bli en gull-kandidat neste år.
Vi tar nok VIF!! :twisted:

Lykke til neste år Stabæk!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

StoreS gutt 16

Jeg synes det egentlig er kjempeflott at stabæk røk ned. Klubben har gitt spillerene altfor høy lønn, er jo til å grine av når snittet deres i 2004 lå opp mot Rosenborg sitt, (husker ikke tallet).Håper man nå kan komme ned på jorden igjen og innse at når snittet på kampene er lavt, så kan ikke lønningnene ligge i toppen.

Nei hiv det sittende styret, (inklusive han stygge-hese-judas fyren :D ), og la stabæk support bestemme. Disse vil sikkert gjøre en utmerket jobb.

Uansett hva dere gjør, lykke til! (Snakkes i Bergen når dere møter Løv-Ham!) Da skal dere få tape i Bergen nok en gang!!

Nixon

Quote from: "StoreS gutt 16"Nei hiv det sittende styret, (inklusive han stygge-hese-judas fyren :D ), og la stabæk support bestemme. Disse vil sikkert gjøre en utmerket jobb.


Hvis det er noe supportere ikke skal gjøre, så er det å bestemme over en klubb. Da er man ikke supporter lenger.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

StoreS gutt 16

Selvfølgelig, beklager Nixon, det var dumt av meg å legge meg ut med dine regler for supportere. Jeg legger meg helt flat, selvfølgelig er man ikke supporter da lenger.

bernu

Quote from: "StoreS gutt 16"Selvfølgelig, beklager Nixon, det var dumt av meg å legge meg ut med dine regler for supportere. Jeg legger meg helt flat, selvfølgelig er man ikke supporter da lenger.


Supportere har ingenting med å bestemme over en klubb. Det er en grunn til at det finnes trenere, sportslig ledere og formenn. Vi får holde oss til det vi er gode til.... nemlig å støtte spillerene på banen.
HANSA - Z

monzilla

det har allid vært et enormt skille mellom styret i en klubb og supporterene, så jeg ser poenget til nixon, men jeg er uenig, gamle mannen i gaten som har paourkort på felt k og en som sitter på altanen gang på gang på gang er like mye supporter som en av de tullingene som står nede på ss og gauler.
:roll:

Nixon

Quote from: "StoreS gutt 16"Selvfølgelig, beklager Nixon, det var dumt av meg å legge meg ut med dine regler for supportere. Jeg legger meg helt flat, selvfølgelig er man ikke supporter da lenger.


He he. Hårsår? Dette er ikke mine regler. Bare noe helt opplagt. Supportere og fotball-ledere har to helt forskjellige oppgaver rundt en klubb. For oss supportere er fotball først og fremst følelser. De som skal lede en klubb kan ikke basere sitt lederskap bare på følelser.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: "monzilla"det har allid vært et enormt skille mellom styret i en klubb og supporterene, så jeg ser poenget til nixon, men jeg er uenig, gamle mannen i gaten som har paourkort på felt k og en som sitter på altanen gang på gang på gang er like mye supporter som en av de tullingene som står nede på ss og gauler.
:roll:


Vi er alle mannen i gaten, jeg skiller ikke mellom felt K og SS. Men han som sitter på altanen og er med i styre og stell kan ikke tillate seg å ta avgjørelser basert på følelser. Og et helt styre med supportere hadde rotet det til ganske fort. Man trenger ikke å lese mye på denne siden før vi ser at følelser ofte kommer i veien for rasjonelle tanker.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

monzilla

ja, du har forsåvidt rett der

Go Up