• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin Andresen -Velkomstsang?

Started by viks, December 12, 2004, 01:32:22 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

StoreS gutt 16

D ekke fjortiz krangling d e diskuzjon!

Men som sagt, venter på den utdypningen. Hvis "Digg jan" ikke kan stå for det han skriver, vel så sier det sitt.

Digg Jan

Ka ska eg utdype da?? Les innleg ditt da, du hørtes ut som en sur liten fjortis..

Ka mener du med "ser sikkert royal leuge på tv" eg har sett en royal leuge kamp på TV, er eg en dårlig supporter??????
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kararay

Ler av hele diskusjonen her... hold dere til temaet....

bare nevner at en på 16 neppe har vært på mange "egenbetalte" borteturer.... hehe..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

atlascopo

Quote from: "StoreS gutt 16"Du "altlascopo", jeg kan nesten tolke det som at du heller vil høre "shalalala" enn "kem faen e ødegaard"?

Nei istedenfor å være så jævli negativ så kan du komme med kritikken din på en annen måte, at SS har fjortisstempel er f¤¤¤ ikke oss som faktisk lager liv der sin feil. Hadde det ikke vært for oss hadde sittesvin som deg selv, (du ser sikkert Rl kampene på TV også), måtte trå til igjen.

Noe som kanskje ikke hadde vært så dumt :lol:


For det første har eg vært på alle RL kampene hjemme. ikke i danmark. den så eg på tv. Reiser til malmø. men det blir fly til køben og fly hjem igjen. Sitter ja. det har du rett i. Menne helt ærlig, vist du ser på nicket ditt. Så kan du jo lese ut fra det at du er fjortiss. Du er jo som kjent fjortiss hvertfall til du er 18.

bare en ting til StoreS gutt 16. Bruk av Z istedefor S er i hvertfall ett fjotiss tegn. dette burde du slutte med, vist folk i det hele tatt skal ta deg seriøst.

vil ikke høre shalalal eller kem faen eller noen av de sangene der.
12 millioner, derimot er den sangen her eg kunne tenke meg å høre.

flavourfish

hvordan går den melodien?
:oops:

StoreS gutt 16

"atlascopo" skrev:
Quotebare en ting til StoreS gutt 16. Bruk av Z istedefor S er i hvertfall ett fjotiss tegn. dette burde du slutte med, vist folk i det hele tatt skal ta deg seriøst.


Da tenkte han nok på:
QuoteD ekke fjortiz krangling d e diskuzjon!


Dette var ment som en spøk :wink:

Ellers "Digg Jan". At jeg høres ut som en sur liten fjortis tar jeg som et kompliment. Spesielt siden mange andre her inne har skrevet liknende innlegg i andre tråder, husk at dere alle er forbilder for oss unge, sure fjortizzzer.

Og bare for å presisere dette, definisjonen av fjortizz på SS og ellers på stadion er hos meg en som er mer opptatt med mobilen, slenge drit til egne spillere og andre ting under kampen og som ikke synger. Da er det kanskje mange "fjortizzer" rundt om på stadion. Noen som føler seg truffet? Ikke sant, sittesvin?

Digg Jan

Quote from: "StoreS gutt 16""atlascopo" skrev:
Quotebare en ting til StoreS gutt 16. Bruk av Z istedefor S er i hvertfall ett fjotiss tegn. dette burde du slutte med, vist folk i det hele tatt skal ta deg seriøst.


Da tenkte han nok på:
QuoteD ekke fjortiz krangling d e diskuzjon!


Dette var ment som en spøk :wink:

Ellers "Digg Jan". At jeg høres ut som en sur liten fjortis tar jeg som et kompliment. Spesielt siden mange andre her inne har skrevet liknende innlegg i andre tråder, husk at dere alle er forbilder for oss unge, sure fjortizzzer.

Og bare for å presisere dette, definisjonen av fjortizz på SS og ellers på stadion er hos meg en som er mer opptatt med mobilen, slenge drit til egne spillere og andre ting under kampen og som ikke synger. Da er det kanskje mange "fjortizzer" rundt om på stadion. Noen som føler seg truffet? Ikke sant, sittesvin?


Det kommer en dag der selv du stitter.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Go Up