• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

amatører

Started by kih, December 05, 2004, 13:08:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kih


SKB e BEST!!!

E enig! Greit nok at ikkje Walde e verdens beste spiller, men å sitte Winters innpå når de har alt under kontroll e håpløst!
Får håpe det ikkje påvirker Brann for mye i dag!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

andreas27

walde bør i hvertfall få mye mer spilletid!!
storesund å, det e framtiden vi snakkar om.
begge to fikk større tillit i vår!

cyp

elt O e snobbete!!

monzilla

er vel bedre å teste han i 15 min enn å dra han med til danmark, ta han med i startoppstillingen for å så bytte han ut etter 20 min

_owenz_

Muskel mannen til Brann garanterer at han er frisk til Februar, så vi får avskrive dette på tabbe kvoten til fysioterapautene. Forhåpentligvis får det ingen følger for Brann idag. Blir sikkert et helvette om dette hvis Brann skulle tape.  Mjelde gjorde ikke noe galt, han hadde fått vite at han var klar for kamp.

owenz

kih

Quote from: "monzilla"er vel bedre å teste han i 15 min enn å dra han med til danmark, ta han med i startoppstillingen for å så bytte han ut etter 20 min


bedre enn å dra han med til danmark og kunne sette han innpå siste kvarteret når vi trengte en goal?

viks

Er du klarert av det medisinske apparatet så er du klarert.

Hvis vi ikke skal kunne stole på/støtte oss til de, kem skal vi då støtte oss til mtp skader/restitusjon.

Selvsagt er det lett og være etterpåklok...

Og ja, eg tviler på om hele det medisinske apparatet tviholder på at det var rett og la han spille. Alle kan gjøre feil. Herregud..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

kih

Quote from: "viks"Er du klarert av det medisinske apparatet så er du klarert.

Hvis vi ikke skal kunne stole på/støtte oss til de, kem skal vi då støtte oss til mtp skader/restitusjon


jojo.. det er greit nok det... men jeg skjønner likevel ikke hva han skulle på banen å gjøre all den tid Brann ledet 3-1 og hadde full kontroll... hvis ikke dét er tidspunktet å putte walde innpå så skjønner jeg lite

Nixon

Quote from: "kih"
Quote from: "viks"Er du klarert av det medisinske apparatet så er du klarert.

Hvis vi ikke skal kunne stole på/støtte oss til de, kem skal vi då støtte oss til mtp skader/restitusjon


jojo.. det er greit nok det... men jeg skjønner likevel ikke hva han skulle på banen å gjøre all den tid Brann ledet 3-1 og hadde full kontroll... hvis ikke dét er tidspunktet å putte walde innpå så skjønner jeg lite


3-1 er det samme som 2-0 som er en ledelse som Arne Scheie mener er farlig og når Arne Scheie mener det er det absolutt grunn til å ta det på alvor og derfor er det naturlig å sette inn vår beste mann i en såpass viktig kamp!
Rød makt på Hansa

Roffarne

Quote from: "Nixon"3-1 er det samme som 2-0 som er en ledelse som Arne Scheie mener er farlig og når Arne Scheie mener det er det absolutt grunn til å ta det på alvor og derfor er det naturlig å sette inn vår beste mann i en såpass viktig kamp!


Alltid forundret meg med Scheie det der.
Han lar selvsagt ikke sjangsen gå fra seg til å kommentere, hver gang noen leder 2-0, at det er en farlig ledelse.
Mye mer usikker en 1-0.
Forstå det den som kan.

P-K

Scheies uttalelse har vel helst med det psykologiske å gjøre. Ingen slapper av på 1-0, men på 2-0 kan noen gjøre det. 2-0 er ikke mye å ta igjen dersom det ene laget gutser. 3-1 teller så vidt jeg ikke vet i denne sammenheng.  Da skal den kvasipsykologiske effekten ha gitt seg... eller noe slikt...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Lurkin

Kunne vel sluppet Arve og Erlend til mot Malmø, vi voldtok jo svenskene på slutten, og når de kommer inn når vi leder får de positive erfaringer. Funker fett...
Berømte Brann fra Bergen

Go Up