• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odense BK 5-0 SK Brann

Started by OB, December 04, 2004, 15:44:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Romani3

Quote from: "Brannfrelst"Er Guntveit,Haugen og Knudsen bedre enn Scharner? Nei,å sammnligne Scharner med ystaas og macallister blir feil..


Ehem!!! Var du på f.eks. Brann-Viking no i år? D var en av de mange kampene Ystaas ikkje spilte nåkke bra. Han var go' før, men no i d siste så har han ikkje vært så bra.
Og Macallister.....!? Synes du han e go'!?!? Han bommet jo så sykt på straffe på Brann-LSK. D var et eksempel.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

BL

diskuterer vi kampen eller KennethS her??? like mye drittunger dere som må slenge med kjeften om/til han...!!!!

eneste som holdt mål idag var Soma, som vanlig.. Ellers sviktet det meste, desverre. Per dags dato er Guntveit, Knudsen og Sanne for dårlige. Scharner ligger mange hakk over disse tre, så det var en som mente de holdt et høyere nivå enn han. eg er uenig!!!

Knudsen spilte bra i cupfinalen ja... men han har alt for mange dårlige kamper, et flertall faktisk! :(
Hansa-
Felt Z

KennethS

Quote from: "BL"diskuterer vi kampen eller KennethS her??? like mye drittunger dere som må slenge med kjeften om/til han...!!!!

eneste som holdt mål idag var Soma, som vanlig.. Ellers sviktet det meste, desverre. Per dags dato er Guntveit, Knudsen og Sanne for dårlige. Scharner ligger mange hakk over disse tre, så det var en som mente de holdt et høyere nivå enn han. eg er uenig!!!

Knudsen spilte bra i cupfinalen ja... men han har alt for mange dårlige kamper, et flertall faktisk! :(


Helt enig, syntes Scharner var bra i første omgang idag. Men falt vel med resten av laget i 2 omgang.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Romani3"
Quote from: "KennethS"Ser det e mange dritunger her inne som ikkje takler at andre har andre meninger en seg selv. At noen her inne ikkje klarer og se at spillere som Martin Knudsen, Helge Haugen , Cato Guntveit ikkje har noe som helst på et Brann lag som skal kjempe i toppen e synd. Men den barnslige oppførselen her inne må eg bare le av. 14 isser e en fint ting. Ikkje rart folk vil ha aldersgrense på SS.


Hvis d e nåkken her som oppfører seg som en fjortiss, så e d deg.

Helt greit at du har dine egne meninger osv., men måten du sier ting på e jo helt idiotisk. Dessuten vil du jo ikkje si korfor du synes de e så elendige.


Hehe, hvis du har sett Brann i mange år så tror eg du ville lagt merke til det. Trenger eg forklare for Brann supportere koffor eg syntes det? de fleste Brann supporterne eg kjenner e enig med meg. Alle med litt peiling på fotball ser at Martin Knudsen ikkje e god nok på Brann's høyrekant.
tå på Brann

ajjah

Knudsen på feil side og en dårlig Guntveit, spissene løp feil og mange passningsfeil gjorde at ting ikke funket..men hele laget virket sløve, vært mange oppturer, nesten godt av litt motstand,  men midtbanen trenger en forsterkning + at det er tynt på benken, vært en lang sesong, bronse, nm gull, god start i RL... ferie nå......

Romani3

Quote from: "KennethS"
Hehe, hvis du har sett Brann i mange år så tror eg du ville lagt merke til det. Trenger eg forklare for Brann supportere koffor eg syntes det? de fleste Brann supporterne eg kjenner e enig med meg. Alle med litt peiling på fotball ser at Martin Knudsen ikkje e god nok på Brann's høyrekant.


Får prøve han et annet sted, då.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

jkippers

Quote from: "ajjah"Knudsen på feil side og en dårlig Guntveit, spissene løp feil og mange passningsfeil gjorde at ting ikke funket..men hele laget virket sløve, vært mange oppturer, nesten godt av litt motstand,  men midtbanen trenger en forsterkning + at det er tynt på benken, vært en lang sesong, bronse, nm gull, god start i RL... ferie nå......
Gull 09

Splinter

Synes denne KennethS, (lol, Kenneth(!!)) fremstår som en klovn. få deg et liv. :?

SKB e BEST!!!

E ikkje enig! Syns mange av Kenneth`s innleg har vært fornuftige! :wink:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

andreas27

tomas hadde vært ett sjakktrekk på slutten og charlie ned på sentral!!

OB

Hej.

Tak for kampen gutter. Det var en spændende kamp. Men den var også dårlig. OB spillede rigtig dårligt, men det gjorde I vel også? Tror sagtens i kan spille bedre. Men vi vandt da heldigvis 2-1, selvom der var gode chancer for at 2-3 mål ekstra til sidst.

Vi ses i Bergen til foråret :)


FORZA ODENSE BOLDKLUB ALLEZ.

KennethS

Quote from: "OB"Hej.

Tak for kampen gutter. Det var en spændende kamp. Men den var også dårlig. OB spillede rigtig dårligt, men det gjorde I vel også? Tror sagtens i kan spille bedre. Men vi vandt da heldigvis 2-1, selvom der var gode chancer for at 2-3 mål ekstra til sidst.

Vi ses i Bergen til foråret :)


FORZA ODENSE BOLDKLUB ALLEZ.


Takk for kampen ja. Satser på at vi har Kvisvik med fra start og Winters klar igjen til kampen i Bergen :D og kem vet kansje 1-2 nye?
tå på Brann

Go Up