• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odense BK 5-0 SK Brann

Started by OB, December 04, 2004, 15:44:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OB

Det er bare mit tip. Steffen Højer laver hattrick og Berg og Lindrup stÃ¥r for de to sidste  :)
I fÃ¥r sÃ¥ mange slag i Odense, nÃ¥r OB tæsker jer  :D
Nu får vi jo at se hvor meget jeres "mange" tilrejsende får at juble af -> Det bliver squ nok ikke til så meget.

5-0! SÃ¥ er det sagt

pusuren

Quote from: "OB"Det er bare mit tip. Steffen Højer laver hattrick og Berg og Lindrup stÃ¥r for de to sidste  :)
I fÃ¥r sÃ¥ mange slag i Odense, nÃ¥r OB tæsker jer  :D
Nu får vi jo at se hvor meget jeres "mange" tilrejsende får at juble af -> Det bliver squ nok ikke til så meget.

5-0! SÃ¥ er det sagt


hehe... tror du må gjøre tallene omvendt 0-5 altså..

OB

Det tror jeg nu ikke.. Hehe. OB vinder 5-0

Syng for Brann

For Ã¥ være liit seriøs, sÃ¥ tror jeg det blir en jevn kamp.   Noe sier meg at det blir 1-1.

OB

Hmm. Tja, skal man være seriøs, så tror jeg OB vinder smalt. 2-1, 3-2 eller 3-1. Jeg tror i tager lidt nemmere på kampen, fordi i har 6 ud 6 point. Vi har kun 1, så vi har rigtig meget brug for de 3 points i morgen. Og dem får vi også tror jeg :)

Syng for Brann

Spennende blir det iallefall.   Se opp for Soma, Kvisvik, Winters og Sæternes.   De kklart beste i Brann!

Chuggah

Hehe! 5-0. Jaja, OB, den som ler sist, ler best :) Håper Brann vinner, men tror også det blir jevnt. Brann er ikke akkurat kjent for å være veldig gode på bortebane heller..

OB

Quote from: "Syng for Brann"Spennende blir det iallefall.   Se opp for Soma, Kvisvik, Winters og Sæternes.   De kklart beste i Brann!


Kender godt Sæternes i forvejen. Winters scorede også imod Malmø. Hvad med Miller?

Chuggah

Miller blir bedre og bedre. Ser ut som om han er i god form. Han scoret jo to nydelige mål på hodet og var veldig viktig i Malmø-kampen på torsdag.

andreas27

tror faktisk ob kan overaske i gruppen,men ikke mot brann!!
blir nok en jevn kamp 1-1 til pause,men så kommer wintes og sanne inn å for fart i laget!!!
3-1 til brann!!

1.brann
2.ob
3.halmstad
4.malmø

Svante!!

Quote from: "andreas27"tror faktisk ob kan overaske i gruppen,men ikke mot brann!!
blir nok en jevn kamp 1-1 til pause,men så kommer wintes og sanne inn å for fart i laget!!!
3-1 til brann!!

1.brann
2.ob
3.halmstad
4.malmø



Synd ikke Sanne har teknikk til å fullføre en eventuell fare
rann er best

_owenz_

Winters blir ikke med til Danmark. Nå må man ikke glemme at OB er et vanskelig hjemmelag. OB ligger på 3. plass i SAS ligaen, og har tatt 19 av 33 poeng hjemme hvis jeg ikke husker helt feil Stod noe om det på Branns hjemmeside.

Tror nok ikke det blir en ny MFF fadese. Forhåpentligvis blir det flott angreps fotball fra begge lag og en jevn og spennende kamp.


owenz

KennethS

OB tapte mot Malmø? heheheheheehheeheh OB har ingenting og stille opp mot Brann. Tipper 0-3 eller 0-4.
tå på Brann

jkippers

Quote from: "OB"Det er bare mit tip. Steffen Højer laver hattrick og Berg og Lindrup stÃ¥r for de to sidste  :)
I fÃ¥r sÃ¥ mange slag i Odense, nÃ¥r OB tæsker jer  :D
Nu får vi jo at se hvor meget jeres "mange" tilrejsende får at juble af -> Det bliver squ nok ikke til så meget.

5-0! SÃ¥ er det sagt


he-he. Vi får bære over med han. Han er jo tross alt fra H.C. Andersens fødeby, så litt eventyr får vi tåle å høre!
Gull 09

eXploSer

ok folkens. Vær litt objektive her da.

Jeg mener at OB er noe ala RBK. De har fått en elendig start, men er ikke noe dårlig lag for den del. Og selv om Malmö vinner over OB, og Brann knuser Malmö, betyr det ikke at Brann er bedre enn OB. Eksempel:
Tromsø vant mot RBK, Brann vant mot Tromsø, men RBK vant mot Brann.

Den neste kampen vil altid være den vanskeligste. Tror at et av lagene vinner 2-1.

RC

Quote from: "eXploSer"ok folkens. Vær litt objektive her da.

Jeg mener at OB er noe ala RBK. De har fått en elendig start, men er ikke noe dårlig lag for den del. Og selv om Malmö vinner over OB, og Brann knuser Malmö, betyr det ikke at Brann er bedre enn OB. Eksempel:
Tromsø vant mot RBK, Brann vant mot Tromsø, men RBK vant mot Brann.

Den neste kampen vil altid være den vanskeligste. Tror at et av lagene vinner 2-1.



Helt enig, fotball e ikkje matematikk!

sekto

Tror pÃ¥ en jevn og spennende kamp. Dansk fotball pleier Ã¥ være ganske god teknisk, men vet ikke hva OB gÃ¥r for..  Brann kommer til Ã¥ gjøre som de har gjort hele sesongen.. Angripe pÃ¥ flankene, og sÃ¥ blir det opp til spissene Ã¥ gjøre litt pÃ¥ egenhÃ¥nd nÃ¥r de fÃ¥r ballen fremme..
Sæternes har noen mål tilgode etter torsdag.. Så håper han viser styrke og putter et par..

Tror begge lag har motivasjonen i orden, så det kommer ikke til å avgjøre.. Normalt så er ikke Brann noe stort bortelag, så jeg håper på seier, men tror det er mer realistisk å tro på uavgjort.. Det ville passe oss ypperlig. Vinner vi hjemmekampen mot OB da, så skal det mye til for at vi ikke går videre..

odde

Thomas lund e jo kaldt inn i troppen til OB kampen!!!! tror dt blit en spennende kamp som Brann til slutt vinner

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

andreas27

herlig med tomas!!!!
kommar inn å scorar 2 avgjørende på slutten, og for en verdig avsluttning på karrieren!!!!

bitta

Hvorfor er Thomas Lund med i troppen? Trodde han var ferdig!
itta savner Olof!

HaterRævBK

Quote from: "bitta"Hvorfor er Thomas Lund med i troppen? Trodde han var ferdig!


kontrakten går ikke ut før etter nytt år mener eg... :?
S slaur.....

_owenz_

QuoteHvorfor er Thomas Lund med i troppen? Trodde han var ferdig!


Han tenkte han kunne sette opp en frisør bod i Odense og tjente litt extra :) neida... Brann har et spissproblem med Robbie ute. Kan jo ikke akkurat si at Ystaas imponerte sist. (Ok, sÃ¥ plasserte han seg bra noen ganger) Da er det bare Walde og Lund igjen pÃ¥ benken....  Lund kan komme inn og avgjøre, han er en fyr som kan ha helt sinnsyke kamper. Lund vil gjøre alt som stÃ¥r i hans makt for Ã¥ fÃ¥ ballen i buret hvis han kommer innpÃ¥.


owenz

kabelmann

Nå har jo Miller tross alt scoret tre mål på to kamper, så noe spissproblem vil jeg ikke si at vi har. At det er noe tynt på benken kan jeg være enig i.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Alexåsane

en spiss er ute.. da er det naturlig å ta inn en spiss fra reserve laget. der var lund først i køen.. Lund er en publikumsyndling og håper han kommer innpå og putter i sin siste brann kamp:D
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

SKB e BEST!!!

Brann knuser Odense! Kanskje knuse e litt feil å si, men tror danskene skal slite med et ganske så solid Brann-lag.
Håper de få Brann-supporterne der borte klarer å lage litt liv ihvertfall :wink:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

KNUDSEN

1-1 sæthernes scorer mål
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

byen e bergen

nå hører jeg brann-supporterne på tribunen også!
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

KennethS

tå på Brann

Romani3

Quote from: "KennethS"


Han e f'en meg ikkje dårlig! Bare klikk, du. Ingen bryr seg. Dessuten så e alt feil i dag. Martin ska spille høyre ikkje venstre, Winters mangler, Kvisvik begynte ikkje fra start, Miller spilte ikkje så bra.
Vi får håpe på 2-2 i hvertfall.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

Martin skal ikkje spille i det hele tatt! han e UBRUKLIG!
tå på Brann

Romani3

Quote from: "KennethS"Martin skal ikkje spille i det hele tatt! han e UBRUKLIG!
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

Spiller det faen meg noen rolle om han scorte 1 mål i semifinalen?
tå på Brann

Romani3

Quote from: "KennethS"Spiller det faen meg noen rolle om han scorte 1 mål i semifinalen?


D e d vel bare du som vet svaret på, så korfor spør du? Hvis du synes at Martin e så dårlig så burde du i hvertfall si korfor du synes d i stedenfor å bare si at han e "jævlig dårlig".
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

Quote from: "Romani3"
Quote from: "KennethS"Spiller det faen meg noen rolle om han scorte 1 mål i semifinalen?


D e d vel bare du som vet svaret på, så korfor spør du? Hvis du synes at Martin e så dårlig så burde du i hvertfall si korfor du synes d i stedenfor å bare si at han e "jævlig dårlig".


E det mulig? trenger eg si noe som alle ser? har du sett en Brann kamp så ser jo du det alle ser. Mk e rett og slett ikkje god nok for et lag som skal kjempe i toppen, det samme gjelder Cato Guntveit og Helge Haugen. spillere som Brann bør erstatte jævlig fort.
tå på Brann

BL

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Romani3"
Quote from: "KennethS"Spiller det faen meg noen rolle om han scorte 1 mål i semifinalen?


D e d vel bare du som vet svaret på, så korfor spør du? Hvis du synes at Martin e så dårlig så burde du i hvertfall si korfor du synes d i stedenfor å bare si at han e "jævlig dårlig".


E det mulig? trenger eg si noe som alle ser? har du sett en Brann kamp så ser jo du det alle ser. Mk e rett og slett ikkje god nok for et lag som skal kjempe i toppen, det samme gjelder Cato Guntveit og Helge Haugen. spillere som Brann bør erstatte jævlig fort.


enig her... disse 3 er rett og slett ikkje gode nok. Guntveit er vel allerde erstattet, og han mister nok kapteinsbindet til neste sesong. Haugen blir nok erstattet iløpet av vinteren... Andresen kanskje? men klarer ikkje helt og se kem brann har planer om å kjøpe inn på vingen...?
Hansa-
Felt Z

Xminator

Jeg foreslår vi bytter ut KennethS snart.

Laget spilte forferdelig dårlig. Tafatt av spissene, vannvittig slurvete av midtbanen, forsvaret sover.

Og så får vi tåle å tape. Selv om motstanderen i dag burde være mulig å slå selv på en dårlig dag.

eXploSer

husk at martin hadde to målgivende i cupfinalen også.. Helge Haugen er jævli god, og Cato likedan. KennethS, du er dopet.

Romani3

Quote from: "KennethS"
E det mulig? trenger eg si noe som alle ser? har du sett en Brann kamp så ser jo du det alle ser. Mk e rett og slett ikkje god nok for et lag som skal kjempe i toppen, det samme gjelder Cato Guntveit og Helge Haugen. spillere som Brann bør erstatte jævlig fort.


Vedder på du ikkje kan ant enn å banne og klage. Og hvis du synes at nåkken e dårlig så må d jo være en grunn te d.
Og både Guntveit, Haugen og Knudsen e bedre enn Ystaas, Macallister og Scharner så de burde de i hvertfall erstatte, synes eg.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Tom C

Aldri mer Obos....

KennethS

Quote from: "Romani3"
Quote from: "KennethS"
E det mulig? trenger eg si noe som alle ser? har du sett en Brann kamp så ser jo du det alle ser. Mk e rett og slett ikkje god nok for et lag som skal kjempe i toppen, det samme gjelder Cato Guntveit og Helge Haugen. spillere som Brann bør erstatte jævlig fort.


Vedder på du ikkje kan ant enn å banne og klage. Og hvis du synes at nåkken e dårlig så må d jo være en grunn te d.
Og både Guntveit, Haugen og Knudsen e bedre enn Ystaas, Macallister og Scharner så de burde de i hvertfall erstatte, synes eg.


Blir skremt her inne, Scharner e den eneste sentrale midtbane spilleren i Brann per dags dato som holder mål. No må folk våkne fra cupfinalen og se at Brann ikkje e god nok til noe nytt eventyr hvis enkelte spillere blir i klubben. herregud!
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Tom C"


Martin Knudsen har vært ELENDIG i alt for mange år i Brann. Det har eg alltid sagt .. Nei få den spilleren ut stadion dørene fort!

Cato Guntveit e en av spillerne eg mener Brann bør kvitte seg med også.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Xminator"Jeg foreslår vi bytter ut KennethS snart.

Laget spilte forferdelig dårlig. Tafatt av spissene, vannvittig slurvete av midtbanen, forsvaret sover.

Og så får vi tåle å tape. Selv om motstanderen i dag burde være mulig å slå selv på en dårlig dag.


Bytt meg heller inne, sikker på at eg kunne gjort det bedre en Mk på Brann's midtbane ihvertfall.
tå på Brann

nettyen4


Romani3

Quote from: "KennethS"Bytt meg heller inne, sikker på at eg kunne gjort det bedre en Mk på Brann's midtbane ihvertfall.


Duuu!?!? Spille? O_o
Du hadde nok bare kranglet med dommeren, du.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

Quote from: "nettyen4"


Ojojoj... ja han klarte og gjøre jobben sin i cupfinalen... ja han e garantert en konge pga det.... ja HAN E FOR D�RLIG FOR BRANN!
tå på Brann

Romani3

Quote from: "KennethS"
Quote from: "nettyen4"


Ojojoj... ja han klarte og gjøre jobben sin i cupfinalen... ja han e garantert en konge pga det.... ja HAN E FOR D�RLIG FOR BRANN!


Ingen sa at han e kongen pga. de passningene! Sæternes var kongen! Men du kan ikkje nekte for at Martin spilte utrolig bra i cupfinalen. Hvis du ikkje var for opptatt av å klage, så du ikkje fulgte med, då...

Men hvis Martin e for dårlig for Brann, då må du være sinnsykt elendig!
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

Ser det e mange dritunger her inne som ikkje takler at andre har andre meninger en seg selv. At noen her inne ikkje klarer og se at spillere som Martin Knudsen, Helge Haugen , Cato Guntveit ikkje har noe som helst på et Brann lag som skal kjempe i toppen e synd. Men den barnslige oppførselen her inne må eg bare le av. 14 isser e en fint ting. Ikkje rart folk vil ha aldersgrense på SS.
tå på Brann

Brannfrelst

Quote from: "Romani3"
Quote from: "KennethS"
E det mulig? trenger eg si noe som alle ser? har du sett en Brann kamp så ser jo du det alle ser. Mk e rett og slett ikkje god nok for et lag som skal kjempe i toppen, det samme gjelder Cato Guntveit og Helge Haugen. spillere som Brann bør erstatte jævlig fort.


Vedder på du ikkje kan ant enn å banne og klage. Og hvis du synes at nåkken e dårlig så må d jo være en grunn te d.
Og både Guntveit, Haugen og Knudsen e bedre enn Ystaas, Macallister og Scharner så de burde de i hvertfall erstatte, synes eg.


Er Guntveit,Haugen og Knudsen bedre enn Scharner? Nei,Ã¥ sammnligne Scharner med ystaas og macallister blir feil..
2.10.07-Gullet kom hem!

Romani3

Quote from: "KennethS"Ser det e mange dritunger her inne som ikkje takler at andre har andre meninger en seg selv. At noen her inne ikkje klarer og se at spillere som Martin Knudsen, Helge Haugen , Cato Guntveit ikkje har noe som helst på et Brann lag som skal kjempe i toppen e synd. Men den barnslige oppførselen her inne må eg bare le av. 14 isser e en fint ting. Ikkje rart folk vil ha aldersgrense på SS.


Hvis d e nåkken her som oppfører seg som en fjortiss, så e d deg.

Helt greit at du har dine egne meninger osv., men måten du sier ting på e jo helt idiotisk. Dessuten vil du jo ikkje si korfor du synes de e så elendige.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Go Up