• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NFF & Ullevål

Started by Hobjock McPlopp, December 03, 2004, 09:27:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hobjock McPlopp

Jeg vil tro at det ikke bare er meg som undrer seg over NFF sin dobbeltmoral når det gjelder krav til stadioner. Det har vært hyppig debattert tidligere.
Denne gangen har vi fått den underlige situasjon av det ikke kan spilles kamp på Ullevål, mens de klarer det samme langt oppe i svinkalde Tromsø.  Ikke nok med det, men en bane som Brann Stadion (jordbane uten varmekabler) fremstår som ypperlig i desember måned.
Samtidig truer NFF med at baner uten fasiliteter som f.eks. varmekabler ikke kan benyttes i ulike sammenhenger.

Det er nå jeg spør:
Hvis vi kan spille på Brann stadion i desember, mens det ikke kan spilles på Ullevål, er det da ikke Ullevål som ikke oppfyller kravene?

Ler jeg av NFF?  
JA!
Er jeg for en gangs skyld enig med Magne Hoset?  
Ja.
Ble dette et tøvete innlegg fordi alle vet at det er viljen til NFF det egentlig står på?
Ser slik ut, ja.   :D

B.B.

NFF e en fin organisasjon!!

Cupfinale for supporterne: Vi gir billetter til folk som ikkje vil ha de sånn at den gjengse supporter må betale 8-10 ganger opprinnelig billettpris for å se kampen!

Likhet for loven: Vi gir pålegg om utbedring av antall sitteplasser. Kostnad for dette vil være 1-2 millioner for de aktuelle klubbene.
-Straff for ikkje å gjennomføre tiltaket: 50.000,-


NFF e en bestemorsorganisasjon ledet av folk som e fullstendig blottet fra saklig vurderingsevne.. for å være litt saklig:)
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Den Røde Fare

Det verste er at NFF v/S. Kåfjord havner i dobbeltroller i denne saken.

NFF eier en del av Ullevaal. Hvis man hadde ønsket det kunne man holdt åpent. Komiteen som praktisk arrangerer Royal League kan klage klubber inn for Rådgivningskomiteen i Royal League hvis noen klubber ikke holder pliktene sine, som f.eks Vålerengen.

I denne Rådgivningskomiteen sitter det 12 representanter, 4 fra hvert land. Fra Norge sitter Kåfjord og Espelund fra NFF. I fotballen er det altså slik at man behandler klager på seg selv, er jo ok det, blir jo som oftest en veldig grei løsning på problemene da.

Vi får stole på danskene i denne saken.

viks

Apropos NFF skandaler så må jeg jo bare få uttrykke min frustrasjon over Hareide/Bjørnebye...

"Vi har ikke gitt Alex noen råd, vi bare svarte på noen spørsmål"

Til det har jeg bare en ting og si: Ting man sier kan tolkes på mange måter...

Jævla svin hele gjengen, skulle nesten tro de var kjøpt og betalt av RævBK hele forbanna gjengen. Fuck Off!!!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ole Brom

Nff kan ryke og reise !! Dobbelmoral til tusen !! Her krever de undervarme for å tilfredsstille krav rundt om på arenaene for at det skal kunne spilles kamper. Her må Enga flytte innendørs fordi ullevål er "stengt" ned og at de ikke kunne sette på varmekablene til Enga kampen.

For en gjeng med bønder..

KennethS

NFF = En Stor skandale! e faen meg på tide at klubbene bryter med denne nazi organisasjonen.
tå på Brann

Den Røde Fare

Glemte det siste punktet, at NFF selv tok inititativ til Royal League.

Dermed blir det sånn at NFFs representanter skal behandle klage på egen oppførsel i en turnering de selv har tatt initiativ til. Skal bare se posene under Kåfjords øyne vokser i nærmeste fremtid.

Go Up