• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann's lag mot Malmø FF

Started by KennethS, December 01, 2004, 09:34:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Tips:

Opdal

Guntveit, Ophaug (Walde, Klock), Bjarnasson, Hanstveit

Knudsen, Scharner, Haugen (Miller usikker), Kvisvik

Sæternes, Winters.

Har troen på at Mjelde setter Ophaug inn som stopper i Soma's fravær.

Dessuten mener eg vi bør slå Malmø ganske lett, de kommer med et møkkalag til Bergen.
tå på Brann

Nixon

Jeg ville prøvd med Klock i midtforsvaret. På tide at han får prøvd seg i en skikkelig kamp.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

kabelmann

Quote from: "KennethS"Dessuten mener eg vi bør slå Malmø ganske lett, de kommer med et møkkalag til Bergen.


Møkkalag i den forstand at de faktisk er et møkkalag eller fordi de ikke stiller med et toppet a-lag eller noe i den duren?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

RC

Soma har jo begynt å trene igjen. han e vell klar?

Steven Steingal

Quote from: "KennethS"Tips:

Opdal

Guntveit, Ophaug, Bjarnasson, Hanstveit

Knudsen, Scharner, Haugen (Miller usikker), Kvisvik

Sæternes, Winters.


Enig i dette laget.

Det som slår meg er at  MIM kanskje føler seg presset til å bruke Miller i denne kampen? Et slags være eller ikke være for han(Miller)? Dersom han ikke får spille denne kampen kan det være utslagsgivende for hans besluttning om han ønsker å dra eller ikke.

Spennende også å se hvor mye Soma betyr for oss.

kih

winters? tror ikke mjelde sparer han til søndag da?

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

arild


Kenny

Quote from: "Nixon"Jeg ville prøvd med Klock i midtforsvaret. På tide at han får prøvd seg i en skikkelig kamp.

Nixon

Quote from: "Kenny"
Quote from: "Nixon"Jeg ville prøvd med Klock i midtforsvaret. På tide at han får prøvd seg i en skikkelig kamp.


Maling spises best med skje gutt! Ellers var mitt innlegg under forutsetning at Soma ikke spilte, trodde nesten det var litt opplagt siden jeg svarte på åpningsinnlegget som ikke hadde Soma på laget. Under de forutsetningene synes jeg fortsatt at Klock burde fått sjansen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

arild

eg så klock i en brann 2 kamp mot ålgard eller ka de heter... han var jo helt rå... han tror eg kan bli en veldig bra spiller for brann...

bitta

Kenny:

Har du noen gang sett Klock spille?? Virker ikke så  du har peiling!
itta savner Olof!

KennethS

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "KennethS"Dessuten mener eg vi bør slå Malmø ganske lett, de kommer med et møkkalag til Bergen.


Møkkalag i den forstand at de faktisk er et møkkalag eller fordi de ikke stiller med et toppet a-lag eller noe i den duren?


Kommer til Norge med et mer eller mindre b-lag. Alfonso Alves sitter på stranden i Brasil , Elanga (eller ka han heter) sin arbeidstilatelse gikk ut 30 nov. osv osv når vi vet at Malmø spilte med 5 juniorer mot Halmstad så e det vel lite trolig at de stiller med første elleveren i morgen.
tå på Brann

flow

Opdal

Guntveit, Soma, Bjarnasson, Hanstveit

Knudsen, Scharner, Haugen Kvisvik

                        Miller

                     Sæternes



Tror det er dette laget Brann kommer til å spille med, også kommer de til å sette innpå Winters etter pause...

Go Up