• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslag til tifo-gruppen

Started by BL, November 16, 2004, 15:27:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Hansa-
Felt Z

SK BRANN

BBB må jo ha fått inn en god slump penger fra showet i spektrum, dette er penger de garantert ikke har tatt med i budsjettet for i år, så disse pengene burde bli øremerket TIFO 2005....
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Nixon

Quote from: "SK BRANN"BBB må jo ha fått inn en god slump penger fra showet i spektrum, dette er penger de garantert ikke har tatt med i budsjettet for i år, så disse pengene burde bli øremerket TIFO 2005....


Jeg brukte ikke en haug med penger i Oslo for at BBB skulle bruke disse på papirstrimler, flagg og andre ulumskheter. En ørlitenliten del kanskje, men TIFO-gjengen bør finne penger til dette selv. De var jo så flinke under cupfinalen...
Rød makt på Hansa

Brann-Peter!

Quote from: "BL"



bra at du lager noe sånt for intrisserte, jeg selv kunne godt tenke meg og sett meg ned en dag og tenke litt "tifo".
kan skrive inn men også legg inn bilde..(sende et stadionbilde av storestå til "paint" på dataen, og så tegne over og la fantasien florere! det er gøy!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

L

eh..... hva med brannslukkere?  Tehe... så kunne folk stått og sprøytet sånn hvitt pulverdrit.


Mulig det er ugjennomførbart, da.

BL

Quote from: "L"eh..... hva med brannslukkere?  Tehe... så kunne folk stått og sprøytet sånn hvitt pulverdrit.


Mulig det er ugjennomførbart, da.


det blir vel kanskje litt rart med tanke på at alle lag sier de skal slokke brann....
Hansa-
Felt Z

L


BL

men bluss og røykbomber gjør jo samme nytten...  :D
(les:ikkje tinnsoldat!!)

alt var bedre i gamle dager  :P






kortid var det sist bluss eller røykbombe på stadion?
(les igjen:ikkje tinnsoldat! :wink: )
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

uten at eg é sikert så må vel det kansje være etter Sandefjord kampen. men det va ihvertfall på Ullevaal.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "DJ_ADG"uten at eg é sikert så må vel det kansje være etter Sandefjord kampen. men det va ihvertfall på Ullevaal.


ja, stemmer det... men det var etter kampen
bluss før kampen, type under innmarsjen og kanskje etter scoring. folk sitter jo tydeligvis på en del bluss. var jo seriøs blussing under feiringen på torgalmenningen
kan jo ta de med på stadion  :wink:
Hansa-
Felt Z

skbskb

hvor mye penger har egentlig tifo-gruppen?

mitt forslag er å samle inn penger, i form av litt dyrere billetter på enkelte kamper (på bataljonfeltet), og de som ikke vil gi en 10`er eller to kan gå på et annet felt denne kampen? bare et forslag... kanskje noe å tenke på? det er jo tros alt mange som går på kamp og betaler 200 kr for å se brann, dog plassene og utsikten er litt bedre... tenk hvis hele bataljonen ville gitt en 10`er hver.. det blir STORE penger av det!

personlig vil jeg foreslå å gi 100 hver.. men det blir vel umulig å få mange til å gi...(hvis du ikke er fornøyd med hvordan pengene dine blir brukt kunne du jo bare vært med i tifo-gruppen)

savner en ordentlig tifo på stadion..

hva sier folk til dette? kunne det vært noe å tenke på?
_____________________________
skb

B-moderator

Synest dette er en viktig sak. Desverre ser det ikke ut til at så mange engasjerer seg i denne debatten. Jeg mener BBB bør ha som mål og bli bedre enn vålerengen sine tifo show. Det bør være bluss, konfetti, flagg, skilt, store drakter, plakater til alle som sitter, osv. Men problemet er jo selvsagt, dette koster penger. Hva med å opprette en giver konto, hvor de som ønsker å støtte dette kan overføre/sette inn et ønskelig beløp. Også næringslivet kan bidra, og kansje samtidig få inn litt reklame på bannere eller lignende. Denne kontoen skal da øremerkes tifo, og ikke noe annet. På den måten kan alle bidra, også om de ikke har så mye, og om de ikke står på store stå.

Brann skal kjempe om serigullet, men det gullet vi allerede har vunnet, er å vise hvilken klubb som har størst ånd og sjel. La oss i enda større grad gå inn for å vise dette, ved store tifo show, og fulle tribuner.
Ja, la oss på denne måten vise alle, at vi e fra Bergen, og vi holder med Brann. La oss fylle stadion med rødt og hvitt!
Brann inside

DJ_ADG

Quote from: "gjertm"Hva med å opprette en giver konto, hvor de som ønsker å støtte dette kan overføre/sette inn et ønskelig beløp.


det finnes; http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1855&start=0

vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 05391881830 (merk tydelig med TIFO)
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Quote from: "skbskb"hvor mye penger har egentlig tifo-gruppen?

mitt forslag er å samle inn penger, i form av litt dyrere billetter på enkelte kamper (på bataljonfeltet), og de som ikke vil gi en 10`er eller to kan gå på et annet felt denne kampen? bare et forslag... kanskje noe å tenke på? det er jo tros alt mange som går på kamp og betaler 200 kr for å se brann, dog plassene og utsikten er litt bedre... tenk hvis hele bataljonen ville gitt en 10`er hver.. det blir STORE penger av det!

personlig vil jeg foreslå å gi 100 hver.. men det blir vel umulig å få mange til å gi...(hvis du ikke er fornøyd med hvordan pengene dine blir brukt kunne du jo bare vært med i tifo-gruppen)

savner en ordentlig tifo på stadion..

hva sier folk til dette? kunne det vært noe å tenke på?


Jeg sier nei! Ikke noe å tenke på i det hele tatt! Frivillig tvang er vel ikke den beste måten å få folk til å engasjere seg på. Det finnes en konto der de som vil kan putte inn så mye penger de bare vil. Så du kan sette hundringsen din inn på kontonummer 05391881830.
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Vi har jo noen rike onkler her i byen da. Hva med å spørre de? Og det med å sette opp prisen emd 10 kroner på bataljon feltet var ikke dumt.
Kom frem til dette regnestykket: 800(antall folk på BBB-feltet)*13=10400. 10400*10kr=104000 kroner.
Tenk om dette hadde gått igjennom :twisted:
Ellers ser jeg at Plankehaugen har en hovedsponsor for TIFO.
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up