• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

SESONGVIDEO/DVD MED BRANN

Started by Høyrebacken, November 15, 2004, 15:35:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Høyrebacken

Ja, da kom det endelig.
Brann produserer nå en video/dvd med mål fra alle sesongens kamper i tillegg til masse materiell fra cupfinalen. Dette melder Branns hjemmeside i dag.
Gode nyheter for oss som ønsker oss noe ordentlig til jul, for de regner med å ha den klar til begynnelsen av desember.
Jeg gleder meg!
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

sekto

høres jo artig ut det.. Cupfinalen har jeg på video, så klarer meg uten hele den på DVD foreløpig.. Dette blir nok en tidlig julegave til meg selv.. :0)

mobli

Den vil jeg ha. Spesielt siden jeg bor i England og de tullingene her borte ikke viser Brann på TV... Forstå det den som kan

jkippers

Quote from: "Høyrebacken"Ja, da kom det endelig.
Brann produserer nå en video/dvd med mål fra alle sesongens kamper i tillegg til masse materiell fra cupfinalen. Dette melder Branns hjemmeside i dag.
Gode nyheter for oss som ønsker oss noe ordentlig til jul, for de regner med å ha den klar til begynnelsen av desember.
Jeg gleder meg!


Kanon! De burde åpne for forhåndsbestillinger. Rabatt for BBB-medlemmer?
Gull 09

Ole Brom

Quote from: "mobli"Den vil jeg ha. Spesielt siden jeg bor i England og de tullingene her borte ikke viser Brann på TV... Forstå det den som kan


Det er jo helt skandale !! Skal sende en mail til Sky Sport og be de sende Brann istedet for Manc'en:)

TcK

Jesus elsker alle barna

Blææ

Quote from: "jkippers"
Quote from: "Høyrebacken"Ja, da kom det endelig.
Brann produserer nå en video/dvd med mål fra alle sesongens kamper i tillegg til masse materiell fra cupfinalen. Dette melder Branns hjemmeside i dag.
Gode nyheter for oss som ønsker oss noe ordentlig til jul, for de regner med å ha den klar til begynnelsen av desember.
Jeg gleder meg!


Kanon! De burde åpne for forhåndsbestillinger. Rabatt for BBB-medlemmer?


Rabatt,rabatt,rabatt.
Hva med å støtte Brann og betale det det koster?
ont follow me,Im lost too

KennethS

Brann bryr seg ikkje om BBB, så koffor i h... skulle vi få rabbat??? vi kommer jo faen meg ikkje inn i vestlandshallen hvis kampen hadde blitt spilt der engang.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Brann bryr seg ikkje om BBB, så koffor i h... skulle vi få rabbat??? vi kommer jo faen meg ikkje inn i vestlandshallen hvis kampen hadde blitt spilt der engang.


For siste gang: BBB er ikke det samme som SS som jeg er helt sikker på at du sikter til her. Jeg er medlem av BBB og hadde fått billett til Vestlandshallen, og mange med meg.
Og man skulle vært temmelig treig for å ikke fått fatt i noen av de 1300 ekstra billettene som hadde blitt lagt ut for fritt salg.

Når det gjelder rabatt er jeg på linje med Blææ. Betal prisen og støtt Brann!
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Brann bryr seg ikkje om BBB, så koffor i h... skulle vi få rabbat??? vi kommer jo faen meg ikkje inn i vestlandshallen hvis kampen hadde blitt spilt der engang.


Brann bryr seg om oss og BBB. En av de siste avtalene BBB fikk var jo at alle billetter til cupfinalen som ikke ble hentet av sesongkortinnehaverne skulle tilfalle BBB og ikke sponsorere.

KennethS

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "KennethS"Brann bryr seg ikkje om BBB, så koffor i h... skulle vi få rabbat??? vi kommer jo faen meg ikkje inn i vestlandshallen hvis kampen hadde blitt spilt der engang.


Brann bryr seg om oss og BBB. En av de siste avtalene BBB fikk var jo at alle billetter til cupfinalen som ikke ble hentet av sesongkortinnehaverne skulle tilfalle BBB og ikke sponsorere.


Ohh... ja for det e mange som ikkje hente cupfinalebillettene sine.
tå på Brann

kirsti

Kva rolle spelar det om Brann bryr seg om oss?
Er ikkje heile poenget at me bryr oss noko så innihelvete uhelbredeleg og intenst om Brann?
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Ole Brom

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "KennethS"Brann bryr seg ikkje om BBB, så koffor i h... skulle vi få rabbat??? vi kommer jo faen meg ikkje inn i vestlandshallen hvis kampen hadde blitt spilt der engang.


Brann bryr seg om oss og BBB. En av de siste avtalene BBB fikk var jo at alle billetter til cupfinalen som ikke ble hentet av sesongkortinnehaverne skulle tilfalle BBB og ikke sponsorere.


Ohh... ja for det e mange som ikkje hente cupfinalebillettene sine.



Dette var bare ett eksempel da. I 95 var det i overkant av 60% som hentet billettene sine, i år var det over 90%. Hvem mener du skulle fått disse billettene da ? Valget for Brann sto mellom BBB eller sponsorer.

Hva forventer du av Brann ? At BBB skal få gullkantede avtaler i hytt og vest ? Vi er en liten del av minoritet i forhold til massen rett og slett. At supporterklubben ikke har fått "gode" avtaler før er vel rett og slett at de har sett hvordan supporterklubben er blitt drevet før. Er jo ganske bra å vandrive gamle Bst slik at den gikk konkurs da, skjøv problemene foran seg hele veien. Er det rart at Brann "vegret" seg ?

Heldigvis har vi en oppegående supporterklubb i BBB og det er ikke uten grunn at Brann inngikk et samarbeid om cupfinaleshowet som genererte flere hundretusen til BBB. Og det kaller jeg å bry seg ved å samarbeide om et slikt arrangement. Er en tillitserklæring vil jeg si.

Men nå sporer debatten av i forhold til trådstarter.

Gleder meg son en unge til denne dvd'en kommer, ligger nok garantert et eksemplar eller to under juletreet vårt :)

KennethS

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "KennethS"Brann bryr seg ikkje om BBB, så koffor i h... skulle vi få rabbat??? vi kommer jo faen meg ikkje inn i vestlandshallen hvis kampen hadde blitt spilt der engang.


Brann bryr seg om oss og BBB. En av de siste avtalene BBB fikk var jo at alle billetter til cupfinalen som ikke ble hentet av sesongkortinnehaverne skulle tilfalle BBB og ikke sponsorere.


Ohh... ja for det e mange som ikkje hente cupfinalebillettene sine.



Dette var bare ett eksempel da. I 95 var det i overkant av 60% som hentet billettene sine, i år var det over 90%. Hvem mener du skulle fått disse billettene da ? Valget for Brann sto mellom BBB eller sponsorer.

Hva forventer du av Brann ? At BBB skal få gullkantede avtaler i hytt og vest ? Vi er en liten del av minoritet i forhold til massen rett og slett. At supporterklubben ikke har fått "gode" avtaler før er vel rett og slett at de har sett hvordan supporterklubben er blitt drevet før. Er jo ganske bra å vandrive gamle Bst slik at den gikk konkurs da, skjøv problemene foran seg hele veien. Er det rart at Brann "vegret" seg ?

Heldigvis har vi en oppegående supporterklubb i BBB og det er ikke uten grunn at Brann inngikk et samarbeid om cupfinaleshowet som genererte flere hundretusen til BBB. Og det kaller jeg å bry seg ved å samarbeide om et slikt arrangement. Er en tillitserklæring vil jeg si.

Men nå sporer debatten av i forhold til trådstarter.

Gleder meg son en unge til denne dvd'en kommer, ligger nok garantert et eksemplar eller to under juletreet vårt :)


Forventer enkelt og greit at de med partoutkort på SS får samme fordeler som de med partoutkort på Sitte. Men slik fungerer det desverre ikkje på stadion.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Forventer enkelt og greit at de med partoutkort på SS får samme fordeler som de med partoutkort på Sitte. Men slik fungerer det desverre ikkje på stadion.


Joda, helt enig. Men det har jo egentlig ingenting med BBB som organisasjon å gjøre. Nå de med partoutkort på SS ikke får brev om forkjøpsrett henger det nok sammen med at de ikke har noe sete å reservere.
Rød makt på Hansa

pusuren

Quote from: "TcK"


før jul i såfall,, midt i desember tror eg..

Ole Brom

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"Forventer enkelt og greit at de med partoutkort på SS får samme fordeler som de med partoutkort på Sitte. Men slik fungerer det desverre ikkje på stadion.


Joda, helt enig. Men det har jo egentlig ingenting med BBB som organisasjon å gjøre. Nå de med partoutkort på SS ikke får brev om forkjøpsrett henger det nok sammen med at de ikke har noe sete å reservere.


Var snakk om at dette endret seg til neste år.

Go Up