• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mandag - ryktebørsen

Started by Xminator, November 15, 2004, 07:37:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa

Kaya

Quote from: "Nixon"Større sjanse til å vinne noe; serien, cupen og RL. RBK skal spille i CL mot de store gutta også neste høst. RBK har vel bedre treningsforhold og muligheten til å trene under gamle Eggen kan kanskje virke forlokkende.


Men langt MINDRE sjanse til Ã¥ faktisk fÃ¥ spilletid...  :wink:

KennethS

Quote from: "Nixon"


Det som går imot Rbk derimot e at de har en tendens til og hente mange gode spillere som alle havner på benken. �degaard e ikkje sikret fast plass på Rbk engang. I Brann derimot vil han nok spille fast.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "Kaya"
Quote from: "Nixon"Større sjanse til å vinne noe; serien, cupen og RL. RBK skal spille i CL mot de store gutta også neste høst. RBK har vel bedre treningsforhold og muligheten til å trene under gamle Eggen kan kanskje virke forlokkende.


Men langt MINDRE sjanse til Ã¥ faktisk fÃ¥ spilletid...  :wink:
Rød makt på Hansa

KennethS

tå på Brann

Nixon

Det var da svært til bekymring for en spiller som ikke er i Brann, og som kanskje heller aldri kommer hit. For jeg vil mye heller ha han ut av landet enn at han går til RBK.

På en annen side har vi vel hatt noen nordmenn i England som har gjort det bra: Bjørnebye, Solskjær, Lundekvam, Berg for å nevne noen. Og Gamsten kan fortsatt få en strålende karriere i England.
Rød makt på Hansa

Christian


enavgutta


eksilbergenser

lt for Brann!

KNUDSEN

skulle ikke furundre meg om han går til utlandet og ikke får spille sånn som Gamst
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

B.B.

Kunne også tenke meg Fakiren! Syns det e drøyt med 10 mill + for en Sogndal spiller.

Hvis det e summene det e snakk om så må han bare reise til barteland eller utland for min del! Sjå ko da bryr!

Fakiren på høyre, Myhre i mål og Brann tar seriegull 2004, Enkelt regnestykke!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

B.B.

I 2005! Beklager....

E blitt så vant å si gull - 2004 no at det e vanskelig å omstille seg når man snakker om neste sesong!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

KNUDSEN

myhre vil bli i utlandet så du kommer neppe til og se han på stadion neste år
kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254646
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Ole Brom

Quote from: "KNUDSEN"myhre vil bli i utlandet så du kommer neppe til og se han på stadion neste år
kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254646


Flott !

Nixon

Rød makt på Hansa

SK BRANN

Quote


Når du sier ulike nettsteder mener du vel VGD, det går det hvertfall rykter fra såkalte sikre skilder, tør ikke tro på det, men hel.... som eg håper....
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Nixon

Rød makt på Hansa

kabelmann

Quote from: "Nixon"Gutta på Stadion sier som vanlig ingenting.


Vet ikke om jeg liker dette her. I gamle dager, med vanstyre og det som verre er, så kunne man til stadighet lese i avisene på denne tiden om spillere som praktisk talt var klare for Brann. Dette var de selvsagt ikke, det var bare en eller annen leder som skulle være litt oppesen (satt litt på spissen). Nå skal alt derimot ties ihjel helt til spilleren faktisk _er_ klar for Brann. Vi vanlige dødelige kan bare gjette og spekulere i hvilke spillere som er aktuelle. Det blir litt for spennende på en måte - å ikke ha "kontroll" på hvem Brann er på jakt etter.

Men det er jo litt moro også. Meldingen om at Sæternes var klar for Brann kom jo helt ut av det blå, og man kan vel trygt si at det var en gledens dag.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

P-K

Har virkelig sansen for hvordan Peddien jobber mot spillere. Han sa det selv bra i dagens BT. Hvis vi går t og forteller hvem vi er ute etter får andre klubber en fordel ovenfor Brann.

NÃ¥ forhandler de i det skjulte mens tilhengere og media spekulerer om alt og alle. La spenningen bli!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Quote from: "P-K"Har virkelig sansen for hvordan Peddien jobber mot spillere. Han sa det selv bra i dagens BT. Hvis vi går ut og forteller hvem vi er ute etter får andre klubber en fordel ovenfor Brann.

NÃ¥ forhandler de i det skjulte mens tilhengere og media spekulerer om alt og alle. La spenningen bli!


Enig med sistnevnte taler.
Det er ikke noen fordel for Brann å proklamere hvem de til en hver tid er ute etter. For alt almuen vet kan det være andre spillere som er på blokken til Peddilusken og han gjør klokt i å holde det lille forspranget han måtte ha.
Du stopper ikke opp under ett maraton og gir intervju på hvordan det er å lede.

Det oser profesjonalitet av styret i disse sakene nå.
Heller at vi supportere lever i blinde frem til det gledelige budskapet offentligjøres enn at man skal få time-til-time oppdateringer på en sak som går i vasken.
SÃ¥nt blir det skreket "Skandale" av.

makrellen

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/fotball/article914151.ece

Stadheim på vei til Lyn? Var det ikke snakk om ham i forbindelse med Brann?

Ole Brom

Quote from: "makrellen"http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/fotball/article914151.ece

Stadheim på vei til Lyn? Var det ikke snakk om ham i forbindelse med Brann?


Nja ikke det jeg har hørt, men vet at han har vært lansert og diskusjon her da :)

Go Up