• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Norges beste supportere ?

Started by Ole Brom, November 12, 2004, 21:21:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/sport_nrk_ostfold/4256871.html

Ja da vant Fredrikstads supportere den prestisjetunge og meeget høyt anerkjente prisen for Norges beste supportere !!

Denner latterlige konkurransen holdt heldigvis BBB seg unna og ville ikke være med på. Slik son NFF turer frem så håper jeg at enda flere driter langt oppi dette hvis en lignende konkurranse kommer til neste sesong.

En kan jo merke seg at klanen ble diskvalifisert pga blussing:)

sekto

Det er jo en latterlig kåring. De to beste supportergruppene i Norge er Klanen og Bataljonen. Så er kanskje plankene en god tredje.. men kan ikke skjønne at de kan føle noe stor glede av å vinne en pris når klanen blir disket og bataljonen ikke stiller opp..

Zander:)

haha disket for blussing?

Neste blir disket for mye støy og synging på tribunen..

"Ikke god nok utnytteing av sitteplassene"

monzilla

kjernen blusset da de vant serien, men det har visst nff oversett?

HaterRævBK

Enda et bevis på at NFF e en gjeng med idioter!

Men eg må si at Plankehaugen fortjente denne prisen av lagene som var med... de har gjort en god innsats på hjemme og borte bane, i tillegg har de hatt mye motgang.
S slaur.....

pusuren

syns faktisk det var rettferdig valg, di har nettopp rykket opp og har så mange på tribunen som synger og det e jo isje den største byen i norge..

sekto

Spørsmålet er om man skal kåre de beste supporterne i Norge, eller de beste supporterne, forholdende tatt i betraktning..

FFK har helt klart enormt med entusiamse og publikum. En av grunnene jeg ville ha dem i Tippeligaen også neste sesong var derfor. Mye mer morsomt å ha lag med supportere enn lag som Stabæk der interessen aldri helt er den største..

Derfor jeg også ønsker Aalesund velkommen tilbake i eliten, fantastisk gruppe supportere de har. Skrøt av dem sist de var i det gode selskap, og det ser ikke ut til at de har blitt noe dårligere selv etter en sesong i første divisjon.

Altså er det gode klubber som er godt kvalifisert til en slik pris, men i Norge i dag, så er Klanen den beste supportergruppen. Hater å si det, men det er sant. Betyr selvfølgelig ikke at vi ikke kan ta de igjen. Når de blir disket på bakgrunn av blussing, så lurer jeg på hvor mye galt de har gjort. RBK blusset som tidligere nevnt når de tok seriegull, men ble vel ikke diskett?
Brann sine supportere er nest best i Norge, men vi er jo ikke med.

Syntes at det er et dårlig argument å si at FFk har de beste supporterne for de stilte opp i motgang. Det har no vi gjort for Brann i mange år.. Når først vi har en god sesong, skulle det ta talt i mot oss om vi var med i denne kåringen.

Minimumskravet for å være supportere må jo være at man har støttet et lag i motgang. Derfor jeg ofte sier at enkelte RBK supportere ikke er skikkelige, for det verste de har opplevd er å ryke ut av Champions League.
men tilbake til poenget.. At et lag har vært i motgang bør ikke ha noe å si i en slik kåring. Er hvordan man gjør på tribunen hver kamp som bør telle.. Og da tror jeg ikke FFK nødvendigvis har det beste publikum i Norge..

Ole Brom

Quote from: "monzilla"kjernen blusset da de vant serien, men det har visst nff oversett?
¨

Du vet  vel at NFF er forbundet til RBK ?? Selvfølgelig oversÃ¥ de denne blussingen.

This Charming Man

Ros til ledelsen i Bataljonen for å ikke delta denne kåringen.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

daff

Ryktene sier at Kjernen ble disket også.

Christoball

er faktisk enig i at fredrikstad fortjente dette... en by på 60-70tusen innbyggere, og så går rundt 10 000 på alle hjemmekampene og støtter laget... det er bra... ikke mange byer som kan måle seg med den interessen per innbygger....

Ole Brom

Quote from: "Christoball"er faktisk enig i at fredrikstad fortjente dette... en by på 60-70tusen innbyggere, og så går rundt 10 000 på alle hjemmekampene og støtter laget... det er bra... ikke mange byer som kan måle seg med den interessen per innbygger....


Sogndal er vel det nærmeste ?

Christoball

hehe...
ja, eller klubben vi ikke nevner oppe i nord... er ikke mange innbyggere der heller

ProudMary

FK. En sterk opplevelse!

Ole Brom

Quote from: "ProudMary"


Ja må si jeg er imponert både over tilskuertall og deres engasjement for klubben, syntes det var fint at dere holdt plassen i TL.

At Klanen er bedre enn dere er sant, de er faktisk best i landet selv om jeg ikke liker å si det. Vi i BBB er på vei fremover etter starten på ny supporterklubb. Gamle BST var på hell på de fleste måter. Håper de 30 000 kommer godt med da:) Og ikke regn ed at BBB er med i denne konkurransen til neste år.

Brann-jento

Bataljonen er og blir norges beste supporter klubb. Da klanen og enga var på os i nm hørte eg ikkje en lyd fra klanen.
Måtte liksom gå bort te de etterpå og spørre om korfor de var så beryktet.. heheh.. fyren eg spurte ble kje blid nei..

Bataljonen trenger ingen kroning, for vi vet så altfor godt kem som e best;)
lem fra Hanne (Brann-jento)

monzilla

beklager å si det, men bataljonen er ikke norges beste supportergruppe, langt i fra. Hvorfor er det mange forskjellige grunner til...

Generasjonsskifte på SS
Lang reiseavstand til samtlige bortekamper
Syngende supportergjenger ligger langt foran BBB når det gjelder antall, tempo på sanger og samstemthet osv.

Dette er ting som BBB kommer til å få orden på etter en stund, så det er ingen grunn til panikk.

Det som gjør brann-publikummet så bra er at den vanlige mannen i gaten viser et engasjement og en lidenskap man ikke finner makan til på denne siden av nordsjøen.

BRANN gutten fra Os!

eg HUSKE selfølgelig møte på os!!
kem syns du hadde best av "os-gjengen" og klanen brann jento???
hehe..

eg hørte ikkje klanen ein gang på kampen deres mot os!!!
RANN<3

DJ_ADG

hadde noen av oss reist på en kamp borte på Frigg??, det tviler eg sterkt på. så dersom det var noen fra klanen på Os é det jævelig bra gjort.

Men om noen år kan vi være velig stor og god.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Quote from: "DJ_ADG"hadde noen av oss reist på en kamp borte på Frigg??, det tviler eg sterkt på. så dersom det var noen fra klanen på Os é det jævelig bra gjort.

Men om noen år kan vi være velig stor og god.


Det var noen fra klanen på Os ja, en venn av meg som e medlem i klanen spurte om eg kunne forklare veien til to klans folk som kom med fly på flesland til kuventræ.... de fant veien uten min hjelp, veldig synd for eg hadde forklart de veien til Radøy :D
tå på Brann

HaterRævBK

Grunnen til at bbb ikke e så veldig stort enda e at det er ganske nytt...
kan tenke meg at vi vokser med tiden, og allerede neste sesong ser vi det!
S slaur.....

Nixon

Quote from: "monzilla"beklager å si det, men bataljonen er ikke norges beste supportergruppe, langt i fra. Hvorfor er det mange forskjellige grunner til...

Generasjonsskifte på SS


Dette må nesten være det lengste generasjonsskiftet i historien. Hvis ikke folk holder ut på SS lengre enn til slutten av tenårene så kommer det ikke til å bli bedre i overskuelig fremtid.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brann-jento

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"eg HUSKE selfølgelig møte på os!!
kem syns du hadde best av "os-gjengen" og klanen brann jento???
hehe..

eg hørte ikkje klanen ein gang på kampen deres mot os!!!



Heheh... eg må nok si at osingene var de eg hørte:D
Det er jo en del osinger som er med i bbb, og går på staddaen..
SÃ¥ det har nok sine grunner du, brann gutten fra os.

Hva er vitsen med de smilene?
de vises ikkje på innleggene uansett!
kun som :),  :shock:  :twisted:  osv..

Brann-Jento
lem fra Hanne (Brann-jento)

Brann-jento

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"eg HUSKE selfølgelig møte på os!!
kem syns du hadde best av "os-gjengen" og klanen brann jento???
hehe..

eg hørte ikkje klanen ein gang på kampen deres mot os!!!



eg hørte heller ikkje klanen..

Hva er vitsen med de smilene?
de vises ikkje på innleggene uansett!
kun som :),  :shock:  :twisted:  osv..

Brann-Jento
lem fra Hanne (Brann-jento)

GamleErik

Quote from: "Brann-jento"

Hva er vitsen med de smilene?
de vises ikkje på innleggene uansett!
kun som :),  :shock:  :twisted:  osv..

Brann-Jento


:arrow:
Ingen som har giddet å klage på det ennå, ergo er det ikke fikset før nå.

Men forsøk for all del å begrense bruken, det vil si ikke bruke dem i en så stor grad at det blir latterlig..
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Go Up