• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor mange?

Started by Henki, November 08, 2004, 23:08:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

Er det noen som har noen sikre anslag på hvor mange Brannsupportere som var på kampen i går? Var jo rødt uansett hvor man snudde seg :)
Ballen skal fremover!

zyntax

Quote from: "Henki"Er det noen som har noen sikre anslag på hvor mange Brannsupportere som var på kampen i går? Var jo rødt uansett hvor man snudde seg :)


Har nå lest ganske mange steder og der antydes det rundt 20.000...(som heiet på Brann ihvertfall)

Hansakongen

tipper det var rundt 20000 på branns side.... :lol:  skulle jo nesten bare mangle  :lol:

Nixon

Ganske sinnsykt hvor mange som holdt med Brann på søndag. Brannsupportere må jo ha fått billetter fra utrolig mange kilder. Og så tror jeg at nøytrale supportere stort sett holdt med Brann. Må være hardt å drive på med fotball i Lyn når selv en cupfinale ikke klarer å skape større engasjement.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Hobjock McPlopp

Kom over denne artikkelen i VG (skrevet før kampen):


"Leder i Lyns supporterklubb Bastionen, Magnus Wattne, påpeker en viktig fordel de har i dag.
-  Bastionen har solgt 2000 billetter internt, så vi vil få samlet de syngende supporterne. Hos Brann blir det mer en smørje med fans, sponsorer og familier. Jeg har satt pengene mine på 1- 0 til Lyn."


Så vi fikk ikke samlet de syngende supporterene vi, nei.......

Utrolig hva den karen har lirt av seg i løpet av helgen. Dette er bare en av flere.

BL

Quote from: "Hobjock McPlopp"Kom over denne artikkelen i VG (skrevet før kampen):


"Leder i Lyns supporterklubb Bastionen, Magnus Wattne, påpeker en viktig fordel de har i dag.
-  Bastionen har solgt 2000 billetter internt, så vi vil få samlet de syngende supporterne. Hos Brann blir det mer en smørje med fans, sponsorer og familier. Jeg har satt pengene mine på 1- 0 til Lyn."


Så vi fikk ikke samlet de syngende supporterene vi, nei.......

Utrolig hva den karen har lirt av seg i løpet av helgen. Dette er bare en av flere.


hele Bergen og norge ler av lyn og bastionen!

http://www.bastionen.no/visnyhet.asp?ID=357

"VG-svingen var nær sagt full før første bergenser hadde funnet sitt sete. Meget bra stemning og synging under oppvarmingen og frem mot kampstart."

vg-svingen full??? fylte de opp de to feltene i midten kanskje???
og meget bra stemning frem mo kampstart og under oppvarming??
skulle bare mangle når de 2000 fra bastionen var aleine på ullevaal
Hansa-
Felt Z

Nixon

Det stemmer jo forsåvidt at Bastionen rulet en liten stund på Ullevaal. Under oppvarmingen og litt frem mot kampstart da hele Bergen fortsatt gikk i tog. Jeg var ganske tidlig inne på Ullevaal og fikk det hele med meg. Men det nytter jo ikke å komme tidlig og synge for 20.000 tomme seter når man svikter når det virkelig gjelder!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

villaksen

20000 fanatiske supportere, uten tvil den største dagen i mitt liv.
Tviler på om vi noen gang for oppleve lignende tilstander.

Jeg var inne ca 30 min før kamp og bastionen fikk leke seg litt, men fra kl 13 og ut var det ubeskrivelig.

Når Berntsen blåste av kampen trillet tårene.

Eneste lille skuffelsen var fremmøte utenfor grand på banketten ( ca 500)

Jeg stod og ventet i 1 time, men det var jammen med verdt ventetiden. Hylle guttene og  berøre det vakreste sølvet i hele verden :)

Ole Brom


grei


Even

Saqtt selv helt borterst på norsk tipping og kunne se at omtrent hele det øvre feltet på VG var brnn(kanskje eg overdriver litt, men sitter igjen med den feelingen)
Så faktisk flere som heiet på brann på det nedre feltet og til og med noen tomme seter.

jkippers

Quote from: "grei"


Ifølge Bastionens forum besto TIFOEN av 5000 flagg, så da var de vel kanskje oppimot det. Satt på nedre Norsk-Tipping tribune og så kun Brann-supportere overalt bortsett fra nedre VG.

Hvordan så øvre Norsk-Tipping ut for dere som satt på Postbanken?
Gull 09

jkippers

Lyn-supportere mener også vi var 20.000 - sakset fra Bastionens forum;

Quote20.000 brølene brannsupportere etc. Håkonsen er ellers en hyggelig og snill fyr!

PS! Hvorfor maste dere så forferdelig over at dere ikke hadde fått nok billetter-på søndag må dere ha vært en 18-20.000.
Gull 09

Nixon

Det morsomme var jo at før kampen startet var det vanskelig å se hvor mange Brann-supportere det var siden Lyn-supporterene også stilte i rødt. Men da de spilte supportersangen rett før kampstart og leste opp lagoppstillingen jublet nesten hele Ullevaal. Det var magisk!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Mrsavel

Møtte en med lynskjerf innenfor jakken i hamburgerkø meget seint lørdagen, eg sa te han at han va den første lynsupportaren eg har sett i hele dag, kor e han hin? Han svarte meg at han vaEnga-supporter og at han hadde funnet skjerfet og no sku han gå og brenne det. Bastionenmedlemmene fikk utlevert to billetter hver men klarte ikke å få solgt disse engang, helt utrolig. Men, NFF kommar til å gjøre det samme neste år. Tro du meg.
or Brann elskar vi

Roffarne

Jeg hadde plassert meg på det som fra banen blir oppfattet som øvre høyre hjørne av VG-svingen. Og her var det, med untak av en liten gutt i Liin-drakt, kun Brannsupportere. Logisk nok siden alle disse setene stort sett kom fra svartebørs.
Herfra hadde man orkesterplass for å beskue det røde havet i Cola-svingen, samtidig som man nesten hørte hva Liin-gjengen, 25 meter unna, sang.
All ære til TIFO`en. Her ligger virkelig Bataljonen lysår bak. Men jeg ser jo også for meg at Bastionen, på tross av utrolig få medlemmer, ikke akkurat er den fattigste supporterklubben. Og med penger lar jo slike ting seg gjennomføre.
Men så var kampen igang og derfra og inn var det kun bergensere å høre. Særs artig var det da de prøvde seg på "Stiven Lusty, klapp, klapp, klapp" og det ble kuppet, reformert og tidobblet til "Hele Stadion, klapp, klapp, klapp". Slike øyeblikk lever man lenge på:)
Så var jo det hele i realiteten over for Motebellopakket etter 8 minutter og derfra og inn ble det mye sitting i VG`s nedre midt.

Go Up