• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spectrum er UTSOLGT!

Started by Thorleif, November 01, 2004, 14:31:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Thorleif

Ok folkens..... Det blir folksomt i Spectrum lørdagskvelden.

Pr mandag 01/11 kl. 1400 er det solgt 4012  billetter. For dere som ikke har skaffet seg billett enda, kan det være en tanke å gjøre det nå.

Billetter kan kjøpes på Narvesen eller www.ticnet.no

Nixon

Det vil si at vi stiller flere folk i Spektrum, 50 mil hjemmefra, enn det Lyn klarer å stille på to hjemmekamper. Det sier litt!
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Dette er jo helt enormt !!! Herregud for en kanonfest dette kommer til å bli !!

sekto


SK BRANN

Dette blir bare helt sinnsykt... Må jo satse på 6000 inne i spektrum, garantert mange som ikke har kjøpt billett, som venter til siste liten, sånn er det alltid!
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Bombefar

var det ikke bare plass til 5000 da??

Erik

Det er lagt av til 5000 jo....

Ole Brom

Jeg tippet mellom 4000-4500 satser på at det blir i overkant av 4500 :)

Gleder meg no SINNSYKT !!

Thorleif

Pr. 02/11 kl. 1105 er det nå UTSOLGT! 5500 bergensere som gir gass!

KennethS

KONGE :D

Gleder meg mest til Dennis Reksten skal synge "osloby" forann 5500 i spektrum :) De som ikkje har halvliteren klar da sliter.
tå på Brann

Xminator

Har en liten følelse av at de som sutrer høyest over alle 14issene på SS vil føle seg som drittunger i Spectrum :p

"Du skal på fest med din far og hans venner, ikke omvendt" ;)

Nixon

Quote from: "Xminator"Har en liten følelse av at de som sutrer høyest over alle 14issene på SS vil føle seg som drittunger i Spectrum :p

"Du skal på fest med din far og hans venner, ikke omvendt" ;)


Du mener at det vil mange godt voksne? Ikke noe å være redd for, på en slik en slik kveld blir vi alle som barn igjen.

Ellers tror jeg kanskje en del har forregnet seg med billetter her. Mange har trodd at de kunne kjøpe ved døren. Kjenner opptil flere som ikke har fått fingeren ut. Synd for de! Og for meg som skulle feste med de...
Rød makt på Hansa

Ken Hasle

Quote
Xminator skrev:   
   
Har en liten følelse av at de som sutrer høyest over alle 14issene på SS vil føle seg som drittunger i Spectrum :p


Har vi ikke avklart at alle fjortissene blir å finne i KP1 da??
Kan da ikke være så mange av dem.

Det er det samme med bergensere og patriotisme.
Uansett om vi får juniorverdensmesteren i bryting eller Kurtnilsen vinner Idol så har bergensere en tendens til å gå ut av sitt gode skinn og ta helt fyr......Deilig skal det bli.
abloid......det ligner litt på mongoloid....tenk litt på den....

Nixon

En venn av meg ringte ticnet akkurat nå og fikk to billetter. Vedkommende hos ticnet sa ingenting om at det var utsolgt. Så ikke vet jeg...
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Xminator"Har en liten følelse av at de som sutrer høyest over alle 14issene på SS vil føle seg som drittunger i Spectrum :p

"Du skal på fest med din far og hans venner, ikke omvendt" ;)


tipper snitt alderen i spektrum vil ligge mellom 28-33.
tå på Brann

KNUDSEN

noen som vet om nystemten blir sunget under showet?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

grei


bjarnepedersen

Er en av de som var litt seine med å bestille, gjorde dette for fem minutter siden. Da var det langt ifra utsolgt, fikk jeg opplyst...

atlascopo

Quote from: "Thorleif"Pr. 02/11 kl. 1105 er det nå UTSOLGT! 5500 bergensere som gir gass!




akkuratt kl. 12.21 02/11 kjøpte eg 2 billetter på narvesen i dalen. spurte hvor mange billetter det var igjen, men det kunne ikke hun se. men utsolgt var det ikkje.

Nixon

På nettet (ticnet.no) står det dog at det er utsolgt. Muffens!
Rød makt på Hansa

enavgutta

Hallo??? Det vil jo være en skandale om det er utsolgt ! Da får de værsågod utvide kapasiteten !! Kjenner 1000 stykker som skal dit, men ikke har kjøpt ennå.

Nixon

Quote from: "enavgutta"Hallo??? Det vil jo være en skandale om det er utsolgt ! Da får de værsågod utvide kapasiteten !! Kjenner 1000 stykker som skal dit, men ikke har kjøpt ennå.


Tror kanskje de 1000 er inne på ticnet.no akkurat nå...
Skulle sjekke status for en bekymret venn, og da var serveren overbelastet.

Sukk, nå blir sikkert resten av uken her fylt opp med skandaleinnlegg fordi mange ikke har billett. For vi må ikke glemme at mange sponsorer tar plassen fra skikkelige supportere...:)
Rød makt på Hansa

Toff

Var inne på ticket net nå og der stod det ikke noe som helst at det var utsolg. Men det er få igjen så de som skal dit må kjappe seg. Jeg skal selvfølgelig å gleder med som en unge til denne helgen.
off

atlascopo

Quote from: "Toff"Var inne på ticket net nå og der stod det ikke noe som helst at det var utsolg. Men det er få igjen så de som skal dit må kjappe seg. Jeg skal selvfølgelig å gleder med som en unge til denne helgen.



vist du var inne på ticket net  så er det ikke rart det ikke står noe som helst om at det er utsolgt. står det noe i det hele tatt?
får ikke opp siden eg www.ticket net.no?

Sharpy

ja, det kommer til å bli gøyalt dette her! Vi får se om det blir svartebørs:p

Det er jo ganske ufattelig at folk ikke har fått ræven i gir og kjøpt billett da. De har ligget ute for salg i evig tid, så sympatien min for dem som enda ikke har fått fingen ut er vel strengt tatt tilnærmet null...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Quote from: "Sharpy"ja, det kommer til å bli gøyalt dette her! Vi får se om det blir svartebørs:p

Det er jo ganske ufattelig at folk ikke har fått ræven i gir og kjøpt billett da. De har ligget ute for salg i evig tid, så sympatien min for dem som enda ikke har fått fingen ut er vel strengt tatt tilnærmet null...


De første billettene ligger sikkert allerede inne på finn.no.
Ellers er jeg enig i at folk er utrolig treige!
Rød makt på Hansa

P-K

Står ikke oppført som utsolgt inne på ticnet sine sider... Der står det "Få" billetter igjen.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

KNUDSEN

var oppført som utsolgt før i dag
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

P-K

Reserverte nettopp fire billetter for trege venner just in case. Gikk helt fint.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Thorleif

Spectrum VAR utsolgt. Vi har utvidet litt (så godt vi klarte), så etternølerne også får/fikk en sjangs. Etter det er det ingen bønn...... FULLT.

enavgutta

Hmmm.. Hvorfor er kapasiteten halvparten av normalt da?

Thorleif

Fordi vi ikke bruker seter, men kun gulvet. Tar man da vekk plassen scenerigg ol tar, er det plass til 5500 - 6000 mennesker.

BrannMann

Quote from: "atlascopo"
Quote from: "Toff"Var inne på ticket net nå og der stod det ikke noe som helst at det var utsolg. Men det er få igjen så de som skal dit må kjappe seg. Jeg skal selvfølgelig å gleder med som en unge til denne helgen.



vist du var inne på ticket net  så er det ikke rart det ikke står noe som helst om at det er utsolgt. står det noe i det hele tatt?
får ikke opp siden eg www.ticket net.no?


adressen er www.ticnet.no

whoops, så litt feil der jeg
jokomelk og brød og seriegull!!!

Nixon

6000 er jo et par tusen mer enn i 95 hvis jeg husker rett. Det var kanon den gang, så i år må det bli legendarisk! Bra at BBB gjør alt for at flest mulig skal få oppleve festen!
Rød makt på Hansa

oslo øst

bestilte 2 billetter på ticnett 15.30 og da sa damen at hun ikke kunne si hvor mange billetter  det var igjen, men hun kunne si såpass at sånn så det så ut nå så er det UTSOLGT I MORRA

Bekkalokket


Xminator

Kanskje de under 18 kan få sitt på tribunen og se på resten av oss? :D

Brannfrelst

Om ticnet selger billetter endå,betyr det at det kommer fler folk en det som egentlig er lov til da eller? Kan jo bli litt ubehagelig om det kommer 6-7000.. Når den rommer 5500.. Men er kanskje ikke så nøye..
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Om ticnet selger billetter endå,betyr det at det kommer fler folk en det som egentlig er lov til da eller? Kan jo bli litt ubehagelig om det kommer 6-7000.. Når den rommer 5500.. Men er kanskje ikke så nøye..


Når ble trangt ubehagelig? Trangt er bra! Jo flere jo bedre! Vi skal skape en legende!

(Ellers er dette mitt innlegg nr. 1000. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Være stolt eller flau. Heller mot det siste, og satser i fremtiden på å få meg et liv...:)
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"6000 er jo et par tusen mer enn i 95 hvis jeg husker rett. Det var kanon den gang, så i år må det bli legendarisk! Bra at BBB gjør alt for at flest mulig skal få oppleve festen!


Stemmer, var et sted mellom 3 og 4000 i 1995.
tå på Brann

[bat]

I hvertfall mulig å bestille billetter fremdeles på Ticnet for avhenting på Narvesen. Dette blir gøy! 8)
stolt og kry-

Skumling

Quote from: "Thorleif"Spectrum VAR utsolgt. Vi har utvidet litt (så godt vi klarte), så etternølerne også får/fikk en sjangs. Etter det er det ingen bønn...... FULLT.


Jeg er deg og dine evig takknemlig. Rodde i land et par stk på Narvesen i kveld.

jkippers

Quote from: "Thorleif"Spectrum VAR utsolgt. Vi har utvidet litt (så godt vi klarte), så etternølerne også får/fikk en sjangs. Etter det er det ingen bønn...... FULLT.


Dette er jo strålende!! Innebærer dette at BBB får et pent overskudd? Er det de som står som formelle arrangører? Eller er det SK Brann? Eller Idar Vollvik? Eller litt av alle?

Mener å huske at det sto et sted at man trengte 3000 for å gå i balanse. Nå er det over 5000?
Gull 09

Nixon

BBB og Brann arrangerer sammen og deler overskuddet. Stemmer det at de går i balanse med 3000 vil jo 3000 ekstra gi BBB et enormt overskudd på flere hundre tusen. Veldig bra utgangspunkt å jobbe videre på. Man kan utvikle mange medlemsfordeler med en slik kapital i ryggen. Men det vil jo også stille tilsvarende krav til BBB-styret.
Rød makt på Hansa

KEO

Quote from: "Nixon"BBB og Brann arrangerer sammen og deler overskuddet. Stemmer det at de går i balanse med 3000 vil jo 3000 ekstra gi BBB et enormt overskudd på flere hundre tusen. Veldig bra utgangspunkt å jobbe videre på. Man kan utvikle mange medlemsfordeler med en slik kapital i ryggen. Men det vil jo også stille tilsvarende krav til BBB-styret.


Tror nok vi snakker om millioner her da!!! 3000 flere personer er mye penger bare i billetter+ alt det de tener på drikke varer er nok ikke lite på en kveld som denne!! håper de kan bruke litt av overskuddet til noen rimelige heftige borte turer til Royal League
Nu kør vi!

Nixon

Quote from: "KEO"
Quote from: "Nixon"BBB og Brann arrangerer sammen og deler overskuddet. Stemmer det at de går i balanse med 3000 vil jo 3000 ekstra gi BBB et enormt overskudd på flere hundre tusen. Veldig bra utgangspunkt å jobbe videre på. Man kan utvikle mange medlemsfordeler med en slik kapital i ryggen. Men det vil jo også stille tilsvarende krav til BBB-styret.


Tror nok vi snakker om millioner her da!!! 3000 flere personer er mye penger bare i billetter+ alt det de tener på drikke varer er nok ikke lite på en kveld som denne!! håper de kan bruke litt av overskuddet til noen rimelige heftige borte turer til Royal League


Jeg tok litt forsiktig i. Men millioner blir det ikke. 250 x 3000 er 750.000. Men arrangørene får jo ikke hele den summen, en del går vekk til f.eks. ticnet og Spektrum. Og hva salg av drikkevarer kan innbringe vet vi ingenting om. Spørs hva slags avtale de har gjort med Spektrum.
Men er enig i at noen av pengene kunne blitt brukt til å subsidiere et fly eller to til Odense søndag 5. desember. Fly ned tidlig om morgenen. Rett på en dansk kro til oppvarming. Og hjem litt utpå kvelden. Vi betaler f.eks. 1000 kroner og BBB resten. Hadde vært konge!
Rød makt på Hansa

eriksen_30

Tror nok det è spektrum som stikker av med pengene av drikkevare salget og ikkje BBB og Brann.

Nixon

Quote from: "eriksen_30"Tror nok det è spektrum som stikker av med pengene av drikkevare salget og ikkje BBB og Brann.


For å si det sånn: Staten tar mest som vanlig, og så får helt sikkert BBB og Brann en viss andel av resten. Men Spektrum tar nok brorparten ja.
Rød makt på Hansa

eriksen_30

Håper bare det è drikkenes det de selger. Blir skuffet hvis 6000 bergensere må drikke på ringnes hele kvelden... noe eg è redd kommer til å skje.

Nixon

Quote from: "eriksen_30"Håper bare det è drikkenes det de selger. Blir skuffet hvis 6000 bergensere må drikke på ringnes hele kvelden... noe eg è redd kommer til å skje.


På fremsiden her oppfordrer BBB folk til boikotte Ringnes og å oppsøke utesteder i Oslo som har Hansa. Så jeg tviler på om de inviterer 6000 bergensere til Ringnes-fest...
Rød makt på Hansa

Go Up