• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tom Sanne

Started by Jokke, October 30, 2004, 09:47:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jokke

http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.spillerbors?ant=1000&ligaid=69

Det tar litt tid, men dersom dere leter heeeeeeelt nederst så finner dere han. Desidert dårligst på dagbladets spillerbørs når det gjenstår 1 runde!!!  Noen som vet om Mjelde har tenkt å satse på han videre, eller om vi skal sende han i retur til Stavanger?

Ole Brom

Og blar man litt lenger opp finner man DylanMcKottila. Selg begge to.

BrannMann

Mjelde har vel sagt tusen ganger at han kommer til å satse på Sanne... han mener det finnes noe bra i ham.. får håpe han har rett.. hvem vet kanskje han blir den nye helten neste sesong  :P
jokomelk og brød og seriegull!!!

Digg Jan

Hehe.. Tror ikke vi må bla så langt for og finne Ystaas heller.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Ole Brom

Sanne har ikke vist en dritt da han spilte i Viking. Og der hadde han mange år på å bevise noe. Jeg hadde ikke hørt om fyren før han kom til Brann. Det sier litt når han har spilt for Viking i mange år i TL. Sanne blir ikke annet enn stallfyll, noe annet sku overraske meg.

Men så liker jeg da overraskelser:)

Jokke

Sanne hadde noen veldig gode år i viking fra 99 - 2002. Etter det har det stangnert litt. Men denne sesongen har det jo gått så inn i helvete i reversen at det ikke ligner grisen. Vi får håpe at han (dersom han blir med videre) finner tillbake til sin gamle form.

Toa

Sanne trenger lykkepiller eller psykolog. Han får jo panikk og angstanfall hver gang han nærmer seg 16-meter. Tviler ikke på han har fotballferdigheter, men han eier ikke psyke eller selvtillit.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Skumling

Foreløpig kan jeg ikke fatte hva Brann tenkte på da de hentet Sanne. Han har riktignok gode fysiske ferdigheter men virker ute av stand til å gjøre noe konstruktivt med ballen. Men men, tålmodigheten min varer i alle fall over vinteren og et stykke ut i neste sesong.

Barode


Snorri

Quote

Det er en vakker tanke, Barode, men jeg er redd for at det er som å ønske seg fred i verden i julegave.

Tom Sanne har ikke vist seg på sitt beste hos Brann i år. Ikke nesten en gang. Kom ikke han hit bare fordi han studerte i Bergen, og dermed så fikk vi muligheten til å signere en ny spiller?

Hilsen Snorri @ Lillestrøm, teller ned til kampstart  :D
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Go Up