• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Pakketur med billett

Started by Nixon, October 28, 2004, 21:13:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ser på fremsiden at BBB tilbyr pakketur med billett og hotell til kr. 1650,-. Eneste kriterie er at man er medlem av BBB. Eller faktisk ikke det engang da man kan melde seg inn når man betaler turen.
BBB har altså gått vekk fra ansiennitetslisten sin, nå kan alle komme på puben i morgen å få seg en Ullevaal-tur. Trofaste supportere, og de som ikke har vært på Stadion siden 16. mai.
Hvis jeg hadde kjøpt en svindyr svartebørsbillett, fordi jeg ikke trodde jeg fikk fra BBB, fordi jeg betalte medlemskap i april, så hadde jeg følt meg litt lurt. Her kan man få billett til kampen, reise og en natt på hotell til samme prisen som mange har betalt for en billett på svartebørsen. Her har folk stresset med å spa opp kvitteringer og innbetalingsdatoer, og så viser det seg at de ikke hadde trengt å anstrenge seg.
Dette kan virkelig bli pakktur!
Rød makt på Hansa

Bjarte

Vi hadde samme salg i dag til MEDLEMMER. Det dukket vel opp ca. 10 stykker. Dette er de såkalte "Gaia-bussene", og siden det i dag ikke var den store interessen, må vi bare selge de unna.

Nixon

Det kom 10 stykker? Trodde et billett til cupfinalen var litt mer attraktivt enn dette. Ganske utrolig egentlig. Men det viser vel at de av medlemmene til BBB som vil til Ullevaal har klart å skaffe seg billett.
Trekker tilbake alle beskyldninger!
Rød makt på Hansa

HaterRævBK

No er det jo ikke alle som er innpå BBB siden....
men eg kan tenke meg at de fleste i BBB har skaffet seg ja, hvertfall de som kan.
S slaur.....


Zander:)

Dette er jo UTROLIG tåpelig at hvemsomhelst kan kjøpe nå !
Vi som har vært medelm sin før sesongen og vært på alle hjemmekampene mange år tilbake , neida vi får ikke tilbud om billett.. vi er nødt til å kjøpe pakke MED hotel ?

kirsti

Har skaffa billett til prisen av billett og tur på svartebørsen. Elles hadde eg sjølvsagt kjøpt.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Nixon

Quote from: "Zander:)"Dette er jo UTROLIG tåpelig at hvemsomhelst kan kjøpe nå !
Vi som har vært medelm sin før sesongen og vært på alle hjemmekampene mange år tilbake , neida vi får ikke tilbud om billett.. vi er nødt til å kjøpe pakke MED hotel ?


Det er vel slik at alle billettene som BBB fikk er nå delt ut til medlemmer etter en liste som rangerte medlemmene etter når de betalte medlemsavgiften. Nå er det bare pakketurer med Gaia igjen, turer som først ble tilbudt BBB-medlemmer uten den helt store responsen etter det Bjarte skrev i denne linken. Så nå selger de turene til de første som møter opp på puben.
Rød makt på Hansa

Zander:)

Fristende, men er som sagt ikke 18, kan jeg få kjøpt en pakketur uten hotell selvom jeg ikke er 18? KOmmer meg da ikke inn på Fotikken ;)

KennethS

Quote from: "Zander:)"Fristende, men er som sagt ikke 18, kan jeg få kjøpt en pakketur uten hotell selvom jeg ikke er 18? KOmmer meg da ikke inn på Fotikken ;)


Du får sikkert gå inn på puben hvis du sier ka du skal der. De vet at BBB holder på i kjelleren. Evnt spørre vakten om han kan hente en fra BBB slik at du får snakket med de.
tå på Brann

KNUDSEN

kor mangen ledige plasser e d igjen?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Go Up