• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

vif seriemester- fy faen

Started by ole, October 27, 2004, 13:11:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ole

Til orientering så kan en spesiell Nordmann (Branns beste spiller gjennom tidene-- i egne øyne) bli seriemester nå til helgen

Nixon

Quote from: "ole"Til orientering så kan en spesiell Nordmann (Branns beste spiller gjennom tidene-- i egne øyne) bli seriemester nå til helgen


Du mener en spesiell Normann? For en så god og sympatisk spiller som Runar Normann bør 116 middelmådige minutter være mer enn nok til å bli seriemester. Fullt fortjent!
Rød makt på Hansa


BL

det plager ikkje meg viss enga vinner gullet... syns faktisk enga og klanen fortjener det, på en måte. mer enn rbk hvertfall
sikkert mange som vil skyte meg no, men men
Hansa-
Felt Z

Ole Brom

SAMTLIGE lag i hele Norge kan vinne TL UTENOM Enga !!! Gud forby om de skulle vinne, hater pakket som pest !

BL

Quote from: "Ole Brom"SAMTLIGE lag i hele Norge kan vinne TL UTENOM Enga !!! Gud forby om de skulle vinne, hater pakket som pest !


rbk er forann vif pÃ¥ hatlisten min   :wink:
Hansa-
Felt Z

Nixon

Engen; ingen over, ingen ved siden.
Rød makt på Hansa

anita

Må og sei at eg har rbk foran vif på hatlistå... Det hadde vært deiligt om någen andre nå konne tatt gullet. Sko selvfølgelig aller helst sett at det blei brann, men det e jo ein umulige oppgave denne sesongen. Får satsa på at me e med å kjempe om de gjevaste medaljane neste sesong..

BrannMann

Håper vif vinner... håper det vil føre til masse splid og problemer for Rbk... vif rykker jo ned neste sesong uansett
jokomelk og brød og seriegull!!!

enavgutta

Håper de høyere makter er med oss og sparer oss for et totalt ufortjent VIF gull. GUll og VIF er noe som ikke hører sammen. Heia Rosenborg for en gang skyld !

Brann/Bergen

Huff, grøsser bare med tanken. Ser for meg Kjetil rekdal og d fæle smilet og olso by i gledes rus. D e en helt forferdelig tanke, vil ikkje la d skje. Om d skejr må eg si at eg blir meget skuffet. Håper virkelig d e Brann som får ta over tronen, kanskje neste år??
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bombefar

Må bare slenge meg på her. Måtte Gudene være med oss og gi gullet til rbk...

Brann_Askøy

Quote from: "BrannMann"Håper vif vinner... håper det vil føre til masse splid og problemer for Rbk... vif rykker jo ned neste sesong uansett


Støtter deg. Bedre med et gull til et Olo lag nå, de kommer jo ikke til å vinne noe mer, VIF går konkurs, og Lyn rykker ned. Ergo, Brann vinner gullet de neste tretten årene fordi Rosenborg har fått en psykisk knekk etter avgangen til Ola By Krise ;)

Felt F forever


grei

Vinner VIF vil investorer og publikum garantert strømme til. De vil nok kunne bite seg fast og bli et stabilt topplag de nærmeste årene. Rykke ned igjen gjør de neppe.

Xminator

De har allerede fått en rammeavtale med Hafslund på 50m frem til 2010. Det er den klart beste hovedsponsoravtalen i norge. RBK har en dårligere avtale med Rema 1000, og vår egen med sparebanken er latterlig liten i forhold.

Men så har jo ikke Brann solgt Sparebanken inn som "spesialbanken" til NFF, det har vif gjort. Og det stinker det favorisering av fra NFFs side. NFF er *alle* klubbenes organisasjon, og det blir bare feil når enkeltklubber får store økonomiske fordeler.
QuoteVålerenga og NFF har inngått en langsiktig avtale, og der har Hafslund fått bransjeeksklusivitet som strøm- og sikkerhetsleverandør.


Det låser jo Brann fra å tegne en sponsoravtale med BKK på like vilkår som VIF.

Kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=252062

pusuren

heller enga enn rbk sier eg..

Toa

Om vålerengen tar sølv, og vi tar bronse + cup'en, da har vi gjort en bedre sesong... Jeg krysser kroppsdeler, og håper.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

kirsti

Ja, eg hater VÃ¥lerengen. Men ikkje nett no.

rbk har vunne serien 12 år på rad.
rbk har tenkt å byggje TAK over Lerkendal
rbk treng bekymringar.
rbk-supporterar er ikkje som andre supporterar, dei lever ikkje i same verd som oss andre, noko som er synd. La dei få oppleve opp- og nedturar så dei lærar kva fotball e for noko att. VIF-supporterane opplevde kvalifisering i fjor, dei tilhøyrer vår verd, dei liknar oss.
rbk er eit annleis lag med andre interesser enn dei andre laga.
rbk har reklame for supporterutstyr og sesongkort på Oslo S! 6-7 timar frå Trondheim!
rbk er ikkje noko me ynskjer i norsk fotball, og fyrste skritt på vegen til ein annleis Tippeliga er at rbk for ein gongs skuld ikkje vinn serien.

Det kjenst rart å sei det, men så inderleg heia Vålerengen.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Nixon

Jeg tror ikke det er større sjanse å vinne serien neste år dersom RBK ikke vinner serien i år. Da vil de nok bare mobilisere enda mer for å fortsette på en ny seiersrekke.
Men uansett. Jeg orker ikke overdosen med Engen, Rekdal og Klanen som kommer til å skylle over landet dersom de vinner serien. Da blir oppladningen frem mot cupfinalen litt ødelagt for min del.
Rød makt på Hansa

Bergen Sin Gutt

Tanken på VIF som seriemester er motbydelig og skremmende. Enda mer skremmende, og ikke minst sjokkerende, er det at enkelte vil at VIF skal knipe gullet foran RBK.

P-K

Hvem bryr seg om Rosenborg vinner enda en gang? Ingen! Rosenbrg øker ikke forspranget til oss andre ved å vinne enda en gang. De har allerede mer penger enn de greier å bruke opp. Dersom vålerengen vinner får de tilgang til masse sponsorkroner og spillere. Kanskje de til og med slår oss på tilskuertall!?! ( Juksetallene fra i år teller ikke ). Ser dere ikke hvor mange wannabesupportere som "plutselig" dukker opp når laget til Apeberget har en tittel innen rekkevidde? I tillegg vil Rosenborg mobilisere enormt til neste år.

Det er BRANN og INGEN andre som skal bryte trønderhegemoniet.

For første gang siden Brann kunne få Champions League plass hvis Rosenbort gjorde det bra krysser jeg fingrene for at gullet blir værende i Trondheim nok et år.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Henki

Jeg er drittlei Rosenborg nå og er faktisk tilbøyelig til å si at det er samme faen hvem som vinner bare det ikke blir Rosenborg (ok, Lillestrøm hadde vært kjipt). Har aldri likt Engen, Klanen eller "I" men hvis de vinner serien vil denne sesongen for meg være den sesongen Rosenborg ikke vant, ikke den sesongen Engen vant.
Tror også det er viktig for Tippeligaen at noen andre enn Rosenborg vinner nå, det har jo liksom vært en eneste stor parodi de siste årene. Og ikke minst tror jeg at det vil være en inspirasjon for resten av Tippeligaen hvis noen andre enn Rosenborg vinner serien.
Blir litt rart å håpe at Engen skal bli seriemester men nå er jeg så lei Rosenborg at jeg lar det stå til. La dem smake litt av hverdagen de og!
Ballen skal fremover!

Kruxleiven

Jeg har endret mening. Håper Lyn legger seg på Lerkendal og nekter VIF gull. Finnes det noen som ikke kan te seg etter å ha vunnet så er det VIF fansen.

olga

Klanen håper på Brann-seier i cup-finalen, jeg håper VIF snyter RBK for seriegull.

KennethS

Quote from: "olga"Klanen håper på Brann-seier i cup-finalen, jeg håper VIF snyter RBK for seriegull.


Snyter? hvis Vif vinner seriegull så e det full fortjent.
tå på Brann

olga

Helt enig, det vasje sånn ment.

HaterRævBK

må bare si d!
Eg HATER RævBK!!!!

håper for all del de aldri vinner serien igjen, det er bare veldig synd at bare VIF-pakket kan ta fra de 1-plassen denne gangen, men d e bedre at VIF gjør d enn trønderpakket....
S slaur.....

Nixon

Dette blir som å velge mellom pest eller kolera. Da velger man det man har hatt før og er imun mot. Det som gir seg sånn ca. etter siste sportssending mandag kveld.
Rød makt på Hansa

cyp

elt O e snobbete!!

HaterRævBK

Quote from: "cyp"HEIA RBK! :P


Hvilken skade lider du av då?
dette ser ganske alvorlig ut....

men eg må bare si at d er ikke lett å bestemme seg for hvem eg håper skal vinne serien.....
S slaur.....

Go Up