• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lillestrøm tur

Started by fridays, October 26, 2004, 18:06:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fridays

Halloen alle Brann fans

Lurer på om noen kan hjelpe meg med tids spekter på en kjøre tur til Lillestrøm.
Er tenkt å kjøre over Filefjell.
om

KennethS

Quote from: "fridays"Halloen alle Brann fans

Lurer på om noen kan hjelpe meg med tids spekter på en kjøre tur til Lillestrøm.
Er tenkt å kjøre over Filefjell.


Det e 545 kilometer til Lillestrøm fra Bergen, tar vel rundt 7-8 timer med personbil. Med normal fart vel og merke :D
tå på Brann

Snorri

[litt offtopic]
Jeg har tenkt meg ned for å se på kampen, men har ikke tenkt meg på den turen som BBB arrangerer. Tror dere den kampen kan bli utsolgt, eller skal det gå helt fint å kjøpe billetter på stedet? Er selv ganske sikker på at det skal gå, men vil være 100 % sikker på at jeg ikke kommer ned dit og står så uten billett.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Snorri

Greit nok, men siden det er siste seriekamp og alt det, så pleier jo et par tilskuere å dukke opp, og så har også LSK har en liten mulighet for Royal League kvalifisering i tillegg. Branns siste hjemmekamp mot Viking ble jo nesten utsolgt den også.
Snakker du av erfaring? Når du sier 'garantert ikke utsolgt', så virker det ihvertfall slik.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Snuten

Jeg gjorde det der en gang.. Dro til åråsen uten billett. Den gangen var det faktisk utsolgt, men 5 minutter ut i første omgang slapp en snill vakt meg inn(Mener å huske det var i cupen i 2001). Uansett, så tapte Brann 3-0, og ikke nok med det... I det jeg kom tilbake til bilen hadde jeg, og et par hundre andre biler, fått 500,- i bot av lillestrøm kommune(feilparkering - de hadde gjemt skiltene).

Anbefaler å bestille billett i forkant.

(Lillestrøm er forøvrig veldig høyt på hatlisten min etter denne episoden)

olga

Sjekket senest i dag, det er over 4000 billetter igjen.


byen e bergen

Quote from: "olga"Sjekket senest i dag, det er over 4000 billetter igjen.


Har du en link?
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

2rB

http://www.billettluka.no/lsk

lov å leita LITT på nettet sjølv....

gtuborg

Fikk du til å bestille billett på addidas triibunen? som skal vere avsatt til bortelagets suportere? Fikk nemelig ikke det til. kom bare opp et vindu med at billettene var unumererte... kansje jeg er helt idiot, men fikk det vertfalll ikke til.


Alexåsane

tror dåkkar det blir kaldt å sove i bilen over natten;) godt innpakket:P?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Jo_

Er det nok påmeldte slik at bussen går fra Bergen?

KennethS

Quote from: "Jo_"Er det nok påmeldte slik at bussen går fra Bergen?


eg meldte meg og 2 andre på igår, så får nå virkelig håpe at bussen går :D, vet dessuten om en del andre som skal reise på turen.
tå på Brann

KjellMo

GGG Travel

Bolsen

Quote from: "Alexåsane"tror dåkkar det blir kaldt å sove i bilen over natten;) godt innpakket:P?


Da me deg en dyne eller stor jakke... Eller kan du ta masse aviser rundt deg... Noen vet om Billett te lillestøm-brann e inkludert i reisen til BBB?
Men trenger man å være medlem for å melde seg på turen?

Lars

Billett er ikkje inkludert.
Du må være medlem for og bli med på turen ja.
Innmeldelse i BBB kan du gjøre samtidig som du melder deg på turen så vidt eg vet.

StautKar

når får man melding om hvordan betale for turen da?

Bolsen

Meg og 2 andre vil bli med over. Men hvis vi betaler BBB konitigentet idag rekker vi å melde oss på turen da?

Bolsen

Skjekka togruter og reisen bort passer utmerka...Men tilbake reisa er ikke bra.. Da må vi reke rundt i en ukjent by te kl e 07.24 om morgen...

hanstveit

Er det slik at når jeg er 15 ikke kan reise på borteturer uten følge av noen som er over 18? hvis dette er slik. Er det noen som er over 18 som kunne tenke seg å hjelpe meg kan de sende meg en pm.

svar ønskes raskest mulig

Hansakongen

Noen som vet om det er satt av noen billetter til oss eller? eller må man kanskje bestille på egenhånd for å være sikret billetter på borte tribunen der? :?:

Christoball

tror nok du får holde deg hjemme, alex :P

noen som kan svare på om hele adidas tribunen er reservert for brann-supporterene?!

2rB

Quote from: "Bolsen"Skjekka togruter og reisen bort passer utmerka...Men tilbake reisa er ikke bra.. Da må vi reke rundt i en ukjent by te kl e 07.24 om morgen...
Nokon som skal trakka rundtom i Oslo da?
Eg er "tvunget" til å ta toget - så eg lurer litt på ka eg skal gjera i oslo til toget går...

Mest fristande å berre sjekka inn på hotell, egentlig...

Nixon

Quote from: "2rB"
Quote from: "Bolsen"Skjekka togruter og reisen bort passer utmerka...Men tilbake reisa er ikke bra.. Da må vi reke rundt i en ukjent by te kl e 07.24 om morgen...
Nokon som skal trakka rundtom i Oslo da?
Eg er "tvunget" til å ta toget - så eg lurer litt på ka eg skal gjera i oslo til toget går...

Mest fristande å berre sjekka inn på hotell, egentlig...
Rød makt på Hansa

kirsti

Billettbestillinga er teit, men det er berre å oppdatere og prøve på nytt eit par gongar, så funkar det så fint så

Lurt å kjøpe på førehand, trur eg
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "2rB"
Quote from: "Bolsen"Skjekka togruter og reisen bort passer utmerka...Men tilbake reisa er ikke bra.. Da må vi reke rundt i en ukjent by te kl e 07.24 om morgen...
Nokon som skal trakka rundtom i Oslo da?
Eg er "tvunget" til å ta toget - så eg lurer litt på ka eg skal gjera i oslo til toget går...

Mest fristande å berre sjekka inn på hotell, egentlig...


evnt Gol.
tå på Brann

2rB

Quote from: "KennethS"
evnt Gol.

2rB


morten_61

er det noen som vet om kampen blir overført på radio eller tv?
HEIA BRANN

Ole Brom

Quote from: "morten_61"er det noen som vet om kampen blir overført på radio eller tv?
HEIA BRANN


Nei du må nok se den evt. på web tv.

Go Up