• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Charlie sang?

Started by viks, October 25, 2004, 19:58:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Mel: Kanskje kommer kongen

Kaaaanskje kommer Charlie,
ned på fotikken i dag,
vi har skjenket oppi glasset,
for en skål for Bergens lag!

Noen som e m på denne eller:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Bombefar

Quote from: "viks"Mel: Kanskje kommer kongen

Kaaaanskje kommer Charlie,
ned på fotikken i dag,
vi har skjenket oppi glasset,
for en skål for Bergens lag!

Noen som e m på denne eller:)



HAHA. kongesang. Denne må innføres

ekte kjuagutt

HEHE.. morsom sang ja:)

fyren e kansje litt ... ehhh.. smålubben og siar kansje ikje nei takk til en øl hellar men faen mannen kan jo spille fotball og:D

sekto

Grei nok sang.. Morsom, men passer kanskje bedre nede på puben fremfor på Stadion. En spillersang bør kanskje inneholde noe om hans fotballferdigheter..

viks

Ikke hvis du drar til England i så fall..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "sekto"Grei nok sang.. Morsom, men passer kanskje bedre nede på puben fremfor på Stadion. En spillersang bør kanskje inneholde noe om hans fotballferdigheter..
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

DonCorlione

kunne jo bare ha mekket et verst te om fotball ferdighetene hans, for de e utrolig når han først begynner:)
rann + Hansa = Ekte Bergenser

viks

Mel: Kanskje kommer kongen

See på Charlie Miller,
Styrer midtbanen til Brann,
Leker seg med alle bønder,
Charlie Miller e vår mann!

Kaaaanskje kommer Charlie,
ned på fotikken i dag,
vi har skjenket oppi glasset,
for en skål for Bergens lag!

Vettkje eg, om alle som absolutt må ha noe sportslig i alle sanger er gjort til lags no?? Blir jo verre og lære denne og synge den inn..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Blir helt feil å måtte gjøre alle til lags. Er sangen bra nok og blir sunget nok blir den før eller siden plukket av hele SS.
Det er mye lettere å innføre en sang på ett vers.
Så selv om det nye verset egentlig er veldig bra (selv om ordet bønder begynner å bli litt oppbrukt), så holder jeg en knapp på å beholde det opprinnelige ene verset.
Fordi verset har humor og ironi som er mangelvare i dag. Verset starter også med "Kanskje kommer" som er selve signaturen på den melodien.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

sekto

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sekto"Grei nok sang.. Morsom, men passer kanskje bedre nede på puben fremfor på Stadion. En spillersang bør kanskje inneholde noe om hans fotballferdigheter..


I har mykje humor og sjølironi.. ;0)

Greit at vi skal ha humor og ironi i sangene, men syntes fortsatt det er greit å ha en liten tilknytning til fotball på en eller annen måte.
men skal ikke klage om sange blir inført, henger meg på den der jeg..

villaksen

Kanonsang.

Kan vi for engangs skyld ikke drive å diskutere om og men, og bare begynne å synge..

tussler

Foreslår at vi stjeler Backstreet Girls sin gamle klassiker Rattlesnake Charlie. Noen som husker den?

Ai Ai Oh Rattlesnake Charlie
Ai Ai Oh Ridin' on his Harley
Ai Ai Oh That outlaw style
Ai Ai Oh Wanted dead or alive

Trenger kanskje en omskriving, (dette er teksten fritt etter hukommelsen, kan selvsagt være noe annet de synger), men rattlesnake charlie lyder tøft. Finnes sikkert mp3-fil på nettet en plass. (Litt kult å rappe en låt fra BG, siden de mest sannsynlig er engafans...).

ekte kjuagutt

Eg foreslår at vi ikje gjør d...

eg syns vi ska gå for den første egentli..bare bra vis vi kan bruke begge versene selv om d kan vere vanskeli

Go Up