• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skandale rundt "sikkerheten" på Stadion

Started by Mr_Soma, October 24, 2004, 21:46:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

dette går jo på noe av d samme som innløegget mitt: "EG blir så irritert"

Men hvorfor du ikke kunne kommer inn e vanskelig å svare på.
på familie, klokkesvingen og bbb feltet var d god plass til noen hundre bergensere, men dette viser jo bare igjen hvor elendig jobb lekepolitiet gjør!

eg mener d var større fare for sikkerheten når disse ungene fikk sitte der på gjerdet, hadde det ikke vert for at de var mindre enn meg skulle eg tatt de med utenfor å lært de litt om hvordan man skal stå på ss...
S slaur.....

Mr_Soma

Ja lå ikke merke til topic'en din før du opplyste om det nå.
Nei det er en stor skam  -

jeg har vært med på kamper hvor det var mye mer kaotisk med tanke på folkemasse enn i dag. De hadde fint fått plass til ett par hundre i klokkesvingen og på begge sidene av BBB feltet uten at noen hadde blitt utsatt for fare!

Heldigvis gir jeg aldri opp, så jeg snek meg forbi en nokså passiv vakt (lekepoliti) 24 min ut i 1.omgang

BL

Quote from: "Mr_Soma"Så vender jeg blikket over på BBB feltet, og der har du samme fenomen med drittunger - det er da jeg sitter igjen med spørsmålet

Hva i helvete skal dere på Stadion etter?
Mobilen kan dere leke med hjemme og kampen går også "live" på tv2 og nrk2.
Ikke bruk opp plassen til EKTE supportere -


siterer en fjortis som stod forann meg på ss, feltet ved hansasvingen...

-vi skulle jo vært på midten... der som alle flaggene er. er jo der det er tøft og kult å stå (!!!!!!!!!!!!)

de fulgte ikkje med pÃ¥ kampen, var mye mer opptatt av om det gikk fint Ã¥ ta seg en røyk uten at noen merket det og kordan de skulle komme seg opp i hansa og kjøpe pommes  :roll:  
så var det jo veldig gøyt å ta bilder med mobilen og sende mld.

dette er faen ikkje kødd engang. men hun ene lurte seriøst på ka mannen med den gule drakten gjorde på banen og kem han var... (!!!!!)
ord blir fattige

sier som mr soma... ka faen skal de på stadion for??????????????
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

eneste positive med de vel at de gir 100kr til brann kassen.. men seriøst! 16-18års grense på hele SS!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Henninger

10000

Brann69

Quote from: "KNUDSEN"eg sier 18Ã¥rs grense


Har vi ikke gjort unna den debatten for lenge lenge siden??
Synes vi har hatt det fint pÃ¥ midten av SS i hele Ã¥r etter oppdelingen  med unntak av en kamp som i dag og 16. mai da stadion er smekkfull og en slipper inn alt som vil inn pÃ¥ SS..    Skjønner dessuten ikke at dere legger sÃ¥ mye merke til hva alle rundt dere gjør pÃ¥,  ser dere ikke pÃ¥ kampen dere heller?

Alexåsane

Quote from: "Brann69"
Quote from: "KNUDSEN"eg sier 18Ã¥rs grense


Har vi ikke gjort unna den debatten for lenge lenge siden??
Synes vi har hatt det fint pÃ¥ midten av SS i hele Ã¥r etter oppdelingen  med unntak av en kamp som i dag og 16. mai da stadion er smekkfull og en slipper inn alt som vil inn pÃ¥ SS..    Skjønner dessuten ikke at dere legger sÃ¥ mye merke til hva alle rundt dere gjør pÃ¥,  ser dere ikke pÃ¥ kampen dere heller?


Når vi hører pipestemmer som snakker om alt annet om brann så iriterer det!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Snorri

Selvfølgelig jævlig kjip at drittunger forsøpler stadda, men hadde vært umulig å sette aldersgrense på SS. Det er jo tross alt en inntekt til Brann. Det beste hadde vært å tilby fjortis-plasser et sted, som f.eks. den MOT-svingen. Men vi ser jo at ikke det nytter heller, når ungene sitter på reklameskiltene på SS.

Jeg husker selv når jeg satt ved siden av to jenter på Hansa en dag, og hver gang jeg skrek, sang, eller bannet, så fniste de og sendte meldinger og tok bilder med mobilen sin. Blir litt sur, men det er lite man kan gjøre med det.

(Men selvfølgelig skal vaktene rive ned de som sitter på reklameskiltene)
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Alexåsane

Quote from: "Snorri"Selvfølgelig jævlig kjip at drittunger forsøpler stadda, men hadde vært umulig å sette aldersgrense på SS. Det er jo tross alt en inntekt til Brann. Det beste hadde vært å tilby fjortis-plasser et sted, som f.eks. den MOT-svingen. Men vi ser jo at ikke det nytter heller, når ungene sitter på reklameskiltene på SS.

Jeg husker selv når jeg satt ved siden av to jenter på Hansa en dag, og hver gang jeg skrek, sang, eller bannet, så fniste de og sendte meldinger og tok bilder med mobilen sin. Blir litt sur, men det er lite man kan gjøre med det.

(Men selvfølgelig skal vaktene rive ned de som sitter på reklameskiltene)


Det e mulig å sette aldersgrene på BBB feltet..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

BL

vi kan flytte oss til hansasvingen så kan fjortissene få ta over store stå...
Hansa-
Felt Z

Xminator

Vet du hva MR_Soma? Jeg har veldig liten sympati for deg.

1. Du har ikke brydd deg nok til å kjøpe billett på forhånd eller som de fleste av oss: kjøpe sesongkort selv om vi ikke med 100% sikkerhet vet om vi får med oss alle kampene.
2. Du sniker deg inn på stadion.
3. Du klarer å fremtre som en enda større drittsekk ved å slenge drit om andre som har BETALT for å se Brann.

Hvorfor pokker snakker du om fjortisser? Du oppfører deg jo som en selv!

Nemesis

Det med nedre aldersgrense er jeg enig med, men det som hadde vært ennå bedre er øvre aldersgrense!

I gÃ¥r, nÃ¥r jeg reiste meg opp og klappet (s-feltet), fikk jeg bekjed fra av noen lik pÃ¥ raden bak Ã¥ sette meg ned, for de sÃ¥ ingenting. Da stod omtrent 80% av alle brann patrioter og klappet. Itillegg mÃ¥ de absolutt kommentere hvert bidige sekund av kampen. Og da helst negativt.  

Skulle vært et eget senior felt for dem som ikke gidder å reise seg.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Brann69

Hva med bare Ã¥ vise mer tolleranse for andre? Er 35, men har fortsatt krefter til Ã¥ stÃ¥ pÃ¥ SS et par Ã¥r til. Plager meg ikke Ã¥ stÃ¥ blandt bÃ¥de eldre og yngre. Fokuser pÃ¥ hva som skjer pÃ¥ banen, og pÃ¥ Ã¥ støtte laget, istedet for Ã¥ være sÃ¥ opptatt av hva andre rundt en gjør pÃ¥. Sant nok, sÃ¥ er det ikke alltid like lett Ã¥ se hva som skjer pÃ¥ banen, men passer en pÃ¥ at ingen sitter pÃ¥ muren sÃ¥ er alt bra...  Det er ikke noen øvre eller nedre aldersgrense pÃ¥ Ã¥ være fanatisk brannsuporter.. Alle har like stor rett til Ã¥ føle ekte lidenskap med Brann uansett alder/bakgrunn/motiv.  Det er nok av reguleringer og grenser ellers i samfunnet...

panZer micky

foreslår 16 års aldersgrense. hater fjortiser som leker med mobilen og som synes at det er tøft å stå på store stå og driter lang faen i brann

Brann_Askøy

Quote from: "Mr_Soma"


Et dummere innlegg skal vi lete lenge etter her inne altså. Uansett om du har vært på den plassen i 15 år så er det, mest sannsynlig, fullt på den plassen 15 min ut i første omgang på årets siste hjemmekamp. Det sier seg vel selv? Og hvorfor har du ikke et partoukort der dersom du står der hver gang?
Og vaktene skal vel ikke ta hensyn til om du har gått på stadion i 15 år, det kan jo hvem som helst si. Er det fullt så er det fullt. Det står kommentert at det var flere ledige plasser på asfalten, vel hvorfor du ikek fikk stå der vet jeg ikke, men du hadde vel klaget godt over hvor dårlig du så derfra her inne på forumet uansett, så vi er vel bare glade for at du ikke fikk stå der.

Alle som betaler for seg har vel lov Ã¥ komme inn pÃ¥ stadion, det er ingen større grunn for at du skal komme inn 20 min etter kampstart enn de "drittungene" som kanksje var der 10-20 min FÃ?R kampstart. Dersom du har vært pÃ¥ stadion i 15 Ã¥r sÃ¥ bør vel du være smart nok til Ã¥ kjøpe billett til siste seriekamp? Og forresten, EKTE supportere nekter ikke adgang for andre supportere, uansett størrelse  :P

Yngve

Quote from: "Brann_Askøy"
Et dummere innlegg skal vi lete lenge etter her inne altså. Uansett om du har vært på den plassen i 15 år så er det, mest sannsynlig, opptatt på den plassen 15 min ut i første omgang på årets siste hjemmekamp. Det sier seg vel selv? Og hvorfor har du ikke et partoukort der dersom du sitter der hver gang?
Og vaktene skal vel ikke ta hensyn til om du har gått på stadion i 15 år, det kan jo hvem som helst si. Er det fullt så er det fullt. Det står kommentert at det var flere ledige plasser på asfalten, men pga NFFs regler om 80/20% regelen, så er det vel ikke lov å¨slippe inn flere.



Snakk sÃ¥ mykje du vil om 80/20 regelen..men pÃ¥ Brann stadion er det ein kapasitet pÃ¥ 17600 tilskodarar, i gÃ¥r opplyste dei om at det var 17580 tilskodarar, ergo er det 20 ledige billettar, og mr.soma skulle sluppe inn.  og til deg xaminator, du seier:
Quote1. Du har ikke brydd deg nok til å kjøpe billett på forhånd eller som de fleste av oss: kjøpe sesongkort selv om vi ikke med 100% sikkerhet vet om vi får med oss alle kampene.
det er 316 stykker på store stå som har partoukort, ss har ein kapasitet på 3000, så det er eit mindretal som har kjøpt kort..eg er einig i at alle bør ha kort, men det er langt i frå realitetane..

og etter å ha ophelde meg på felt c i går så kan eg berre sei at aldersgrense er ikkje nødvendig på ss, men heller ei foppall interesert grense.. rett bak oss i går stod det to jenter som syns det var så dumt at Brann spelde i retning hansa svingen i 2 omgang for då såg dei ingenting..syns heller Brann kunne speld samme veg i to omgangar.. dei har foresten og rabatt på dolly dimples, noko som eg syns er fint for dei at dei har, men trøng ikkje ta det opp slik at alt og alle høyrer dei.. samme med ein jeng smågutar på max 10 år som stod å maste under heile kampen før dei plutseleg seier " nei no må vi se på kampen, det e lenge siden sist" " då svare kompisen " nei ta det me ro, eg tor det e 0-0 endå..." då jer eg litt opp..

men for å snakke om aldersgrense, så er det unødvendigt trur eg, pga slik som det er no er skilla gode, på felt a er det relativt vaksne menneske med Brann interesse, utanom eit mindretal, på bataljonsfeltet er det ei blandig av knallharde Brannsuportarar og fjortisar og på felt c er det berre snåttisar. så eg trur at inndelinga med gjerder funkar ok.

Brann_Askøy

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Snorri"Selvfølgelig jævlig kjip at drittunger forsøpler stadda, men hadde vært umulig å sette aldersgrense på SS. Det er jo tross alt en inntekt til Brann. Det beste hadde vært å tilby fjortis-plasser et sted, som f.eks. den MOT-svingen. Men vi ser jo at ikke det nytter heller, når ungene sitter på reklameskiltene på SS.

Jeg husker selv når jeg satt ved siden av to jenter på Hansa en dag, og hver gang jeg skrek, sang, eller bannet, så fniste de og sendte meldinger og tok bilder med mobilen sin. Blir litt sur, men det er lite man kan gjøre med det.

(Men selvfølgelig skal vaktene rive ned de som sitter på reklameskiltene)


Det e mulig å sette aldersgrene på BBB feltet..


På SS har vi allerede aldersgrense. På høyresiden (nærmest Hansa) er det 16 års aldersgrense, og på BBB feltet, må man være medlem. Og det skal vel ikke være aldersgrense for å være medlem i supporterklubben vår? Skal melde inn min bror nå, han er 3 år. Får jeg lov til det eller?

Syng for Brann

Jeg forstÃ¥r dere.  Vedlig godt, dessverre er det lite Ã¥ gjøre med det.... ;-(

Brann_Askøy

Quote from: "Yngve"
Quote from: "Brann_Askøy"
Et dummere innlegg skal vi lete lenge etter her inne altså. Uansett om du har vært på den plassen i 15 år så er det, mest sannsynlig, opptatt på den plassen 15 min ut i første omgang på årets siste hjemmekamp. Det sier seg vel selv? Og hvorfor har du ikke et partoukort der dersom du sitter der hver gang?
Og vaktene skal vel ikke ta hensyn til om du har gått på stadion i 15 år, det kan jo hvem som helst si. Er det fullt så er det fullt. Det står kommentert at det var flere ledige plasser på asfalten, men pga NFFs regler om 80/20% regelen, så er det vel ikke lov å¨slippe inn flere.



Snakk så mykje du vil om 80/20 regelen..

.


Fikk nettopp forklart meningen med den regelen, men du tok poenget? Kjøpe biletter før kampen.

Yngve

Jadå, den skjønar eg veldig godt og du kan tru eg angra på at eg ikkje gjorde det...Men 80/20 regelen får ikkje seriøs efekt på stadion før neste år, då vil Brann få eit problem.

grei

De fikk et problem allerede i år. Den midlertidige tribunen kostet penger, og den reduserte kapasiteten ga tapte billettinntekter 16. mai og sannsynligvis i går. Langt verre blir det selvsagt neste år. Tipper de bygger en ny provisorisk tribune i Klokke, samtidig som at man må se seg nødt til å begrense salget av ståplasser på Store stå.

Yngve

Kan du forklara meg korleis dei har tapt pengar på den tribuna då? Ja snittet har gått ned, men billettprise har gått tilsvarande opp slik at på akkurat det feltet har dei kome ut i 0. Sesongen sett under eit så er snittet heva, og det same har bill.prisane gjort på det aktuelle feltet så sånn sett har nok inntektene til Brann gått opp. Og då er oppsetjing av tribunen medrekna.

brann gal jente

Igår sto eg og 4 andre venninner på Store Stå, og der står vi alltid...
så når vi syngar klikkar en dame foran oss og sier at vi ikkje skal skrike!!
ka faen e det hon tenkar me???
vi SANG!!!
hon sa at vi ikkje skulle gjøre det og "ka faen som feilet oss" og at ingen tenåringer liker fotball og at vi ikkje kan heie på Brann for vi ikkje ka det ve si!! off, eg ble så forbanna, hon var faen meg 40 år ca...
og vi var tenåringer i 12-15 år!!!
hon sa vi skulle je oss, og så sa hon at vi skrek om guttene på Brann og at vi gikk på stadion bare for og se på de!!!
eg e faen meg fornærmet....
ok, de e fine, men vi kan ha en klubb i vårt hjerte vi oxo!!!
håper du leser dette!!!
det var ikkje gøyt....
neste gang det skjer vet eg faen meg ikkje ka eg gjør!!!

MVH Brann gal
ull til Bergen!

Alexåsane

alt for mange unge på SS sån e det bare
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann 4 ever

jess e helt enig m deg brann gal jente;) sånne gamle kjerringer har ingenting å gjøre på bbb visst de har noe imot oss som synger å prøver å få opp litt stemning!!

brann gal jente

Quote from: "Alexåsane"alt for mange unge på SS sån e det bare


Hallo?! vi heier jo vi oxo!!!
folk blir jo helt gal av meg forde at eg støttar Brann så mye...
vi må få låv til og stå der vi og, gjør vi noe gale?? eg så 3, 2-4 åringer der me sin mor igår!!!
vi gjør jo ingenting gale for faen!!!
ull til Bergen!

Erik

Jipppppi 14tiss diskusjonen er i gang igjen.... Faen så fjernt... Kan ikke de som vil komme, komme da??? hvorfor skal vi stenge ute folk?? slutt og tenk på dere selv!!!!

Alexåsane

jeg personlig ventet til eg var 17år med å gå på storestå, fordi eg følte at eg ikke passet inn.. storestå skal være for folk med litt stemme mener jeg personlig. men så lenge hjertet ditt står i brann så får du gjøre som du vil
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

brann gal jente

tusen takk!
det første ordet eg sa va Brann... eg har alltid holdt me de!!!
dessuten har eg stemme!!!!!!!!

HEIA BRANN
ull til Bergen!

Romani3

Aldersgrense på SS!? Halloooo!!! D finnes skikkelige supportere under 16 og 18 som e der for å se på kampen og heie på Brann!
Men hvis en e så dom at en ikkje vet ka "han mannen med gul drakt" gjør ute på banen, så tenker vel alle "Ka i h ska de der på Stadion etter når de ikkje har peil på nåkke i d hele tatt!".

Og e'kkje d egentlig bare bra då at så mange unge e intr. i Brann og møter opp på kampene, heier osv.? Nåkken må jo "ta over" når de gamle faller fra. Blæææh! =P

Og du Mr Soma, hvis du virkelig ville få med deg den kampen og den var viktig for deg så hadde du kjøpt billett på forhånd sånn at du var sikret! No vet du i hvertfall d te en annen gang at d kan være litt smart.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

brann gal jente

ull til Bergen!

Bolsen

Meg og 2 kompiser har hatt parturkort på Hovedtribuna og vi e vel de eneste som er med på å synge... Vi har tenkt å melde oss inn i BBB og vi ska ha parturkort... E så trist på hovedtribuna... Men det blir helt mongo å sette 18års på BBB.... Han ene kompisen er fylt 18 når sesongen begynner men ikke meg og han andre kompisen... Vi e så uheldig å bli født lengre ut i sesongen...Hadde vært kjipt hvis vi 2 ikke fikk bli medlem.

Romani3

Litt off topic, men d skader sikkert ikkje så veldig...:

Eg satt på felt O i går. D var jo ikkje stemning der i d hele tatt!!! Litt klapping og litt "heia Brann!" nåkken ganger for å overdøve Viking supporterne. Eg og en venninne prøvde å synge med når SS sang og få med de andre på felt O, men d gikk jo ikkje d. Skikkelig kjipt å sitte der. Dessuten var vi så og si de eneste der oppe som hadde nåkke Brannutstyr! Så etpar som hadde Branndrakt, men de hadde jo jakke utenpå. Satt ved siden av to Viking supportere! Stakkars folk... De e'kkje så klok de. Forstår ikkje at d e Brann de må holde med for å kunne feire.
Men SS e best då! Der e d best stemning uansett!
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Nixon

Quote from: "Erik"Jipppppi 14tiss diskusjonen er i gang igjen.... Faen så fjernt... Kan ikke de som vil komme, komme da??? hvorfor skal vi stenge ute folk?? slutt og tenk på dere selv!!!!


Det verste er at det er folk UNDER 14 som diskuterer. Da har dette forumet blitt bra!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Romani3

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Erik"Jipppppi 14tiss diskusjonen er i gang igjen.... Faen så fjernt... Kan ikke de som vil komme, komme da??? hvorfor skal vi stenge ute folk?? slutt og tenk på dere selv!!!!


Det verste er at det er folk UNDER 14 som diskuterer. Da har dette forumet blitt bra!


Blir 15 år 6 dager etter cupfinalen, eg. E allikevel ikkje under 14.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Nixon

Quote from: "brann gal jente"hehehe, det e jo bra då!! eg e bare 12;)
men eg støttar Brann fult å helt... kjenner t.o.m alle Brann spelarene...:D


Du får hilse da. Og god natt!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Pascal Simpson

Ja alderds grense er en fantastisk ide, har ett par til: folk over 1.90 må altid stå bakerst, tjukke folk skal stå i klokkesvingen og ved siden av meg, alt for fulle folk skal ha munnkurv, vaktene skal ha minst ett kurs til, det skal aldri blåse og regne samtidig og sist men ikke minst uintreserte kvinnfolk som bare kommer på kampen for å passe på typen sin eller har en bedre unnskyldning for å ta turen, bør bortvises!

MÃ¥ vite.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Austevolling

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Erik"Jipppppi 14tiss diskusjonen er i gang igjen.... Faen så fjernt... Kan ikke de som vil komme, komme da??? hvorfor skal vi stenge ute folk?? slutt og tenk på dere selv!!!!


Det verste er at det er folk UNDER 14 som diskuterer. Da har dette forumet blitt bra!


For å sei da sånn. Eg e ikkje fjortis elle noke sånt. Men eg er sikker på at alle som har noke imot fjortisser og alt det der ble mobbet når de var i den alderen... RIKTIG?? Det må jo vere en grunn for at dere misliker dei så sterkt?
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Pascal Simpson

Hyggelig å se en Austevolling på Landås, eg e faktisk Landåsing på Austevoll.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

sekto

Husker med gru sommerferier ute på Austevoll som barn. Var tålig der i noen uker, å bo der.. Uff, heller deg enn meg.. ;0)

HaterRævBK

har denne diskusjonen sklidd litt av her eller?
trodde vi snakket om sikkerheten på stadion og ikke alder og slikt....
men d e jo tydelig at de unge har tatt over her ja, er jo bare enda et bevis at ting sklir helt ut når fjortissene kommer.

Men tilbake til d vi SKAL diskutere her!
disse lekepoliti folkene som skal passe på her gjør en alt for dårlig jobb.
når vi kommer inn er det nesten ingen som prøver å finne ut om vi har noe ulovlig med oss, må nesten gå å vifte med d opp i trynet på de.
De slipper inn ganske berusede mennesker, slik som han nede ved bbb feltet denne kampen.... trenger ikke si mer om han.
Når du ber vaktene fjerne alle fjortissene som sitter på gjerdet, sier de at d ikke e deres problem men Brann sitt!

D e jo tydelig at sikkerheten ikke e god nok her, og det e sikkert mye mye annet eg kan ramse opp, men då e d fare for at eg får krampe i fingrene av all skrivingen...
S slaur.....

Svante!!

Herved er 18-Ã¥rsgrense VEDTATT!!!!!!!
rann er best

Austevolling

Korfor har alle sammen noke imot fjortisser? Alle har vert i den alderen før og heiet dere på Brann då?
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

TcK

Folk som stod på BBB i går VET at det ikke var bra stemning. Det er enkelt, det var rett og slett dårlig sang, især når det gjaldt koordinering. Jeg tror det er flere grunner til dette, men først:

Alle dere som er brann-gale, har elsket brann siden dere ble født (Les: 14-15 år) og har god sang-stemme osv osv..

#1: Når en små gutt/jente (lys stemme, hørte ikke forskjellen) starter "Vi e Brann - Bergens Stolthet, og de eneste som følger opp er kamerat-gjengen med like høyt toneleie, DA er det IKKE bra å prøve å holde den gående.. Det er rett og slett like horibelt hver gang når mennesker (dette går oftest, om ikke alltid, på alder) med høy og lys stemme synger..

#2: Aldersgrense på SS? Jeg er 90 % sikker på at jeg leste / hørte noe om aldersgrense på BBB-feltet da vi ble introdusert til oppdelingen av SS.. Men neida, dette gjaldt kun høyre del.. Har bestemt meg for å ikke stå på BBB neste år dersom det ikke blir innført restriksjoner rundt dette med alder... Meningen var vel å få konsentrert de som kunne synge rundt midten, men dette har jo bare virket mot sin virkning i mine ører. Enkelte avviser det som urbrukelige klisjéer, men det VAR bedre før. Lenge siden jeg kunne gå hjem fra stadion med en følelse av at jeg fløy pga. stemningen..

Når det gjelder stemningen, så tror jeg at man med fordel burdet revet gjerdene mellom BBB og de andre feltene. Så får heller BBB-medlemmene betale medlemspris og få bruke midten som eksklusiv billett-inngang, og dermed kanskje få bedre plasser... Har på følelsen at vi mister mange gode sangere til både høyre og venstre..

Ros til de voksne mannfolka like til venstre for midten som orker å holde ut ungene rundt seg...

Dersom du er under 16-17 år, og irritert på meg etter å ha lest dette innlegget? Få det ut her i denne tråden. Jeg har hørt at den slags skal være bra..

tck
Jesus elsker alle barna

ekte kjuagutt

Aldersgrense på BBB feltet eventuelt hele store stå tror ikje eg hadde vert veldig dumt... selvfølgelig blir d dumt og stenge ute enkelte folk som synger og engasjerer seg vel så mye som resten(inkludert meg selv hehe) Men eg vet ikje om dette e noe som kunne blitt gjennomført i d hele tatt

Når eg var yngre(e fremdeles kun 15) va d og stå på store stå ganske utenkelig for meg.. følte at der va d bare fulle galne mannfolk og et sont inntrykk syns eg fremdeles "ungene" skulle hatt. Store stå burde "fryktes" litt... eg vet ikje om mitt inntrykk fra før i tidn stemte helt, men i går var d faen meg en hel barnehage som satt på gjerdet inne på BBB feltet... Dette har selvfølgelig litt med at billettsalget på BBB og ble åpnet for de som ikje var medlem ettersom de fleste andre stedene var fylt opp

Nixon

Ingen har vel noe imot fjortisser i små mengder. Selvsagt er det mange unge som elsker Brann. Men dersom ryktene er sanne om horder med småunger som er mer opptatt av mobilen enn av spillet, så skjønner jeg at de litt eldre på SS reagerer. Men vet ikke om aldersgrense er veien å gå, da kan det jo bli glissent neste år.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Alexåsane

korti begynte "fjortisene" å gå på SS? når eg var i den aldere så var det ikke tale om å gå på SS. Det var der de "store" gikk! Føler dagens fjortiser seg så store? eller ka e dette?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

sekto

Jeg syntes at fjortisser gjerne skal få komme på Store Stå, men bli holdt unna BBB-feltet. Ikke nødvendigvis en 18 års grense, men kanskje 16. Mange vil mene at dette skillet ikke er så stort fra fjortisstadiet, men grunnen til jeg mener den grensen burde vært vedtatt er at det er vel det som er grensen for å være med på borteturer med BBB.
Husker ikke om man kunne være yngre om man hadde følge av voksen, uansett har det ikke så mye å si.

Med å sette en 16 års grense, så ville vi kunne si at alle som er medlem i Bataljonen kan dra på borteturer uten mamma og pappa med på slep.
Forhåpentligvis kunne dette også fjernet litt av den statusen det er å gå på SS. Når det blir en aldergrense blir det lett "teit" å gå på BBB feltet. "De taperne som tror de er gode supportere bare for de er gamle" ville muligens bli holdningen til de under 16. Har hørt den flere ganger allerede i hvert fall.

Kunne selvfølgelig slått totalt motsatt ut og det hadde blitt enda kulere å gå på BBB feltet, men da hadde i hvert fall det vært en aldersgrense som stoppet dem.

De som ville støtte bataljonen og var under 16, kunne fortsatt gjort det, men kanskje betalt litt mindre (om de ikke allerede gjør det) i mot at de må vente noen år før de kan ta plass på BBB-feltet.

Alternativet om vi ikke gjør noe snart er allerede blitt diskutert. Det er at alle etter hvert trekker opp på Hansa og etablerer seg der. Men om det er status og kult, så kommer fjortissene etter der også.

Kan nevne 16 års aldersgrense kommer ikke av at jeg er under 18 selv, bare så ingen skulle tvile på motivet med innlegget.

Go Up