• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aksjon?

Started by Rudi, October 23, 2004, 22:58:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rudi

Bare lurer på om det er kommet noe "enighet" om det vil bli forsøkt gjennomført noen form for aksjon (mht til billettfordelingen til finalen) på kampen mot Viking imorgen? - Jeg må ikke på død og liv ha noen, men vil fullt og helt støtte opp om evt. aksjoner i full solidaritet med alle som ikke har fått mulighet til å kjøpe billetter til finalen. Dette er kanskje et noe utdebatert tema, og jeg tror de fleste er enig om at noe må gjøres, men hva, og vil det være hensiktsmessig å ytre det på våre siste hjemmekamp, når guttene kjemper om Royal League og trenger vår støtte. Det vil helt klart bli best lagt merke til av Brann hvertfall. Uansett, hvis det er aktuelt med noen form for aksjon, bør dette opplyses om så godt som mulig om på forhånd slik at flest mulig blir med, og det ikke blir stykkevis og delt.
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Brann/Bergen

Dette temaet har vel vært oppe en del ganger før? Tror rett og slett d blir litt vanskleig å gjennomføre, for som du sier så trenger guttene vår støtte og d vil uansett gå utover de også og noen av supporterene på store stå kommer sikkert t å nekte å være med på dette. Og vi har jo ikkje kommet fram til noe enno, så tviler egentlig på at vi kommer frem til noe no. Tror egentlig denne saken begynner å roe seg litt. eller??
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

sekto

De aller fleste har vel enten fått billett gjennom BBB eller skaffet seg på en annen måte.
Jeg har min, så aksjon er ikke noe behov for meg, og når det virker som den verste misnøyene har lagt seg, så blir det nok ikke noe av en aksjon.

Hadde sikkert vært på sin plass, men om noe sånn skal gjennomføres, må noen ta ansvar.. TIFO-gruppen måtte sagt noe om de ville sette i  gang en markering, så lenge de ikke har gjort noe, og BBB ikke har kommet ut med noe offisielt, så skjer det ingenting på organisasjonsfronten før kampen i morgen tror jeg.

Go Up