• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang tempo!

Started by egrasdal, October 18, 2004, 20:35:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

egrasdal

Synes tempoet på sangene er litt for kjapt. ta f.eks: byen e begren... på slutten går det så fort det er vanskelig å puste.

Så mitt forslag er at det er vanskelig å endre på de "innkjørte" sangene, men at vi innfører Paul Scharner sangen (gamle hasund-sangen) og denne sangen med melodien fra country roads med et mye roligere tempo, da vil det bli lengre toner og hele stadion kan synge med uten å vise det for mye med leppene slik som mange av de som sitter er redde for...

Hva sier dere?
ansa Z her... Initiativ på nederste felt ;)

villaksen

Quote from: "egrasdal"Synes tempoet på sangene er litt for kjapt. ta f.eks: byen e begren... på slutten går det så fort det er vanskelig å puste.

Så mitt forslag er at det er vanskelig å endre på de "innkjørte" sangene, men at vi innfører Paul Scharner sangen (gamle hasund-sangen) og denne sangen med melodien fra country roads med et mye roligere tempo, da vil det bli lengre toner og hele stadion kan synge med uten å vise det for mye med leppene slik som mange av de som sitter er redde for...

Hva sier dere?

ekte kjuagutt

Tempoet på sangene kommer veldig an på de som starter dem.. hvis de som begynner og synge begynner sagte tror jeg det går mye bedre..

juset

Nei. Feil. Når man står på SS hører man ikke kor jævligt det er når dere synger. Står man et annet sted på stadion hører man hvordan det egentlig låter. Ikke bra. Klanen, LSK og RBK har skjønt det. Der synger de så roligt at Alle kan være med å synge, uavhengig hvor man sitter eller står. Jeg har prøvd å henge meg på flere ganger når dere begynner, men det går så jævligt fort at jeg detter av. Forventer usaklige kommentarer på dette. Kjør på.
augen e en pudding

XPen

Helt enig med deg juset!

Villaksen: Les det egrasdal skrev en gang til, så ser du sikkert at han IKKE sa at vi skulle bruke country roads om paul. Men at Egrasdal, mente at den skulle gå saktere, den OG!

Christian

Her tror eg bare folk har behov for å bli gjort oppmerksom på problemet. Er jo ikkje alle som leser dette forumet...

Om TIFO-gruppen hadde trykt opp helt enkle lapper med et par setninger om syngig kunne det kanskje hjulpet. Med fire lapper på et a4-ark får en 1000 lapper for rundt 200kr.

Men kanskje litt seint no uansett...

XPen

Ark er nå ikke det store problemet, alle klarer vel å snappe med seg 50-100 A4 ark fra jobb og skole!! Det største problemet er å få jobben gjort.

Bombefar

Så en post tidligere her inne der det var delte meninger om å ha en tromme på SS. Jeg mener at dette kunne vært bra og kunne holdt tempoet i sangene nede. Har også sett noen engelske klubber bruke dette og jeg mener ikke det ser eller høres dumt ut. Blir også litt mer trøkk i sangen da

Brann-Peter!

på www.thehun.no/brann er det bra tempo på sangene,
høres rart ut når vi synger for fort.. og da er det vanskelig å få fatt i hva vi synger.. så hør litt på sangene på www.thehun.no/brann så blir dette gode greier over tid..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Go Up