• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK-Stabæk 1-2!!!

Started by HaterRævBK, October 16, 2004, 16:56:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

då ser d ut som rbk roter vekk seriegullet:D

HÃ¥per for al del at de ikke vinner, og slik d ser ut no blir d vanskelig...
S slaur.....

Brannfrelst

Ja,hadde vert bedre med VIF enn RBK..Men heller Tromsø da.. Noen som har tenkt pÃ¥ at vi kan faktisk vinne vi og :D  :shock:
2.10.07-Gullet kom hem!

monzilla

mye heller RBK en enga... værre er det ikke

sekto

Ja, om det går HELT galt for alle lagene foran oss, og vi vinner de tre siste, så er det seriegull til Brann.. Det skjer jo ikke, men er hyggelig at Brann og andre lag er med i kampen når det er 3 runder igjen.

Kjipt når det kun er sølvkampen som gjelder fra september..

enavgutta

Vel, dette var særs skuffende. Nå får vi inderlig håpe at Enga ikke vinner de tre resterende kampene slik at vi kan unngå den umenneskelige lidelsen det vil være å se et seriegull falle i hendene på Rekdal.

Geir

Quote from: "Brannfrelst"Ja,hadde vert bedre med VIF enn RBK..Men heller Tromsø da.. Noen som har tenkt pÃ¥ at vi kan faktisk vinne vi og :D  :shock:

Hvis Sogndal skulle ta poeng mot Vrælerengen i morgen og vi vinner i Fredrikstad, så er vi faktisk med i gullkampen. Og Sogndal har jo ofte gjort det bra mot pakket fra Oslo øst da.
Så samtidig som vi heier på Brann i morgen, bør vi skrike litt heia Sogndal også.
Vet vi har liten kjangs på det gullet egentlig, men sjansen økte jo litt når bartene fikk voks i dag da, og jeg holder åp håpet så lenge jeg kan
ndelig SERIEMESTER

brann-mann

jeg håper seff brann vinner serien, men heller rbk enn vif... jeg hater vif mere enn noen annen klubb... jeg håper det er brann som klarer og bryte rbk's seiersrekke, spesielt ikke vif.
oma é vår mann!

Nixon

Tenk på oppladningen til cupfinalen med Engen og Klanen i alle medier hele uken før vi inntar Oslo. Tror ikke det blir så gøy. Så jeg håper faktisk på RBK. Utrolig nok.
Rød makt på Hansa

byen e bergen

enig. hvis noen skal bryte rosenborgs seiersrekke så må det jo være brann!! Jeg håper heller at rbk vinner enn enga.. MEN vi har jo fortsatt en mulighet, med seier i de 3 siste kampene så er faktisk muligheten til stede.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Digg Jan

Selv om eg misliker Vålrenga like strkt som mange andre her så må eg si at det ville vært bra for norsk fotball vis et annet lag enn RBK hadde tatt gull.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

megleren

For alt i verden.. Enga og I må ikke vinne serien. Da blir de enda mer klyset. Og tenk tanken på at den foppballen de spiller. Den fortjener ikke å vinne den norske serien. Da tar vi et langt steg tilbake i tid. Grøssss.
r og blir et sittesvin på Hansa

Xminator

Tror sjansen for Brann-gull steg med ett halvt prosentpoeng :p Regnearket med sjansestatistikken ligger på en annen datamaskin så får ikke sjekket.

En ting er sikkert, kryss fingrene for at Sogndal vinner, Tromsø taper og at Brann vinner. Da er Brann så nærme som vi har vert siden 1990 :p

Nixon

Quote from: "Xminator"En ting er sikkert, kryss fingrene for at Sogndal vinner, Tromsø taper og at Brann vinner. Da er Brann så nærme som vi har vert siden 1990 :p


Og vi husker alle hvordan det gikk...
Rød makt på Hansa

Superjack

Med maks flaks så ender Brann på 1. tromsø på 2. Vif på 3. og RBK på 4. !!!
Med den formen RBK viser om dagen så ligner det nesten på total kollaps!!!
Brannsupporter.

megleren

Det er lov å drømme! Men vi skal nok passe på å bli blant de fire først og fremst og ikke ta helt av her inne.
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Quote from: "megleren"Det er lov å drømme! Men vi skal nok passe på å bli blant de fire først og fremst og ikke ta helt av her inne.


Var det ikke nummer fire vi skulle bli slik at vi fikk to turer til Køben?:)
Rød makt på Hansa

Ole Brom

Vil heller at Rbk vinner serien iår enn svina fra Oslo !!!!!!! Fan heller !!! Hadde ikke vi rota vekk poenga mot B/G, vi sku vunnet mot Enga og Rbk så hadde fan vi leda hele dritten forlengst !

Felt F forever

ALLE andre enn RBK... så enkelt er det. Det må straffe seg å ha alle sine sentrale spillere i 34-35 års alderen... gamle gubber som er mette. Vålerenga tar vi til neste år...og blir seriemestre.

Geir

ndelig SERIEMESTER

Superjack

Køben er ikke så viktig om vi kan få Madrid eller london i CL.
Brannsupporter.

Ole Brom

La oss no ikke gå helt av hengslene her da. Vi kunne faktisk ledet serien om vi hadde gjort det bedre i enkelte kamper som vi absolutt skulle ha vunnet. Men at vi tror vi kommer til å vinne TL inneværende år tviler jeg sterkt på. Da skal veldig mange resultater gå vår vei. Men det er jo lov å håpe.

sekto

Jeg syntes det er oppløftende at vi i det minste kan (i våre villeste fantasier) fantasere om et seriegull tre runder før slutt.

Personlig, så tror jeg tredje plass blir det beste vi kan klare i år. Men deilig å bare kunne leke med tallene å se hva som kan skje. Samtidig må vi ikke glemme at lagene rett bak oss sikter på RL de også, så om vi driter oss ut, så er vi plutselig nede på 6. plass..

Hansakongen

Quote from: "Ole Brom"La oss no ikke gå helt av hengslene her da. Vi kunne faktisk ledet serien om vi hadde gjort det bedre i enkelte kamper som vi absolutt skulle ha vunnet. Men at vi tror vi kommer til å vinne TL inneværende år tviler jeg sterkt på. Da skal veldig mange resultater gå vår vei. Men det er jo lov å håpe.



For å si det sånn, så har jo mange ut av kampene gått i branns rettning når det virkelig har telt som mest i år... så det er virkelig lov å håpe på at et mirakel i de 3 siste serie rundene... hadde blitt konge med å ta 2 pokaler på 2 uker =D.....

Mr_Soma

Håper for Gud's skyld at Vif ikke tar det edleste metallet i år .
Om Rosenborg tar ett seriemester til eller fra spiller lite om ingen rolle. De har gjort det 13 ganger på rad - men at Rekdal & co skal trone øverst på tabellen etter siste serierunde håper jeg virkelig ikke skjer.

"heia" rosenborg.... uff -

imorgen tar sogndal en reprise fra ett par år tilbake når de tok vif på ullevaal og sendte de til 1.div!

tror vi skal heie på sogndal.

Bombefar

Quote from: "Mr_Soma"Håper for Gud's skyld at Vif ikke tar det edleste metallet i år .
Om Rosenborg tar ett seriemester til eller fra spiller lite om ingen rolle. De har gjort det 13 ganger på rad - men at Rekdal & co skal trone øverst på tabellen etter siste serierunde håper jeg virkelig ikke skjer.

"heia" rosenborg.... uff -

imorgen tar sogndal en reprise fra ett par år tilbake når de tok vif på ullevaal og sendte de til 1.div!

tror vi skal heie på sogndal.


Helt enig med det der. Har en god følelse inni meg hver gang RBK taper men vil mye heller ha de på toppen av seierspallen enn VIF

cyp

Brann blir seriemester 2004. Enkelt og greit!
elt O e snobbete!!

Lorntsen

Det verste er at vi faktisk har mulighet til og vinne serien nå,i tillegg til cupen.Rød makt

KNUDSEN

mosemjelde og go guttene våres i brann kommer til og ta gull d e d ikke tvil om
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Tom C

Selv om jeg ikke tror på noe seriegull (bl a. pga for dårlig målforskjell), så må jeg jo si meg enig i at det er jækla gøy at det faktisk er teoretisk mulig bare tre runder før slutt. Det er vel en stund siden det scenariet...

Forøvrig tror jeg på VIF-gull, da både RBK og VIF har det enkleste programmet, mens VIF er i klart best sig... Litt for mye som skal gå Brann's vei for at vi skal klare det. Første bud er å vinne de gjenstående kampene, men jeg tror ikke vi klarer mer enn to seirer på de kampene. Spår seier mot Fredrikstad i morra og Viking på stadda, men dessverre tap på åråsen... Men tredje eller fjerdeplassen klarer vi...
Aldri mer Obos....

grei

Det rare er at vi lett kunne hvert med der oppe i toppen, hadde vi hatt mer uttelling i år. Og det i en sesong hvor vi stort sett ikke har spilt spesielt bra - sier kanskje noe om Tippeliganivået. I morgen er vi sogninger- stau nao pao Saogndaul!

_owenz_

Personlig tror jeg RBK vinner til neste Ã¥r, grunnen til at RBK taper nÃ¥ er nok at By Rise ser seg litt blind pÃ¥ enkelte spillere og har problemer med Ã¥ vrake dem. Starte med Brattbakk? Frode Johnsen var ikke akkurat i storslag heller.  Enten mÃ¥ By Rise se lyset og begynne Ã¥ ta ut spillere som er i form eller sÃ¥ mÃ¥ en ny trener pÃ¥ banen.  I utgangspunktet har RBK mer en nok spillere til Ã¥ vinne serien selv om de over 35 slutter. RBK blir nok bedre uten Hoftun. Alt han har igjen er plasering. Er omtrent ingen han tar igjen pÃ¥ fart, da er det litt meningsløst Ã¥ ha han pÃ¥ banen. Ble alltid Ã¥pninger i bakrommet. Merkelig at Hoftun bare har fÃ¥tt 1 gult kort. Synnes han alltid legger folk i bakken nÃ¥r de løper ifra ham.

owenz

Kruxleiven

Jeg har vel bestemt meg for at jeg foretrekker VIF. RBK har vunnet nok nå. Hadde jeg vært Lyn, LSK eller Stabæk (Skeid for den del) tilhenger så hadde jeg nok håpet på Bye Rises gjeng. Nå slipper vi den hoveringen VIF fansen vil komme med siden vi ikke bor i Oslo. vpn, VG debatt og Veggavisen er steder man selvfølgelig må holde seg unna på nettet om VIF skulle vinne. Feiringen (den eventuelle) til stoffmisbrukerne har nok lagt seg til vi kommer til hovedstaden 7. november. Sånn angående oss selv så angår nok ikke denne kampen oss noe særlig. Vi vinner aldri i livet gullet. Da må Sogndal hente frem gamle minner om hvordan man vinner en bortekamp.

Siden gjengen der oppe i Trondheim ivrig har sendt ut linker til hvor talentløse folk er på andre fora så kan de vel få denne tilbake. http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=57868&page=0&fpart=1&vc=1

Herlig å se hvordan de støtter opp om spillerne sine. Jeg er enig i at spilleren er ræva til tider og at det er mote å si at han er drit elendig, men han er da tross alt tippeligaens toppscorer. Bbakk burde da være enda dårligere?

Brannfrelst

Jeg holder nok med sogndal i morgen. P.G.A at det er jo vårt "lokalderby" i Bergen. Og skal noen andre enn RBK vinne serien må det jo vere oss!!
2.10.07-Gullet kom hem!

cyp

Haha trøndere e og forblir dumme! Må bare le av dem rett og slett. Her har de faktisk en bedre benk enn ka de fleste tippeligalag har i start 11'eren, og så kan de slenge så mye drit om en spiller som e tippeligaens toppscorer og som kanskje nok e det sikreste valget i en RBK formasjon. E det en som holder internasjonalt nivå på Rosenborg, e det Frode Johnsen. For noen bartesammer.
elt O e snobbete!!

cyp

Haha trøndere e og forblir dumme! Må bare le av dem rett og slett. Her har de faktisk en bedre benk enn ka de fleste tippeligalag har i start 11'eren, og så kan de slenge så mye drit om en spiller som e tippeligaens toppscorer og som kanskje nok e det sikreste valget i en RBK formasjon. E det en som holder internasjonalt nivå på Rosenborg, e det Frode Johnsen. For noen bartesammer.
elt O e snobbete!!

morten_61


Dinho

Helt seriøst.. Om ikke Rbk vinner så bør det være Brann. Vinner vif kommer ikke hovedstadshorene Dagbladet og VG til å leggemerke til køppfinalen engang. Kommer til å bli kommentert som en treningskamp i en liten notis... Alt annet enn vif..

Felt F forever


Christian


Grey

Her står valget mellom pest eller kolera, utfallet blir mer eller mindre det samme.. Vinner RBK så kommer nok en vinter med trøndere som er verdensmestre i alt, vinner derimot Engen er blir det mye I på forsidene av tabloid-avisene. Ser ikke at det ene kan være bedre enn det andre..
Maybe a Greyhound could be my way

Atlet Orvanger

QuoteKan noen si meg korfor VIF er så kjipe? Klanen? Oslo? Spillestil?




Ja,ja,ja!

eksilbergenser

Fullstendig enig! Skrekkscenario med kålenga som seriemestre. Da blir det faen ikke levelig her på østlandet! Blir rbk seriemestre er derimot alt som det pleier.
lt for Brann!

Plekter

Quote from: "Digg Jan"Selv om eg misliker Vålrenga like strkt som mange andre her så må eg si at det ville vært bra for norsk fotball vis et annet lag enn RBK hadde tatt gull.


Jeg er kjempeenig med deg Digg Jan! kjipt at Vif eventuellt skulle ta gull. Men er så drittlei av at RBK tar gull. Alle vet at VIF er et tegneserielag uansett :lol:

Geir

Vrælerengen må ikke vinne dette her. Da blir det tortur og ulevelige forhold for oss i Oslo med bergensdialekt. (for trønderpakket og, men det driter eg i)
ndelig SERIEMESTER

P-K

Det er vi som skal detronisere Rosenborg. INGEN andre!!
Dersom trønderne vinner igjen, så er alt ved det gamle. Dersom Vålerengen vinner er en era slutt, og historiebøkene vil skrive om det fantastiske Oslolaget som brøt hegemoniet til Rosenborg.

Alle her inne takler et nytt trøndersk gull. Et gull til drittlaget fra tiggerstaden derimot....

Stabækseier i går er kun bra for oss hvis det kombineres med Sogndalseier i dag.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Geir

Sogndalseier og FFK-tap i dag, så har vi meldt oss på i GULLkampen.
Men skal vi ha den minste kjangs er det kun seire som gjelder i de 3 siste kampene
ndelig SERIEMESTER

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Geir

Quote from: "Digg Jan"


Vi kan vel drømme og håpe, så lenge håpet finns.
ndelig SERIEMESTER

Digg Jan

Klart vi kan det. Alt e mulig i fotball. Eg håper jo på Gull som alle andre.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Alexåsane

eg e fornøyd sålenge ikke tromsø vinner.. Vil ha publikum lag i CH ikke et lag i nord med et par 1000 tilskuere.. BRANN vif og rbk er lag som bør vinne.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up