• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredag 5 november

Started by Wena, October 12, 2004, 20:52:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Wena

Eg reiser til Oslo fredag 5 november. Noen som vet om det er planlagt noe for supportere den kvelden?

Bombefar

Quote from: "Wena"Eg reiser til Oslo fredag 5 november. Noen som vet om det er planlagt noe for supportere den kvelden?


Tviler sterkt på det. Ikke noe i BBB eller Brann sin regi hvertfall.

Nixon

Det vil nok være Brannsupportere overalt i Oslo. Og kanskje spesielt på The Champ i Spektrum. Prøv der først.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Erik

Blir det ikke satt opp en buss eller noe togtilbud fredagskveld?? eller må vi komme oss over  på egenhånd??  ;)

Nixon

Jeg lurer litt på hvem som skal holde meg i hånden mens jeg er i Oslo?:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

KNUDSEN

du kan høre med kongen om han gidd
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

megleren

Tenk på stakkars meg da som lander i Oslo fredag morgen kl.10.10. Blir en lang fredag med mange pils, ;)
r og blir et sittesvin på Hansa

Erik

Jeg har skjekket i kveld... Natt toget til oslo fredag kveld er helt fullt....

megleren

Uten å ta for hardt i.. Men visst du trodde at du kunne ta nattoget til Oslo den dagen så må du nok tro om igjen. Alle tog den helgen er vel full stort sett.
r og blir et sittesvin på Hansa

Erik

Regner med de setter inn extra da vettu=)

KjellMo

Vi kommer til å ha et sted fredag 5 november, men gi oss litt tid nå. All info om helgen kommer senere.
GGG Travel

Erik

KjellMo setter dere opp buss til Oslo natt til lørdag??

villaksen

Quote from: "megleren"Tenk på stakkars meg da som lander i Oslo fredag morgen kl.10.10. Blir en lang fredag med mange pils, ;)



Hva skal jeg si som skal være der fra onsdagen...



Har reservert plass på avrusing

ekte kjuagutt

Ledige billetter til toget som kommar til oslo 11 om kvelden vertfall

Geir

Quote from: "megleren"Tenk på stakkars meg da som lander i Oslo fredag morgen kl.10.10. Blir en lang fredag med mange pils, ;)


Hva skal jeg si da, som BOR der. Må det på grunn av jobb, men akkurat den helgen der er det jo en stor fordel da.
ndelig SERIEMESTER

Brannfrelst

La BBB få litt fred.. Vi maser altfor mye på de..
Som Bjarte sa,det kommer mer info snart..
2.10.07-Gullet kom hem!

Digg Jan

Eg tar Lavpris ekspressen på fredag natt, noen andre som ska ta denne??
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

Quote from: "Wena"Eg reiser til Oslo fredag 5 november. Noen som vet om det er planlagt noe for supportere den kvelden?


Sir Winston Pub på Karl Johan vil bli benyttet som et av tilholdsstedene til Brannsupporterne hele helgen. Fredag kveld vil Fred Ove Reksten spille her.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

KjellMo

Quote from: "Erik"Blir det ikke satt opp en buss eller noe togtilbud fredagskveld?? eller må vi komme oss over  på egenhånd??  ;)



Det blir satt opp busser både fredag og lørdagskveld. Vi begynner salg i forbindelse med salg av billetter neste uke.
GGG Travel

Go Up