• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Festen??

Started by Dinho, October 11, 2004, 22:26:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Dinho

Hvor er stedet å være søndag kveld?? Skal seieren feires i oslo eller i bergen??


Vi Knuser lyn!!!

cyp

Tenkte å feire det til neste gang vi vinner cupfinalen :)
elt O e snobbete!!

sekto

Jeg har tur hjem tidlig tidlig mandags morgen.. Så om vi mot formodning skulle klare en seier, så tar jeg å maler Oslo rød til flyet mitt går.. :0P

Grey

Men for å svare på spørmålet, så vil det nok være fest begge steder..
Maybe a Greyhound could be my way

grei

Det gjelder vel å komme seg fortest mulig tilbake til Bergen. Foreligger det noen planer for eventuell feiring i Bergen? Riktignok er det bare Lyn vi møter, så en seier vil ikke komme som noe sjokk, men det er tross alt 22 år swiden vi sist vant noe. Forventer gater fulle av hurlumhei, frverkeri og jublende bergensere.

P-K

Seriegull feires i Bergen. Cupen tas i tiggerstaden.

Det var ufattelig kjipt å være på by'n i Oslo etter kampen i '99. Det bør bli tilsvarende herlig i år. En ting er at folk går bananas hjemme i Bergen, men vi som tross alt har tatt turen bort dit bør vise osloskene hvordan en cupseier skal feires. Osloskene bør stå opp mandag morgen og lure på hva som traff dem!
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

grei

Hehe, sånn taler en som har bestilt tur hjem til mandagen.  Oss andre kommer oss hjem så fort som mulig, .ønsker å være i Bergen ved en sånn anledning.  Disse Osloborgerne flest er nok hjemme på en søndag kveld. Men det er sikkert mange andre som blir igjen så det blir sikkert livlig nok.

Nixon

Tror nok de fleste prøver å komme seg hjem så fort som mulig etter kampen. Spillerene kommer hjem sent på kvelden vil jeg tro, og da bør det være folkefest på Torgalmenningen. (Jeg tar det som en selvfølge at Brann vinner!) Tipper at Brann har slagplanen klar med folk som på noen timer setter opp en scene. Oslo er ingen plass å være søndag kveld!
Rød makt på Hansa

SK BRANN

I 99 var det cupfinale nachspiel på rockefeller etter cupfinalen, med konsert med den 12 mann! begynte ganske treigt siden vi tapte kampen, men ut i de små nattetimer tok det helt av. Regner med at det blir arrangert noe liknende i år...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

bak

Etter det jeg har hørt skal cupfinalelagene på bankett på Grand hotel i Oslo rundt kl. 17. Brann har flyretur i 22 tiden. De som jeg skal reise med har tenkt å være igjen i Oslo til etter banketten har startet, for så å reise tilbake til Bergen.

Nixon

Quote from: "bak"Etter det jeg har hørt skal cupfinalelagene på bankett på Grand hotel i Oslo rundt kl. 17. Brann har flyretur i 22 tiden. De som jeg skal reise med har tenkt å være igjen i Oslo til etter banketten har startet, for så å reise tilbake til Bergen.


Passer bra. Har fly kl. 19.00, og rekker da en liten hyllingsseanse utenfor Grand før toget til Gardermoen. Ingen grunn til at Karl Johan ikke skal være rød etter kampen også!
Rød makt på Hansa

Rudi

Er det kanskje noen i Bataljonen-styret som vet noe her? Ved en evt. serier vil det selvsagt bli fest både her og der, men det vil vel ikke bli holdt noen "offisiell" sesongavslutningsfest denne søndagen eller?? Det er jo sikkert en del som ikke har retur før mandag...
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Hansakongen

Quote from: "bak"Etter det jeg har hørt skal cupfinalelagene på bankett på Grand hotel i Oslo rundt kl. 17. Brann har flyretur i 22 tiden. De som jeg skal reise med har tenkt å være igjen i Oslo til etter banketten har startet, for så å reise tilbake til Bergen.



Så med andre ord du vet at brann reiser tilbake ca 10 om kvelden med andre ord?? Hvor har du den tiden i fra da?? bare tipping eller?? :?:

kirsti

Brannspelarane kjem jo til å dra tilbake til Bergen, og hovudfesten kjem sikkert til å vera der. Men det er jo mange som er att i Oslo, av forskjellige meir eller mindre triste orsakar, og dei skal sikkert feire dei og... (om me vinn) Så eg garanterer deg feststemning same kor du hamnar!
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Nemesis

Tror Harald`n (kongen) snakket om å ha noe hjemme hos seg hvis Brann vant kampen..  foreløpig uvisst :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

bak

Har det fra sikker kilde, uten å nevne navn.

Go Up