• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lynsupporterne får hjelp

Started by sekto, October 10, 2004, 22:59:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto


KennethS

tå på Brann

Ricky

John L. Uring, ja. Høres lovende ut.

eXploSer

Quote from: "Ricky"John L. Uring, ja. Høres lovende ut.


Tenkte på det samme  :D

Hansakongen

Dette kom jo som en bombe vil jeg si. :o hadde ikke trodd det selv at klanen ville støtte det laget gitt  :? ... men på en annen måte innrømmer vel lynfansen at de er veldig tafatte og trenger hjelp utenfra  :lol:  :lol: .... amatører fra oslo vestkant :D

KNUDSEN

hansakongen se kem som har skrevet innleget for dagbledet John L. Uring, så d e 99.999999% sikkert at d e bare noe bøff sekto har skrevet
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Hansakongen

Quote from: "KNUDSEN"hansakongen se kem som har skrevet innleget for dagbledet John L. Uring, så d e 99.999999% sikkert at d e bare noe bøff sekto har skrevet


Skulle ikke forundre meg :roll: ... trodde alt her inne var sant da... men det kan vel være utroe tjenere i blandt oss da  :)

Nixon

Bra med litt humor på denne siden!
Selv om det alltid er noen som tror på alt.

Lyst på en jobb i den12.mann Sekto? (Bladet altså , ikke bandet...)
Rød makt på Hansa

sekto

Jeg jobber i den 12. mann allerede.. hehe..

Nixon

Quote from: "sekto"Jeg jobber i den 12. mann allerede.. hehe..


Kremt...
Da er vi to!

Der forsvant kanskje den anonymiteten...:)
Rød makt på Hansa

sekto

Hehe.. Jaja, tviler på at noen bryr seg egentlig.. :0P  Bare god reklame for kommende nummer dette.. ;0)

paf

Quote from: "sekto"Hehe.. Jaja, tviler på at noen bryr seg egentlig.. :0P  Bare god reklame for kommende nummer dette.. ;0)

Siden dette mer og mer fortoner seg som et redaksjonsmøte kan vi jo minne hverandre på at neste nummer er klart til Viking-kampen, sant?

bonzo

Det er faen meg noe av det meste latterlige jeg ha hørt!!

Hvis det stemmer melder jeg meg t av bastionen og joiner bbb i stedet :)
BK= æsj
VIF=æsj

lyn-supportere er lettlurte.  sånn er det når de fortsatt suger pupp av mamma
lsket Svante høyest

Taz

Quote from: "bå"lyn-supportere er lettlurte.  sånn er det når de fortsatt suger pupp av mamma



rette mann å si sånt. At man går fem på her tyder på rimelige nedsatte sjelsevner, men det er vel heller slik at man virkelig ønsker at det var sant  :roll:

Go Up