• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Svartebørs

Started by Kalinkasvingen, October 08, 2004, 18:29:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kalinkasvingen

Kan det være aktuelt for noen i BBB-styret eller andre å prøve å få folk til å notere setenummeret på billetten de kjøper svart? For så å spore de tilbake i ettertid.
Det kan ihvertfall føre til at NFF får et press på seg til å gjøre noe med disse klovnene.

BL

Quote from: "Timmen"Kan det være aktuelt for noen i BBB-styret eller andre å prøve å få folk til å notere setenummeret på billetten de kjøper svart? For så å spore de tilbake i ettertid.
Det kan ihvertfall føre til at NFF får et press på seg til å gjøre noe med disse klovnene.


ka er poenget??
Hansa-
Felt Z

kirsti

Poenget er at om ein sender det inn til nff, veit dei kven sine billettar som har vorte solgt på svartebørs. Då kan dei få sjå at det er deira eigen gi-alle-billettane-til-sponsorar-politikk som lagar svartebørssalet dei er så harme på.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

BL

Quote from: "kirsti"Poenget er at om ein sender det inn til nff, veit dei kven sine billettar som har vorte solgt på svartebørs. Då kan dei få sjå at det er deira eigen gi-alle-billettane-til-sponsorar-politikk som lagar svartebørssalet dei er så harme på.


det er de nok klar over fra før av... at store deler av salget skjer svart
Hansa-
Felt Z

paf

Quote from: "BL"
det er de nok klar over fra før av... at store deler av salget skjer svart

Det er de, men NFF har også sagt klart fra om at klubber eller sponsorer hvis billetter havner på svartebørsen vil bli fratatt eller få redusert kvoten sin i fremtiden. Derfor er det et poeng.

supporter78

Det er et glimrende forslag.

BL

Quote from: "paf"
Quote from: "BL"
det er de nok klar over fra før av... at store deler av salget skjer svart

Det er de, men NFF har også sagt klart fra om at klubber eller sponsorer hvis billetter havner på svartebørsen vil bli fratatt eller få redusert kvoten sin i fremtiden. Derfor er det et poeng.


ja, greit... eg er med på den no. eg har kjøpt billetten min svart men vet ikkje kor den egentlig kommer fra
Hansa-
Felt Z

grei

Quote from: "BL"

ja, greit... eg er med på den no. eg har kjøpt billetten min svart men vet ikkje kor den egentlig kommer fra


NFF har oversikt over hvilke plasser som har blitt gitt til hvem. Dermed kan nummeret på billetten din gi svaret på hvor den stammer fra. Hvis flest mulig som har handlet på svartebørsen  melder fra om dette, kan det være til nytte.

megleren

Av en eller merkelig grunn selges nå kun restplasser til finalen på et slikt byrå. Med andre ord har de full kontroll over hvor mange billetter de får. Og dette er før noen billetter er sendt ut fra NFFF. De må jo da ha tilsagn om billetter fra sted. Lurer bare på hvor de får det fra?
r og blir et sittesvin på Hansa

Brann e livet mitt :)

Sant nok, e ikkje godt å vite kor de får tak i de, men når eg fikk brev fra bilettnet så stod de at forbundet sendte ut billettene om noen uker og at då fikk eg de så snart som mulig i posten. Men de vet akkurat kor mange billetter de får ja, full orden der. Eg skrev e post til de, for eg betalte 990 for min billett og dagen etterpå hadde de gått opp fra 990 til 1290 og då fikk eg helt angst, for trodde eg måtte betale 1290 då, så eg sendte de mail om dette og då fikk eg som svar: Vi setter opp prisen fordi vi har få billetter igjen. Så de vet nok sikkert i god tid i forveien kor mange billetter de får.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

megleren

Jada og jeg forstår jo de som handler billett der. Men sjekker du deres side nå vil du se at selger kun restplasser. Og de går for en meget høy pris. Og siste gang jeg sjekket gikk billettene for nesten 2000 kr i Brannsvingen. Og dette må vi leve med pga NFF og deres fordeling av billetter. Men Brann hjelper jo de også ved sin kjipe tildeling av de nevnte billetter.
r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up