• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tidenes cupfinalefest

Started by GamleErik, October 04, 2004, 20:23:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GamleErik

ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

BrannMann

blir utrolig bra.. gleder meg sinnsykt.. hvor mange folk tar spektrum?
jokomelk og brød og seriegull!!!

Nixon

Dette blir utrolig bra! Husker den magiske festen i 95 da hele Spektrum var rød. Alle som ikke har billett bør nesten ta turen over kun for denne festen! Vi kommer til å snakke om det i mange år!
Rød makt på Hansa

KNUDSEN

e d mulig for oss under 18år og komme inn vist vi har foreldrene med oss?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

brannsupporteren:-D

høres knall ut..håper bare de klarer å få opp den avdelingen for de under 18 som de snakket om..
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Quote from: "brannsupporteren:-D"høres knall ut..håper bare de klarer å få opp den avdelingen for de under 18 som de snakket om..


De må stå på bakrommet. Ser ingenting, men lyden blir bra...
Rød makt på Hansa

Helge karlesn

Quote from: "BrannMann"blir utrolig bra.. gleder meg sinnsykt.. hvor mange folk tar spektrum?


6k
idenes forsvarer.

KennethS

Quote from: "BrannMann"blir utrolig bra.. gleder meg sinnsykt.. hvor mange folk tar spektrum?


Rundt 5000 på slike arragemanger.
tå på Brann

KNUDSEN

eller de som e over 18år kan stå på bakrommet og drikke øl mens vi under 18år nyter showet noe lunne edru
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"eller de som e over 18år kan stå på bakrommet og drikke øl mens vi under 18år nyter showet noe lunne edru


He he, der fikk jeg den!
Jeg har vært på mange konserter der det har vært avsperrede områder for de under 18 år. Så det burde ikke være noe problem. Jo flere, jo bedre!
Rød makt på Hansa

sekto

Aaaahh, dette skal bli artig altså.. Ankommer Oslo tidlig formiddag lørdag, så er resten av dagen oppladning til tidenes fest i Oslo.

Men er litt skummelt dette da.. Cupfinalen begynner jo grusomt tidlig på søndagen.. :0P
Passe på å bestille vekking ett par ganger så man kommer seg opp.. ;0)

mr-bolstad

litt surt d med 18 år men d ordner vel denne fantastiske gjengen i bbb :lol:

gleder meg som en unge håper på flyers kamp spectrum og ikke så altfor dårlig form på kampen på søndagen :lol:
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Erik

Sekto skrev:
QuoteMen er litt skummelt dette da.. Cupfinalen begynner jo grusomt tidlig på søndagen.. :0P
Passe på å bestille vekking ett par ganger så man kommer seg opp.. ;0)



Skal vi sove da??? :D

Erik

Men kanskje noen timer søvn er ok... men så er det påan igjen tidelig på puben og ta noen pils før toget går  :D

zyntax

Au!!! 5k med folk i spektrum ja...kommer nok til å TA AV der tenker jeg.
Gode ting! Er ett must å få med seg dagen-før dagen!!!!!

TcK

Hva "pleier" å skje etter kamp da? Har ikke vært i Norge når Brann har vært i cup-finale tidligere..

Leste en historie om en bergenser som studerte teologi ved MF i Oslo. Dette var en høstdag i 1982, i uken før cup-finalen. Studenten hadde andakt for klassen, og endte opp med en kort bønn hvor han føyde til følgende:
"Så ber vi deg Herre om at vi ikke må bli hovmodige når vi vinner cupfinalen".

That's the spirit!

tck
Jesus elsker alle barna

grei

Det er festen etter kampen som virker mest forlokkende, ja.  Hva som "pleier" skje er vanskelig å svare på, 1982 er lenge siden og det er andre tider nå. I Skien var det heltemottagelse med tusener av folk da Odd vant. Kan ikke skjønne annet enn at det vil være lignende jubelscener her. Om det er planlagt noe offisielt fra kommunen er vel tvilsomt, vi har i alle fall ikke hørt noe. Eiere av toetasjers åpne busser og digre PA-anlegg bes holde seg klare.

TcK

jeg tenkte vel egentlig mest på hva som skjer i oslo? det skjer ikke noe lignende spektrum-greier når vi har vunnet? tenker på turen hjemover for oss som visstnok skal kjøre om natten.. kjedelig hvis det blir FOR sent hvis du forstår..

tck
Jesus elsker alle barna

Nixon

Det er ikke lagt opp til noe i Oslo etter kampen. Det er alle mann til Bergen for å ta imot heltene sent på kvelden.
Rød makt på Hansa

grei

Hvis man forlater Oslo snøggast råd så rekker man greit festlighetene i Bergen på kvelden.

Nixon

Oops! Ser at Remi Taule skal være konferansier i Spektrum. Remi var i gode gamle dager på SS kjent for at Brann alltid tapte når han var på bortekamper. Håper ikke han skal på selve kampen...
Rød makt på Hansa

Roffarne

Quote from: "TcK"Studenten hadde andakt for klassen, og endte opp med en kort bønn hvor han føyde til følgende:
"Så ber vi deg Herre om at vi ikke må bli hovmodige når vi vinner cupfinalen".


Bergensere som ikke hoverer når vi vinner finalen?
Tro kan kanskje flytte fjell, TcK, men tror jeg den Allmektige må kaste inn håndkle og la den fri vilje løpe sitt eget løp.

KennethS

Quote from: "Nixon"Oops! Ser at Remi Taule skal være konferansier i Spektrum. Remi var i gode gamle dager på SS kjent for at Brann alltid tapte når han var på bortekamper. Håper ikke han skal på selve kampen...


Ingen fare , han brendte den stygge gule og svarte bortedrakten når Brann slo Strømsgodset i Drammen i 97, da ble endelig helvete brutt :D husker den kampen veldig godt.

Men then again, han var jo første reporter på plass for tv2 i new york 9/11 -2001.... kansje han fortsatt bringe ulykke på bortebane? :D
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Nixon"Oops! Ser at Remi Taule skal være konferansier i Spektrum. Remi var i gode gamle dager på SS kjent for at Brann alltid tapte når han var på bortekamper. Håper ikke han skal på selve kampen...


Ingen fare , han brendte den stygge gule og svarte bortedrakten når Brann slo Strømsgodset i Drammen i 97, da ble endelig helvete brutt :D husker den kampen veldig godt.


Den gule og svarte ja. Kanskje den mest sære bortedrakt noensinne. Har den liggende i skapet fortsatt. Er nok blitt for liten vil jeg tro, men er godt minne fra farne tider.

Men da vinner vi da!
Rød makt på Hansa

KNUDSEN

noen som har peiling på om folk under 18år kommer inn i følge med foreldre?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

sekto

Folk under 18 må stå i bånd utenfor.. :0P

Info kommer nok snart nok det.. Sjekk forsiden en gang i blandt, så kanskje det dukker opp noe nyheter der..

Anne

Quote from: "sekto"Folk under 18 må stå i bånd utenfor.. :0P

'''


Sammen med alle små, puslete jenter.

sekto

Nei nei, jenter er mer enn velkommen.. Smårips kan bli utenfor, de er det bare problemer med uansett.. ;0)

Nixon

Ryktene går om at Lyn skal ha sitt cupfinaleshow i en villa på Montebello. De regner med god plass, men kan sette opp et partytelt i hagen ved behov. Helt ubekreftede rykter som sagt...
Rød makt på Hansa

Digg Jan

Nei no gleder eg meg til festen, blir min første Cupfinale, og da må eg på showet. Men eg skal søren meg ta taxi over alt i den byen, så eg ikke blir slått ned. Det ska ike kje.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

TcK

QuoteBergensere som ikke hoverer når vi vinner finalen?
Tro kan kanskje flytte fjell, TcK, men tror jeg den Allmektige må kaste inn håndkle og la den fri vilje løpe sitt eget løp.
Jesus elsker alle barna

kirsti

"Oops! Ser at Remi Taule skal være konferansier i Spektrum. Remi var i gode gamle dager på SS kjent for at Brann alltid tapte når han var på bortekamper. Håper ikke han skal på selve kampen..."

No har me no heimekamp på Ullevaal i år, så det er ingen grunn til frykt. Heile Ullevaal i raudt, Brannspelarane i raudt, "Brann-Lyn".... Om ikkje DET e invasjon, då veit ikkje eg.... :D
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Bombefar

Håper for guds skyld at eg kommer inn på festen på lørdagen. Er bare 17 år.... Blir skikkelig forbanna hvis ikke

KNUDSEN

Quote from: "Bombefar"Håper for guds skyld at eg kommer inn på festen på lørdagen. Er bare 17 år.... Blir skikkelig forbanna hvis ikke


eg og e 17år eg fyller 18år 12dager etter Cup Finale  så vist eg ikke kommer inn så blir fly forbanna og kommer sikkert til og gå amok på vaktene
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Brann-jenten

e selv bare 17år, tror dokker d e umulig å komme inn på cupfinale showet?
EIA BRANN ------- Super Ray-----

Erik

Ja, for det som blir laget til folk som er under 18!!!

Toa

Når på kvelden begynner dette da?!? Vi kommer til Oslo i 21-tiden lørdagen. Hmmmmmmmm.....!!!!!!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Brann e livet mitt :)

Eg kommer ikkje får klokken elleve på kvelden, grådig kjipt, men får vel med meg litt av showet. Noen som vet kor oslo spektrum ligger i forhold t karl johans gate?? Må bare hive av oss bagasjen og løpe t olso spektrum.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Nixon

Dersom du kommer med toget ligger Spektrum 1 minutt fra Oslo S. Gå ut sidedøren på stasjonen, gå forbi Plaza og du ser rett på Spektrum.
Rød makt på Hansa

megleren

Mens vi snakker om å aksjonere mot Brann sin fordeling av billetter skal vi gå på fest som de arrangerer? Riktignok i samarbeid med BBB. Men slik dette har utviklet seg er det er jo det litt rart at vi går på fest med de samme folkene. Vi er enig om at BBB sikkert har gjort det beste ut av det. Men vi bør jo også tenke på at visst det stiller cirka 6000 supportere der så betaler vi 1,5 mill og da er jo det et spørsmål om hvem får overskuddet? Håper at mesteparten ikke går i det store sluket til Brann?
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Quote from: "megleren"Mens vi snakker om å aksjonere mot Brann sin fordeling av billetter skal vi gå på fest som de arrangerer? Riktignok i samarbeid med BBB. Men slik dette har utviklet seg er det er jo det litt rart at vi går på fest med de samme folkene. Vi er enig om at BBB sikkert har gjort det beste ut av det. Men vi bør jo også tenke på at visst det stiller cirka 6000 supportere der så betaler vi 1,5 mill og da er jo det et spørsmål om hvem får overskuddet? Håper at mesteparten ikke går i det store sluket til Brann?


Vi må bli ferdig med dette en gang. Og jeg håper inderlig at stormen har lagt seg innen vi kommer til cupfinalehelgen. Slik at vi kan ha det gøy sammen på festen i Spektrum og ikke minst på Ullevaal.
Det vil være svært tåpelig dersom f.eks. folk i Brann blir pepet av scenen i Spektrum pga denne billettsaken.

Og for guds skyld! Det store sluket? Har ikke Brann blitt en veldrevet klubb de siste årene? Og hva om Brann får litt av overskuddet? Ville ikke det vært en bra ting? Vi snakker tross alt om klubben i våre hjerter som trenger penger for å kunne ha best mulig spillere i stallen.

Vi må slutte å se konflikter i absolutt alt!
Rød makt på Hansa

megleren

Jeg er redd for at visst der dukker opp folk fra Brann på festen så får de litt pepper ang billetter.Og jeg skal ikke lage krig om alt. Men håper bare BBB sitter igjen med mesteparten pengene for de trenger BBB. Det var tanken min bak det hele. Og så til klubben, Veldrevet er vel litt overdrevet da. Uten investorer spørs det om  klubben hadde vært der de er nå. Og de har tross alt solgt nesten hele arvesølvet som heter Brann stadion til et boligselskap.Brann sitter med 49,9 prosent av aksjene. Og la oss se hvortid de begynner å få underskudd igjen? Neste år?
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Alt er selvsagt relativt. Men Brann klarte å snu et enormt underskudd til en sunn økonomi. Og tar jeg ikke feil er det først i en senere tid investorene har tatt av med spillerkjøp. Og så det er sagt: Ingen norske toppklubber klarer seg uten investorer. Du kan umulig bruke det imot Brann.

Nå spørs det vel hvor mye overskudd det blir etter festen. Spektrum er vel ikke byens billigste festlokale. Og anslaget ditt på 6000 kan vel holde hardt. Driter egentlig i hvem som får pengene bare festen blir bra!
Rød makt på Hansa

Go Up