• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Winters ikke med mot Norge

Started by Nixon, October 03, 2004, 11:24:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

cyp

"Vogts har ikke akkurat hatt suksess som landslagstrener for Skottland.
Laget spilte blant annet uavgjort 2-2 mot selveste Færøyene i oktober 2002."

Trenere som gjør det dårlig gjør heller ingen forandringer. De e fast bestemt på at det de gjør e riktig, men det går uansett nedover. Winters e god nok for Skottland. Javel, kanskje han har scoret mot en del amatørlag, men da scorer han garantert mot Norge også!
elt O e snobbete!!

enavgutta

Dette è en skandale ! Vogts er bare en arraogant jævel av en trener uten resultater! Det er helt utrolig, Skottland har ingen spisser for øyeblikket som er bedre enn Winters ! Til og med Drillo hevder dette ! Må du ryke og reise Vogts, tyskerjævel uten innsikt!

mr-bolstad

sammenlignbar med teitur då :lol:
get land, Eget Landslag.
Brann!!

sekto


KennethS

Quote from: "sekto"


Tror han mener cupen, Winters har faktisk scoret mesteparten av målene sine mot lag i lavere divisjoner.
tå på Brann

KennethS

tå på Brann

mr-bolstad

der ble eg faktisk litt irritert!!!!
så då håper norge knekker de i fem!! :lol:
get land, Eget Landslag.
Brann!!

makrellen

Bør ikke Soma få sjansen sammen med Lundekvam i midten no? Er lei av håpløse Riseth. Hareide sier at det ikke skal ha noe å si i hvilke klubb du spiller i, men i Riseths tilfelle har eg mine tvil. Desverre fykter eg at Hareide velger et idiotforsvar bestående av tidliger nevnte pluss en bleikfeit tulling fra VIF (Hagen). Hvis det blir tilfelle skal vi ihvertfall være glad for at Winters ikke spiller.

Roffarne

Quote from: "enavgutta"Dette è en skandale ! Vogts er bare en arraogant jævel av en trener uten resultater! Det er helt utrolig, Skottland har ingen spisser for øyeblikket som er bedre enn Winters ! Til og med Drillo hevder dette ! Må du ryke og reise Vogts, tyskerjævel uten innsikt!


Ooooki. Veldig så revet med vi ble her da.
Jeg personlige ser ikke helt vitsen i at Robbie skal spille på landslaget. Akkurat i kampen mot Norge hadde det jo vært litt tidì, men ellers er det revnende likegyldig.

Og en ting til enavgutta; selv om Drillo sier ting er det ikke nødvendigvis sant. Snarere tvert imot.

villaksen

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "enavgutta"Dette è en skandale ! Vogts er bare en arraogant jævel av en trener uten resultater! Det er helt utrolig, Skottland har ingen spisser for øyeblikket som er bedre enn Winters ! Til og med Drillo hevder dette ! Må du ryke og reise Vogts, tyskerjævel uten innsikt!


Ooooki. Veldig så revet med vi ble her da.
Jeg personlige ser ikke helt vitsen i at Robbie skal spille på landslaget. Akkurat i kampen mot Norge hadde det jo vært litt tidì, men ellers er det revnende likegyldig.

Og en ting til enavgutta; selv om Drillo sier ting er det ikke nødvendigvis sant. Snarere tvert imot.


For Robbie sin del hadde det fint å få være med i troppen. Han har trent knallhardt og prestert meget bra i et år. ( Tromsø kampen var vel kanskje den dårligste kampen på et år)
I mine øyner fortjener han helt kart en plass i den troppen. Men man er vel mer kvalifisert om man spiller i Plymouth

Karsten

Akkurat nå tror jeg ikke det er så lurt i og med at han har en jævlig vond lysk, men når den blir helbredet :D Så bør han få sjangsen!

enavgutta

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "enavgutta"Dette è en skandale ! Vogts er bare en arraogant jævel av en trener uten resultater! Det er helt utrolig, Skottland har ingen spisser for øyeblikket som er bedre enn Winters ! Til og med Drillo hevder dette ! Må du ryke og reise Vogts, tyskerjævel uten innsikt!


Ooooki. Veldig så revet med vi ble her da.
Jeg personlige ser ikke helt vitsen i at Robbie skal spille på landslaget. Akkurat i kampen mot Norge hadde det jo vært litt tidì, men ellers er det revnende likegyldig.

Og en ting til enavgutta; selv om Drillo sier ting er det ikke nødvendigvis sant. Snarere tvert imot.



Roffen. Det è sjelden Drillo har noe positivt å si om Brann i det hele tatt. Når han trekker frem Winters etter årevis med nedrakking på rødtrøyene è det faktik et poeng det er verd å understreke.
Synes for Robbie at han ikke får muligheten, nå kan vi ikke holde med Skottland likevel :-D

Go Up