• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Klar foran telefonen no?

Started by mister, October 02, 2004, 08:36:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mister

E vi klar foran telefonen no folkens?? 81511500

fettnok

skal prøve å få fatt i så mange billetter som mulig, skal selvfølgelig selge de videre til bataljon folk
ette går aaaaaldri bra!

sekto

Klar nå ja.. Alle billetter jeg evt får til overs kommer ut til salg her til ordinær pris..

Lykke til folkens!

Ole Brom

Samme her, jeg har de biletter jeg trenger men har allikavel satt familie og venner i arbeid fra kl 1000 for å sikre oss supportere flere biletter. Disse vil jeg legge ut på forumet her.

Kenny

Jeg står klar! Med en telefon i hver hånd! Her skal det ringes!!!

Aam

et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Ole Brom

som ventet kun opptattsignal. men kom igjennom men var da en kvinnestemme som sa at de ikke kunne betjene min samtale..så det ser dårlig ut folkens ! men prøver å ringe fortsatt...

Karsten

Det var jo selvfølgelig umulig å komme igjennom, noen som har en bilett til salgs?:)

Nixon

Helt håpløst! Er sjeleglad for at jeg har billett fra før. Ellers hadde jeg begynt å bli litt bekymret...
Rød makt på Hansa

sekto

Ikke gi opp.. Jeg kommer til å sitte å ringe til minst 11, og jeg er 90% sikker å få billett allerede.. Vi skal ha folk på Ullevaal, så kom igjen!

brannsupporteren:-D

herregud for et dårlig telefon system da! kunne i det minste vært sånn kø da! NOEN som har en billett her?! betaler en tusing ass!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

mister

for noe dritt!!! "vi har FOR stor pågang og kan ikke besvare din samtale"

andreas27

dette e jo skandale! for et system ,ingen kø ellar noke!

sekto

savner kø ja.. Skulle gladlig stått i kø som nr. 500, fremfor å bare ringe og ringe med kun opptatt etter 5 eller 25 sekunder som svar..

Tom C

Er det noen som har kommet igjennom og fått bestilt? Eller hørt om noen i det hele tatt...? Regner med at hvis noen kommer igjennom og får vite at det er utsolgt, så deler de den lystige informasjonen med oss...
Aldri mer Obos....

sekto

Jeg snakker med folk som har prøvd siden før 10, ingen av dem var kommet igjennom, heller ingen her på forumet ser det ut sånn.. Men beskjed kommer om jeg hører noe..

Snorri

Har 7 folk som ringer inkl. meg, og ingen har engang fått annet enn opptatt lyder. Faen i helvete!
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Lilleheil

eg ringer fra 4 jævla telefoner, og de få gangene eg kommer gjennom , e det en automatisk kjerring som maser om at de har stor pågang og eg må prøve igjen senere.

Jamme

Må vel bare innse at dette ikke er mulig. Eneste man kan håpe nå er at BBB får tildelt så mange billetter at alle med P.kort på SS og forhåpentligvis alle medlemmene får billett. Noe annet er en skandale.

supporter78

har kun fått den kvinnestemmen på øret som sier at de ikke kan ta telefonen

byen e bergen

dette er jo helt hÃ¥pløst!!!  Med en gang jeg ringer kommer det opptatt, det burde jo i det minste vært en telefonkø!!!!  nei, nÃ¥ begynner jeg og miste tÃ¥lmodigheten!!
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

sekto

Ikke fått høre henne engang jeg! Bare det j**** opptatt signalet.. Må jo være mulig å ta telefonen.. Det er det som er jobben deres tross alt! Sitter sikkert på ræv alle mann hos Ticnet og venter til rushet har gitt seg..

Ole Brom

Quote from: "Jamme"Må vel bare innse at dette ikke er mulig. Eneste man kan håpe nå er at BBB får tildelt så mange billetter at alle med P.kort på SS og forhåpentligvis alle medlemmene får billett. Noe annet er en skandale.


at samtlige med sesongkort får bilett er meget stor sannsynlighet for, men at samtlige medlemmer får det tviler eg på..

GamleErik

Så langt har jeg fått svareren 8 ganger, godt å ha billett sikret..
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

sekto

leste litt feil der første gang GamleErik.. Trodde du hadde fått svar 8 ganger! Var rett før jeg klikket.. :0P

Jaja

Quote from: "Tom C"Er det noen som har kommet igjennom og fått bestilt? Eller hørt om noen i det hele tatt...? Regner med at hvis noen kommer igjennom og får vite at det er utsolgt, så deler de den lystige informasjonen med oss...


Har kommet gjennom og fått bestilt. På et av de aller første forsøkene faktisk, kom vel gjennom på slaget ti, tipper jeg var heldig med når jeg slo nummeret. Deretter fulgte en evighet på 25 minutter før jeg fikk en stemme i den andre enden. Ingen billetter tilgjengelig på Coca Cola, men det er en detalj i dag... Satt med mange telefoner og prøvde videre også, men kun en gang møtte jeg den stemmen dere refererer.

Lykke til videre folkens, håper det enda er muligheter der!

Jamme

Er i utgangspunktet enig, men det blir likevel ille når man tenker på hvor mange som sitter med billett rundt om i norges land som ikke bryr seg katten om hverken Brann eller Lyn. Medlemmene av de to supporterklubbene burde derfor være garantert! Vi får bare håpe at alle med p.kort som alltid stiller opp på kamper kommer seg på finalen!

grei

Mobilnettet virker halvdødt her. Bare merkelige feilmeldinger.

Zander:)

sitter med 3 telefoner kommet igjennom 9 ganger til svareren :(

sekto

JADA!! Fikk svareren endelig etter 50 min.. hjerte gjorde et lite hopp når jeg trodde kanskje det var et levende menneske, så hørte jeg den mekaniske røsten.

Zander:)


Stoffi

har ringt konstant, svareren 4 ganger. That's it.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alastor

Dæven..trodde jeg endelig skulle komme igjennom men nei da...

Fikk beskjed om "for billetter til cupfinalen, vennligst vent på svar"

..og vips kom dama igjen med den vanlige beskjeden om ekstra stor trafikk og blabla...klikk.

F....EN!

Zander:)

haha dette var sykt tÃ¥pelig  :lol:

drittticnet :P

sekto

I hvert fall en bra ting som kom ut av dette, jeg lærte meg hvor redial knappen på hjemmetelefonen var.. Hyggelig.. :0P

Snuten

Skandale at ikke nff klarer å skaffe seg en skikkelig billettdistributør..

Stapleton

Peace of cake!!!! 4 billetter på cola øvre. Kom igjennom etter 2 minutter.

atlascopo


Estranged

Er ikke bare Ticnet som er dårlig - er samme problemet med Posten Bill. Service når de selger billetter til store arrangement.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

DonCorlione

korfor kan de ikkje ha den jævla køen.. hadde vist kor lenge eg måtte holde på røret da, men nei da her ska vi gjøre d den vansklige veien.. faen ikkje noe bra service. klikker for meg snart
rann + Hansa = Ekte Bergenser

KNUDSEN

Eg har ringt i 1time no fra 2tlf og har ikke kommet igjen om

:x
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "Snuten"Skandale at ikke nff klarer å skaffe seg en skikkelig billettdistributør..


Tror nok ikke ticknet kan gjøre så mye med altfor få tildelte billetter og en enorm etterspørsel. Det hele utviklet seg vel som ventet. Klin umulig å få kontakt.
Rød makt på Hansa


Lilleheil

trodde eg no kom gjennom, en dama begynte å mase om cupfinlaebiletter og ba meg vente på svar, såkom den derre jævla telefonsvareren igjen

Ole Brom

Tror no at bilettene er røket forlengst, har prøvd å ringe i en time og er lei av hu derre kvinnemenneske som svarer at man må prøve igjen. I realiteten er det vel kun 500 personer som får biletter. Går utifra om en kommer igjennom bestiller samtlige 4 biletter hver.....

Folkens, vi får prøve å få bilett gjennom andre kanaler..

Snuten

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Snuten"Skandale at ikke nff klarer å skaffe seg en skikkelig billettdistributør..


Tror nok ikke ticknet kan gjøre så mye med altfor få tildelte billetter og en enorm etterspørsel. Det hele utviklet seg vel som ventet. Klin umulig å få kontakt.


Synes bare et køsystem hadde vært pÃ¥ sin plass  :?

KennethS

Quote from: "brannsupporteren:-D"herregud for et dårlig telefon system da! kunne i det minste vært sånn kø da! NOEN som har en billett her?! betaler en tusing ass!


Ja, du e nå nr 94000 i køen men rykker stadig fram, takk for at du venter, telefonregningen din derimot vil ikkje bli som normal :D, Må være den dyreste Celine Dion cd'n du har hørt noensinne :D
tå på Brann

sekto

Jeg gav meg kl. 11, så kommer jeg til å prøve igjennom om en halvtime og en time.. Se om kanskje stormen har roet seg og det er svar i det minste.. uansett, så er nok løpet kjørt.. hadde jeg kommet igjennom hadde jeg i hvert fall tatt 4 billetter, tror jeg de fleste andre også gjør..

atlascopo

ikke gi opp før noen har fått høre det er utsolgt.

sitter sikkert bare to stk å svarer siden det er lørdag. tar litt tid for de å svare 500 stk.

zyntax

Hehe, fikk "Mobilabonnenten har slått av telefonen" i sted når jeg ringte...ringt i 1 time nå og ikke noe svar enda!!! AAAARGHG!!!!

Go Up