• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva om DU får for mange billetter?

Started by Xminator, October 01, 2004, 14:27:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Hva gjør du etter å ha bestilt dine 4 billetter hos Ticnet, og så noen dager etter får beskjeden fra Brann om at jo, du får en billett gjennom de også.

For tanke-eksperimentet så sitter du igjen med 2 billetter slekt og venner ikke har bruk for.

1) Selge til billettkontoret for overpris
2) Selge gjennom avisen til enda mer overpris
3) Kontakte Brann og tilby de å kjøpe billettene/formidle videresalg til kostpris
4) Kontakte BBB og tilby de å kjøpe billettene/formidle videresalg til kostpris

I 99 brukte jeg alternativ 4. Håper BBB eller Brann kan utføre tilsvarende tjeneste om det blir aktuelt i år!

bernu

Godt forslag :) Sikkert endel folk inne her på forumet også som ikke klare å få kjøpt billetter. De som da får tak i billetter og har til overs kan jo bare selge videre til medlemmene her inne på forumet eller BBB generellt.
HANSA - Z


Nixon

Prisverdig Lefty. Og forbered deg på å få innboksen full...
Hadde også gitt billetter vekk hadde jeg fått de gratis. Hadde ikke hatt samvittighet til noe annet.
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Jeg og en kamerat er på desperat jakt etter billett(er)
og jeg kommer (dessverre) til å betale en stygg høy pris for en billett om jeg ikke får billett imorgen av de 2000 som blir lagt ut for salg.

Er redd jeg kommer til å ende opp med billett fra www.billettkontoret.com om jeg ikke får fatt i andre steder -

Om noen der ute sitter med billetter de ikke kommer til å bruke  så vær så snill å ta kontakt =)

Jeg betaler!

Brann e livet mitt :)

Eg e villig t å inngå en avtale med de som skal ringe i morgen, dersom d e en person her inne som bare trenger 1 billett, så kan de gjerne få kjøpe den eg har til overs viss eg kommer gjennom. Og d må selvfølgelig gjelde andre veien også.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Mr_Soma

Den går jeg inn for.... så kan vi faktisk helgradere oss her!

Kai-Olai

Hvis noen vil være med på en ordning med meg om å få 4 uansett og evt. dele er jeg med.. Bare send PM til meg, så ordner vi det..

Kagain

Quote from: "Nixon"Prisverdig Lefty. Og forbered deg på å få innboksen full...
Hadde også gitt billetter vekk hadde jeg fått de gratis. Hadde ikke hatt samvittighet til noe annet.


Støtter Nixon her. Men det fine er jo at innboksen hennes har ingenting å si, hun sier hun skal gi de vekk til spesielt utvalgte.

Det er supportere man kan like. (Og nei, jeg har ikke tenkt meg til Oslo, har ikke penger til fly og slikt, så det er ikke akkurat et forsøk på å innynde meg dette)

jorgent

Jeg er og helt desperat etter billett.

Hvis det blir 20 000 som ringer i morgen, og alle som kommer gjennom kjøper 4 billetter hver. Da har vi 1/40 sjanse. Har desverre ikke den helt store troen, men håper til det siste.

Brann e livet mitt :)

Vi har jo like stor sjangse som alle de andre som ringer, selvom d e vanskelig å tro at akkurat du skal komme gjennom liksom. Tror eg kommer t å bli veldig overrasket ome g kommer gjennom og blir verdens lykkligste :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ole Brom

Masse gode forslag her inne :) Om jeg får til over biletter er jeg for den at man kontakter hverandre på pm for å tilby evt andre bilett, det var en fin ide :) For mitt vedkommende trenger jeg 2 biletter, meg selv har jeg nok fått til igjennom mitt sesongkort i BBB.

Vi får bruke pm aktivt !

howie

De billettene jeg får til overs, vist jeg er heldig, tilbyr jeg til BBB for videre salg, eller kanskje til en ut av dere i dette innlegget her...

Trenger minst 2 selv, helst tre...

zyntax

Jeg kan isåfall GODT tenke meg å kjøpe billett!!
Skal prøve meg på telefonen imorgen jeg og...men tviler jo på at jeg kommer igjennom...

ole3000

noen her som vet om vi må bruke en eller annen form for bankkort for å bestille via ticknet???
i går for en til!

Ole Brom

Quote from: "ole3000"noen her som vet om vi må bruke en eller annen form for bankkort for å bestille via ticknet???


Godt spørsmål. Vi får ha klart Visakortet alle mann:) Om det blir overtrekk på kontoen driter jeg i denne gangen :)

Scottishman

trenger nok isje d:
Ringte inn og hørte me de i dag.
Du får et referanse nummer.
så må du gå til nærmeste narvesen kiosk og betale de der, så for du billettene der!!

Go Up