• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor mange har partoutkort, og hvor mange medlemmer har BBB?

Started by howie, September 30, 2004, 20:31:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

Jeg har gått rundt helt til i dag og trodd at jeg var garantert cupfinale billett.

Men så sjekket jeg kontoutskriftene for januar og februar, og der finne jeg ut at jeg betalte den 16.februar.
Søren og... Fristen var vel den 26.januar, eller?

Men jeg husker og bestilt partoutkort rett etter juleferien.
Jeg spurte i mailen(bestillingen) om jeg fikk student pris når jeg gikk på vidergående, og et par/tre uker etter ringte de og sa nei.
Jeg sa ok, og hun skulle sende giro, og den fikk jeg etter noen uker der igjen.
Så jeg er ikke garantert billett fordi SK Brann brukte litte grann tid på min besttilling. Men det er vel kanskje ikke god nok uskyldning...?
Men jeg blir vel førstemann etter dei som er garantert billetter?

Men jeg er medlem i Bataljonen også. Og jeg var medlem i BST året før. Men uten partoutkort, så da blir jeg vel nr.3 på listen til BBB?

Så hva er sannsynligheten for at jeg får meg en billett til cupen?

Hvor mange er det med partoutkot som er garantert en billett av 6700 billettene?
Og hvor mange medlemmer har BBB med partoutkort? Og uten?

Jeg sender dette innlegget med mail til brann også, men tror ikke jeg får svar før dei 2000 billettene legges ut på lørdag... Og jeg hadde håpet noen ledere fra BBB hadde noen tall?

megleren

Tror neppe at du får svar på sånne ting her. Men har du partoukort på store stå så er du med i den andre puljen slik jeg leser den infoen fra BBB.
r og blir et sittesvin på Hansa

howie

Quote from: "megleren"Tror neppe at du får svar på sånne ting her. Men har du partoukort på store stå så er du med i den andre puljen slik jeg leser den infoen fra BBB.


Har desverre ikke det.
Har partoutkort på felt G. Altså hos brann, og ikke i BBB.
Men har vert medlem i BST/BBB i tre år nå... Så jeg er i rekke 3 hos BBB...

megleren

Da regner jeg med at du må kaste deg på tlf nå på lørdag visst du skal på finalen. Slik mange med deg må og ønsker deg lykke til.
r og blir et sittesvin på Hansa

Ole Brom

Jeg tror at de fleste som har partoutkort hos BBB vil få bilett.

Nixon

Colagutt kan fortsatt ha en sjanse. De med for sent betalte partoutkort vil få sin sjanse ved senere fordelingsrunder. Er jo alltid en del som ikke benytter seg av forkjøpsretten sin. Og han betalte ikke så mye etter fristen. Er bare å krysse fingre.
Rød makt på Hansa

Bombefar

Quote from: "Nixon"Colagutt kan fortsatt ha en sjanse. De med for sent betalte partoutkort vil få sin sjanse ved senere fordelingsrunder. Er jo alltid en del som ikke benytter seg av forkjøpsretten sin. Og han betalte ikke så mye etter fristen. Er bare å krysse fingre.


Jeg tror Brann gir alle billettene de har til overs til BBB og ikke til partoutkortinnehavere de ikke er forpliktet til å gi til.....

Nixon

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Nixon"Colagutt kan fortsatt ha en sjanse. De med for sent betalte partoutkort vil få sin sjanse ved senere fordelingsrunder. Er jo alltid en del som ikke benytter seg av forkjøpsretten sin. Og han betalte ikke så mye etter fristen. Er bare å krysse fingre.


Jeg tror Brann gir alle billettene de har til overs til BBB og ikke til partoutkortinnehavere de ikke er forpliktet til å gi til.....
Rød makt på Hansa

brannfrik

det e nok en god sjanse for at du får bilett gjennom bbb hvis eg har forstått det de sa på medlemsmøtet rett.. der sa styret at de kom til å gå gjennom medlemsregisteret med finkam og sammenlikne det med brann sine lister over de som har partoutkort andre steder på stadion sånn at de og kan få en sjanse til å få cupfinalebilett..

det synes eg egentlig e helt rimelig siden bataljonen skal være en organisasjon for alle supportere og ikkje bare for folk på store stå.. lykke til!!

howie


KennethS

Quote from: "brannfrik"det e nok en god sjanse for at du får bilett gjennom bbb hvis eg har forstått det de sa på medlemsmøtet rett.. der sa styret at de kom til å gå gjennom medlemsregisteret med finkam og sammenlikne det med brann sine lister over de som har partoutkort andre steder på stadion sånn at de og kan få en sjanse til å få cupfinalebilett..

det synes eg egentlig e helt rimelig siden bataljonen skal være en organisasjon for alle supportere og ikkje bare for folk på store stå.. lykke til!!


Det var vel heller for at en person ikkje får billett 2 ganger en fra Brann og en fra BBB.
tå på Brann

Ole Brom

Okei folkens, det er vel en rundt 350-400 sesongkortholdere som står på SS ? Da er det vel en meget stor sannsynlighet for at samtlige av disse vil få bilett, selv de som har betalt etter fristen ? tror de fleste kan slappe av som har betalt etter fristen, BBB får helt sikkert mer enn nok biletter til å dekke disse !

howie

Jeg sendte mail til brann, og de ringte til meg i dag.

Det er ca. 2400 personer som har kjøpt partoutkort innen 26.Januar og er garantert billett...

Altså 6700 - 2400 = 4300 billetter som vil bli fordelt på en eller annen måte mellom dei som kjøpte partoutkort etter fristen og BBB...

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Okei folkens, det er vel en rundt 350-400 sesongkortholdere som står på SS ? Da er det vel en meget stor sannsynlighet for at samtlige av disse vil få bilett, selv de som har betalt etter fristen ? tror de fleste kan slappe av som har betalt etter fristen, BBB får helt sikkert mer enn nok biletter til å dekke disse !


Ifølge BBB-Bjarte i en annen tråd kommer alle som har partoutkort fra BBB få billett. Det var visst ikke så mange som hadde betalt etter fristen.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "cola_boy"Jeg sendte mail til brann, og de ringte til meg i dag.

Det er ca. 2400 personer som har kjøpt partoutkort innen 26.Januar og er garantert billett...

Altså 6700 - 2400 = 4300 billetter som vil bli fordelt på en eller annen måte mellom dei som kjøpte partoutkort etter fristen og BBB...


Du glemmer sponsorer og administrasjon. De tar en STOR del av kaken.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

howie

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "cola_boy"Jeg sendte mail til brann, og de ringte til meg i dag.

Det er ca. 2400 personer som har kjøpt partoutkort innen 26.Januar og er garantert billett...

Altså 6700 - 2400 = 4300 billetter som vil bli fordelt på en eller annen måte mellom dei som kjøpte partoutkort etter fristen og BBB...


Du glemmer sponsorer og administrasjon. De tar en STOR del av kaken.


Ikke av Brann sin "kake" vel!?

Ca. 25 000 billetter på ullevål, og brann og lyn supportere får totalt 11 000 billetter, 2000 billetter ble lagt ut for telefonsalg i går, og resten er sponsorene...

Av brann sine 6700 billetter er det 2400 som er garantert billetter og dermed 4300 billetter som skal fordelest på andre partoutkort innehavere og bataljonen medlemmer...

Vist det jeg sier feil nå og det billettene fordeles på en anne måte må jeg bare si, SKANDALE, SKANDALE, SKANDALE!!!

megleren

Du glemmer sponsorer og Brann sine medlemmer og spillere. Alle de skal ha av de cirka 6700 billetter Brann fikk tildelt. Jeg tipper at rundt 3500 av Brann sine billetter går til supportere og resten til de nevnte foran her.
r og blir et sittesvin på Hansa

howie

Quote from: "megleren"Du glemmer sponsorer og Brann sine medlemmer og spillere. Alle de skal ha av de cirka 6700 billetter Brann fikk tildelt. Jeg tipper at rundt 3500 av Brann sine billetter går til supportere og resten til de nevnte foran her.


Nå kødder du!

Hva med de 12 000 sponsor billettene til NFF da!?

Dette her er jo helt sykt!!!!

Karsten

Det var 1500 medlemmer i BBB før cupfinalen ble klar?

Nixon

Quote from: "cola_boy"
Quote from: "megleren"Du glemmer sponsorer og Brann sine medlemmer og spillere. Alle de skal ha av de cirka 6700 billetter Brann fikk tildelt. Jeg tipper at rundt 3500 av Brann sine billetter går til supportere og resten til de nevnte foran her.


Nå kødder du!

Hva med de 12 000 sponsor billettene til NFF da!?

Dette her er jo helt sykt!!!!


Så sykt er det dog ikke. Sponsorene til NFF får "bare" 4750 billetter.
Den endelige billettfordelingen er: Brann 6745, Lyn 4255, telefonsalg 2000, sesongkort 1422, klubbene/serieforeningene/kretsene 3250, frikort/forkjøpsrett 1700, Norsk Fotballs Venner 250, Norsk Supporterallianse 400, NFFs samarbeidspartnere 2550, pressetribune 500, UBC 2200.

Som du ser er det mye fotballfolk som får billetter. Feilen er selvsagt at de hverken holder med Brann eller Lyn.
Rød makt på Hansa

grei

Sesongkort 1422, klubbene/serieforeningene/kretsene 3250, frikort/forkjøpsrett 1700, NFFs samarbeidspartnere 2550, pressetribune 500, UBC 2200.

De fleste av disse gruppene får urimelig mye. Nesten alle får jo flere enn selv det supporterklubbene får. Sesongkort, for noe vås.

mr-bolstad

eg har funnet ut at eg skal ta d som d kommer. kan ikje påvirke d uansett håper på å få billet men eg nådde ikje første forfall betalte en uke eller to etter. menmen får no se oslo skal eg til uansett!!!!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

howie

Det er en ting jeg ikke skjønner nå...

Brann sine sponsorer som skal få billett, får de billett av brann sine 6700 billetter eller får de billett av NFF sine 12000 sponsorbilletter?

Nixon

Quote from: "cola_boy"Det er en ting jeg ikke skjønner nå...

Brann sine sponsorer som skal få billett, får de billett av brann sine 6700 billetter eller får de billett av NFF sine 12000 sponsorbilletter?


Hallo Colagutt? Leser du i det hele tatt det som står på disse sidene?
Ja, Brann selger billetter til sine sponsorer og bruker av sin kvote.
Og nei, det er ingenting som heter "NFF sine 12000 sponsorbilletter".
Rød makt på Hansa

Go Up