• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

her kan du kjøpe billett til ullevål! LEVE NAZI NFF NOT

Started by KennethS, September 30, 2004, 17:52:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann e livet mitt :)

Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Nixon

Vel, ingen har jo kjøpt en eneste billett fra NFF. Så jeg ville vært forsiktig med å betale for en billett de kanskje ikke klarer å skaffe. På en annen side forteller vel dette om at dette firmaet er ganske sikker på å få billetter. De har sikkert gode kontakter med diverse NFF-samarbeidspartnere...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ole Brom

Denne aktøren viderselger biletter til skyhøye priser ! De har sikkert også fått en kvote av Naziforbundet kan jeg tenke meg !

Brann e livet mitt :)

D såg ganske dyrt ut ja, men d e ikkje så lurt å kjøpe der inne fra altså?? Kan en risikere å ikkje få billett hvis en bestiller her?
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Denne aktøren viderselger biletter til skyhøye priser ! De har sikkert også fått en kvote av Naziforbundet kan jeg tenke meg !


Det stemmer nok ikke selv om du nok hadde likt det.:) NFF advarer mot denne aktøren på sine nettsteder.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ole Brom

og denne aktøren har sikkert og vil sikkert kjøpe opp biletter fra allslags klubber og sponsorer som har fått tildelt bilett fra Naziforbundet og som overhode ikke har interesse av denne kampen. Hurra hurra for NFF !!! Heller tildele klubbene disse bilettene !!!!!! Fans bønder !!

Brann e livet mitt :)

Helt enig, alt for å tjene mer penger vet du. Tar ikkje noen sjangs på å bestille her. Nff e en gjeng med idioter.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Stoffi

NFF  har ingen som helst grunn til å klage på svartebørssalg. De legger opp til det til de grader ved å gi vekk billetter i hytt og pine til alle mulige nisser som ikke bryr seg om cupfinalen i år om det så snør i helvete. Selvfølgelig selger de da billettene videre til folk som betaler bra. Det hadde jeg og gjort hvis det var Lyn-Stabæk i finalen for eksempel.
Molbo-forbund.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Hansakongen

Du trenger ikke å lenger tilbake til kvartfilen i e-cupen mot liverpool for noen år siden da krydde det av folk som solgte billetter på svarte børs uten for staddaen. Tror ingen av de hadde som mål å gå på kampen nei. :evil:  :evil:

Brann e livet mitt :)

Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)




Brann e livet mitt :)

Kunne ikkje vært mer enig med deg ole brum, d e tragisk at billettene e delt opp på denne måten. Vi må rett og slett gjøre noe med dette sanrest mulig, kan jo ikkje fortsette slik. D e jo en katastrofe!!!!!!!!!!!!!!! D e vanvittig mange supportere som stresser livet av seg for å få tak i billetter, eg e en av de. Går og tenker på dette konstant, døgnet rundt, om eg i d hele tatt får tak i billett. Og d hadde ikkje vært et så stort problem om d va bare 1 billett, men må få tak i 3. Dette sliter på hele kroppen, blir jo sååå vanvittig stresset.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ricky

Quote from: "Nixon"Vi er alle enige om at de to finaleklubbene må få flere billetter til cupfinalen. Mange skjeller ut NFF, men fakta er at de er klubbene som bestemmer dette på fotballtinget. Så vi må sette press på Brann, og andre supportere sette press på sine klubber.

For å illustrere dette har jeg funnet frem utdrag av en sak fra d12m fra høsten 2002 der PAF har vært på tinget som representant fra NSA. For orden skyld: NSA som BBB ikke ville være med i....


Tør jeg spørre om NSA gir rundhåndet av sine 400 billetter til cupfinalelagenes supportere?

Nixon

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Nixon"Vi er alle enige om at de to finaleklubbene må få flere billetter til cupfinalen. Mange skjeller ut NFF, men fakta er at de er klubbene som bestemmer dette på fotballtinget. Så vi må sette press på Brann, og andre supportere sette press på sine klubber.

For å illustrere dette har jeg funnet frem utdrag av en sak fra d12m fra høsten 2002 der PAF har vært på tinget som representant fra NSA. For orden skyld: NSA som BBB ikke ville være med i....


Tør jeg spørre om NSA gir rundhåndet av sine 400 billetter til cupfinalelagenes supportere?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ricky


Nixon

Quote from: "Ricky"De gir til sine medlemmer, altså.


Selvsagt. Akkurat slik BBB gir til sine, og Brann til sine.
Nå er det vel litt spesielt akkurat med Brann siden BBB vel er den eneste store supporterorganisasjonen som ikke er medlem av NSA.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ricky

Det endrer jo ikke det faktum at NSA faktisk stikker av med flere hundre billetter som ellers kunne gått til klubbens offisielle supporterklubb.

Nixon

Disse billettene ble tatt fra kvoten til "Fotballens Venner" og hadde ikke tilfalt supportere dersom NSA ikke hadde eksistert. Så de har faktisk skaffet begge lags supportere 400 friske nye billetter.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

grei

Det er som med arbeidslivet og fagorganisasjoner, man kan ikke forvente å nyte av godene andre har forhandlet frem når man ikke tar byrden med å organisere seg.

Ricky

Misforstå meg rett, det er forholdet mellom klubbene og NFF som er hovedproblemet.
Vi er allerede organiserte, så langt det er rimelig å organisere seg. Vi er betalende medlemmer av Branns offisielle supporterklubb, hvis oppgaver blant annet er å sikre oss medlemmer en størst mulig porsjon av Branns billetter til cupfinalen. Så blir det opp til Brann å forhandle med NFF om den totale billettkvoten som skal tilfalle klubben (fortrinnsvis i form av et forslag på tinget), det er ikke en jobb vi supportere verken skal eller bør ha.

paf

Quote from: "Ricky"Det endrer jo ikke det faktum at NSA faktisk stikker av med flere hundre billetter som ellers kunne gått til klubbens offisielle supporterklubb.

Dette er jo bare tull. Billettene NSA får er de eneste billettene som faktisk går til supportere. Billettene Brann får går til klubben, ikke til supporterne, og klubben kan gjøre akkurat hva de vil med dem. Man kan gjerne si at Brann er rundhåndet sammenlignet med enkelte andre. Sist RBK var i cupfinalen fikk Kjernen tilgang til 300 billetter av RBK (hvis jeg ikke husker feil). Vikinghordene fikk så godt som ingenting sist Viking var i finalen. På den annen side var Klanen klubbens mest prioriterte samarbeidspartner sist Vålerengen var i finalen og fikk noen tusen billetter mer enn Bataljonen får.

For øvrig synes jeg ARG håndterer sin billettfordeling forbilledlig. De skriver blant annet følgende:
QuoteBilletten kan kun benyttes personlig, og kan ikke selges videre, heller ikke til andre arg-medlemmer som står på venteliste. Så om du ikke kan reise/være tilstede selv, så kan du ikke få billett.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Ole Brom"Som en annen sa i et innlegg var denne % kun 5-10 i England/Skottland og resten gikk til SUPPORTERNE !


Pølsevev. Har vært på flere finaler i Skottland, og de raser like mye som oss der borte over urettferdig og skjev billettfordeling, selv om det muligens er hakket bedre enn her.

halo

Får supporterne bare 200 billetter? Det er jo bare tull!!! Brann selger jo billetter til både medlemmer og de som har partoutkort, ikke sant! De er like mye supportere de, selv om de ikke er medlemmer i Bataljonen.

paf

Quote from: "halo"Får supporterne bare 200 billetter? Det er jo bare tull!!! Brann selger jo billetter til både medlemmer og de som har partoutkort, ikke sant! De er like mye supportere de, selv om de ikke er medlemmer i Bataljonen.

Jada. Misforstå meg du. De organiserte supporterne som er medlem i en supporterklubb får bare 200 billetter. Poenget mitt er at det fra klubbenes kvote i utgangspunktet ikke er noen garanti for at en eneste billett går til supportere. Klubbene kan gjøre akkurat hva de vil med billettene. Vil de gi de til sponsorer i utlandet så gjør de det uten at noen har rett til å si noe på det.

Igjen: Poenget mitt er at de 400 billettene til NSA er de eneste cupfinalebillettene som går direkte til supportere.

Ricky

Quote from: "paf"Dette er jo bare tull. Billettene NSA får er de eneste billettene som faktisk går til supportere. Billettene Brann får går til klubben, ikke til supporterne
veldig


Nixon

Ricky! Den dagen verden blir slik du beskriver, så vil nok NSA legge inn årene frivillig. Men så lenge stoda er slik den er kan vi være glad for de 200 billettene vi får ekstra.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]



Stoffi

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Ole Brom"Som en annen sa i et innlegg var denne % kun 5-10 i England/Skottland og resten gikk til SUPPORTERNE !


Pølsevev. Har vært på flere finaler i Skottland, og de raser like mye som oss der borte over urettferdig og skjev billettfordeling, selv om det muligens er hakket bedre enn her.


Ja, de klager faktisk over at de "bare" får 95% av billettene.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

paf

Quote from: "Ricky"
Da skal du nå se rimelig teoretisk på det. Det er nok en del tusen av billettene som går til supporterne, bare via andre kanaler enn NSA.

Det er nok korrekt at det som regel blir sånn, ja. Men ser du på fordelingen til Brann, så er de organiserte supporterne maksimalt på femteplass over de Brann prioriterer med tanke på billetter generelt. Det virker som om prioriteringslisten er sånn:
1. Ansatte i klubben, spillere, etc
2. Sponsorer og andre samarbeidspartnere
3. Partoutkortinnehavere som betalte tidlig
4. Medlemmer i klubben
5. Medlemmer i Bataljonen
6. "Vanlige" partoutkortinnehavere
7. Alle andre
Det er mulig jeg tar feil. Fordelingen til Brann er jo langt fra klar ennå. Poenget er at klubbene ikke prioriterer de organiserte supporterne i særlig grad. De vet at vi alltid kommer til å være der og prioriterer heller de som må lokkes til å bruke pengene på Brann. I en sånn situasjon er det bra at NSA får kjøpe billetter som fordeles direkte til supporterklubbene til de to lagene som møtes i finalen. Det er en logisk kortslutning å tro at disse billettene ellers hadde tilfalt klubben - de er i sin tid tatt fra Norsk fotballs venner, som var akkurat like lite begeistret for det som Ricky er.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Ole Brom"Som en annen sa i et innlegg var denne % kun 5-10 i England/Skottland og resten gikk til SUPPORTERNE !


Pølsevev. Har vært på flere finaler i Skottland, og de raser like mye som oss der borte over urettferdig og skjev billettfordeling, selv om det muligens er hakket bedre enn her.


Ja, de klager faktisk over at de "bare" får 95% av billettene.


Grei gjerne ut om hva Ole Brom mente, det var egentlig litt vanskelig å skjønne hva han egentlig ville frem til når jeg ser etter.

Jeg forstod det slik at han mente at man i Ingurland og i Skottland får 90-95% av cupfinalebilletter til mannen i gaten. Hvis det var det han ville frem til er det ganske morsomt egentlig, siden det ikke har rot i virkeligheten.

Uansett hvilken vei disse 5-10% han snakker om går, så er det fortsatt pølsesnakk.

Go Up