• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Endelig!!

Started by anders millar, September 26, 2004, 19:32:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anders millar

Endelig klarer Brann å overbevise på en overbevisende måte med å knuse lyn 5-1.!!Dette trengte laget...Tipper Sæternes kommer med fullt av sjøltillit til neste kamp,resten av laget også...Tror Sæternes blir bare enda bedre til neste år også så dette følest bra...
Dessuten er det jo prikkfritt bakover utenom en dårlig mur på målet til lyn..Men det ødelegger ikke dagen...Nå begynner royal league åpningen å lyse borti skogkanten også...Så dette kan bli artig videre...
Brann, må ha det bare må ha det..

Lefty

Utrolig at dette laget tapte med samme sifre (1-5) mot LSK for bare noen uker siden?!

Lefty

Helge karlesn

Quote from: "Lefty"Utrolig at dette laget tapte med samme sifre (1-5) mot LSK for bare noen uker siden?!

Lefty



då spilte ikkje Bengt.
idenes forsvarer.

Ricky

Ja, selv er jeg lei av at Brann alltid skal overbevise på en uoverbevisende måte (som i semien mot Stabæk?)


KennethS

Quote from: "makrellen"


Jepp og de siste han sa til Lyn var "i'll be back" i finalen :D
tå på Brann

Odd

Quote from: "Lefty"Utrolig at dette laget tapte med samme sifre (1-5) mot LSK for bare noen uker siden?!

Lefty

LSK-kampen var et kapittel for seg selv. Markering på dødball, markering på dødball, markering på dødball....... kan ikke sies mange nok ganger. Menmen.. det kan vi trygt legge bak oss for godt. For øvrig er det mer enn noen uker siden denne kampen (27.06.).

Kampen i dag var tvers gjennom genialt gjennomført. Glippen tidlig i første omgang er tilgitt - allerede da var det tydelig hvilket lag som eide spillet.

Per Ove

Kanon kamp av brann igår...Alle leverte mer en vanlig...Så eg gleder meg til å se ka se skjer videre både i år å dei neste åra!!
ruk Penga Fornuftig!!

Xminator

Glem nå ikke at i kampen mot LSK var vi maks uheldig. Og møter ett lag som scorer på 5 av 7 sjanser. Og enda viktigere, de scoret vel på de første sjansene de fikk.

Med tilsvarende effektivitet fra Brann hadde den kampen endt 8-5 til Brann, med tilsvarende effektivitet som mot Lyn 5-4 til lsk og for å dra den helt ut, 10-1 mot Lyn ;) Selvfølgelig kun av akademisk interesse, MEN det illustrerer hvor ekstrem kampen mot LSK var

Go Up