• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bluss, røykbomber, fyrverkeri og annet snacks

Started by JhonnyBeGood, September 25, 2004, 22:10:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JhonnyBeGood

Noen som vet mulighetene til dette pÃ¥ ullevÃ¥l i finalen? La oss sitte Oslo i brann..  

ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

HaterRævBK

røykbommer bør ikke være noe problem, har en hjemme som eg kanskje kan ta med i dag:D
S slaur.....

Brann-Peter!

om bluss: må man ha tillatelse for å blusse?
og vet noen om hvor jeg kunne få kjøpt det?...
kanskje litt forseint å bestille på tifo.it :wink:

__________________________________

Alt for Bergen, Alt for Brann
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Stoffi

Dette er noe vi seriøst bør prøve på. Boten går ikke til Bataljonen, og en bot på 50 tusen eller noe til Brann, er en investering i en sinnsyk TIFO.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

JhonnyBeGood

Quote from: "Brann-Peter!"om bluss: må man ha tillatelse for å blusse?
og vet noen om hvor jeg kunne få kjøpt det?...
kanskje litt forseint å bestille på tifo.it :wink:

__________________________________

Alt for Bergen, Alt for Brann


Hos en hvilken så helst båtforhandler vil eg tippe, du kan også bestille i større kvanta på nettet..

"Må man ha tillatelse til å blusse" Dette er det bare dagens SS som kan finne på å spørre om. Føritiden og i andre land spør man ikke om lov til alt man skal ta seg til.

Lettere å få tilgivelse enn tillatelse :lol:
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

BL

Quote from: "JhonnyBeGood""Må man ha tillatelse til å blusse" Dette er det bare dagens SS som kan finne på å spørre om. Føritiden og i andre land spør man ikke om lov til alt man skal ta seg til.


nettopp!!! eg kan ikkje bli mer enig.... "er det lov å ta med seg flagg? er det lov å blusse? er det lov å banne for faen??!"
kan vi ikkje gi litt blanke f... då??
Hansa-
Felt Z

HaterRævBK

ikke helt enig her....
greit nok at ve gir litt faen i regler, men er ikke noe gale i å spørre før man gjør det!
er det lov kan det hende flere vil henge seg på og folk slipper å tenke på bøter å slikt...
men bluss kan vi godt gi faen i på cupfinalen....
dere husker vel sikkert at enga gjorde det i fjor på stadioen...?
S slaur.....

monzilla

er vel NFF som er kamparrangør, men de finner vel på en eller annen metode for å skylde på brann. Hadde vært fett med masse røykbomber og blussing på tribunen

RC

dette skaper jo stemning då... vi kommer til å eie ulevaall den dagen, så la oss gjøre d med stil folkens!!!! med flagg, røykbomber etc...
E det mulig å henge opp "ting" tror dokkar? skrive nokke om Brann / Bergen: "Vi e'kkje fra Norge, vi e fra Bergen", for eksempel og henge det opp på tribunen... det skal vel gå? "SK Brann, Bergens stolthet" og må være med...
Så den derre greier med kumunne våpenet på Nadderud, den hadde vært bra å henge opp på ulevaall og!!! ka syns dokkar??


villaksen

Quote from: "monzilla"er vel NFF som er kamparrangør, men de finner vel på en eller annen metode for å skylde på brann. Hadde vært fett med masse røykbomber og blussing på tribunen


At NFF er kamp arrangør er helt genialt. De ender vel opp å måtte bøtelegge seg selv for dårlig sikkerhet LOL!!!

balle

tror ikke klanen fikk bot etter å ha blusset i forrige finale...

JhonnyBeGood

Det kommer ikke til å være mulig for politi eller andre å gripe inn, og beslaglegg-bøtelegge noen denne dagen. Helt fullt med elleville bergensere, eg mener folk som har interesse for bluss, røyk osv bør kjøre på en dag som denne. Er trossalt ikke vært år Brann er i cupfinalen :D
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Hansakongen

Quote from: "JhonnyBeGood"Det kommer ikke til å være mulig for politi eller andre å gripe inn, og beslaglegg-bøtelegge noen denne dagen. Helt fullt med elleville bergensere, eg mener folk som har interesse for bluss, røyk osv bør kjøre på en dag som denne. Er trossalt ikke vært år Brann er i cupfinalen :D




Hadde da i grunnen vært morro det da.... Men som sakt sÃ¥ ser jo Big brother oss klart Ã¥ tydelig.... :twisted:  om noe ut av dette skulle blitt realisert mÃ¥tte vi holdt oss innen regelverket....


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247589

BL

så lenge vi ikkje lager kvalme... holder blussene/røykbombene på tribunen, ikkje begynner å kaste ut på banen og sånn.
nff kan vel ikkje være så forbanna firkantet at de bøtelegger oss for å lage stemning på en sånn dag og kamp
Hansa-
Felt Z

JhonnyBeGood

Det er ikke i Oslo domkirke kampen skal spilles... På en slik dag må det være lov og skeie ut og være litt vill...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

villaksen

http://www.tifo.it/

Her har vi det meste vi trenger.

Jeg bare lurte på om det var noen som hadde bestillt her fra før.

Tenker på gjennom toll ol.

Brann e livet mitt :)

Vel, jo nff kan d så.... Norges fiasko forbund på sitt beste!!!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up