• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Lyn

Started by anders millar, September 24, 2004, 16:11:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anders millar

Må bare minne på opp i alt cup styret at ALLE som kan møter opp på stadion mot lyn på søndag...Det er veldig viktig at brann vinner denne kampen!!Så alle som kan må møte opp...snakkes!!
Brann, må ha det bare må ha det..

BrannMann

Det er vinn eller forsvinn på søndag... vinner vi er vi bare 1 poeng bak.. taper vi er vi plutselig 7 poeng bak... regner med stinn brakke...
jokomelk og brød og seriegull!!!

Per Ove

Ja alle må møte opp dette er en viktig kamp..Som resten av kampne denne sesongen!
ruk Penga Fornuftig!!

Kruxleiven

Det blir enten eller med denne kampen ja. Vinner vi så kan ingen avskrive oss for å kjempe om RL plass, tåper vi så er det vel kjørt. Om vi skulle tape så tar jeg ikke det så tungt da fokuset ligger veldig på cup om dagen. Dessuten vil vi ende i et midtsjikt der vi er for bra til å rykke ned og for dårlig til å blande oss i tetstriden. Som sagt tidligere. Om man skal velge mellom et tap og en sier, så tar jeg tapet i seriekampen og seieren i cupfinalen mot Lyn. Det betyr tittel og det er det alle vil ha her.

Innerst inne tror jeg ikke Lyn klarer å vinne på grunn av bortebane og at de vil bli voldsomt presset av et Brannlag som nå har gått lei av å spille dårlig. Sørensen beskrev Lyn som et italiensk catenaccio lag. Prøver de med det går det dårlig. Da maler vi dem i stykker. De må nok gjøre som Stabæk gjorde eller noe slikt for å vinne.

Jeg skulle ønske Dylan kunne vist hva som bor i ham i denne kampen, men det blir vel Bengt og Robbie på topp. Noe annet ville også være rart. Sanne bør snart vise noe som ligner på at han er mann Brann behøver.

Helginho

Noen som vet hvor mange billetter som er solgt foran kampen idag..??
Har troen på at det kommer litt folk ...

KennethS

bør komme opp mot 15000 tilskuere.
tå på Brann

Nixon

Jeg har gått vekk fra et tidligere ufravikelig prinsipp i denne kampen. Jeg har satset penger på Brann-seier. Ikke så altfor mye, men 250 er sure penger å tape dersom Brann også taper. Det er selvsagt derfor jeg aldri spiller på Brann. Dobbelt tap er tungt å bære...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

enavgutta


Lefty

Den ekte (Richard) Nixon måtte jo også tåle et dobbeltap for 30 år siden, så det får du svelge...

Dessuten taper ikke Brann i dag!

Lefty

Nixon

Quote from: "Lefty"Den ekte (Richard) Nixon måtte jo også tåle et dobbeltap for 30 år siden, så det får du svelge...

Dessuten taper ikke Brann i dag!

Lefty


Kanskje jeg også blir hentet i helikopter og flydd vekk i skam i kveld...:)
Har også sterk tro på seier, selv om dette historisk sett er typiske kamper for Brann å tape: En sterk seier etterfulgt av mye oppmerksomhet. Så kommer det mye folk på  neste kamp og Brann er favoritter.
Uansett, får du sett kampen live i kveld Lefty? Eller må du ta til takke med Canal+?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

eXploSer

Høhøm!!!

Jeg vil gjerne høre en "Happy Birthday" til Brann, til Adam, og (kanskje en) til Marius.

Vi er jo litt sent ute når det gjelder marius da.

Lefty

Quote from: "Nixon"Uansett, får du sett kampen live i kveld Lefty? Eller må du ta til takke med Canal+?


Nei, Nixon, her blir det Canal+... LITT langt å reise over fjellet, for så å reise hjem rett etter kampen!

Skal de sende kampen, forresten? :/

Lefty

eksilbergenser

Johoo!!!! 3-1 !!!!!!!
lt for Brann!

Kagain

Og det endte 5-1. Sæternes' gjennombruddskamp?

cyp

Absolutt! Winters + Sæternes = drømmeduo uten like! Idag likte vi oss på stadion, gutter! Det e sånne kamper som boltrer seg fast i hjertet og som får oss til å innse enda sterkere koffor VI ELSKER BRANN!
Fremdeles i lykkerus som dokkar sikkert skjønner :P
elt O e snobbete!!

Nixon

Lenge siden jeg har sett Brann rundspille et lag slik de gjorde i dag. Mye vil sikkert bli sagt om Sæternes i dag, men jeg synes at Helge Haugen var Brann sin beste i dag. Utrolig innsats på den bløte banen! Gleder meg til å rundspille dette laget første helgen i november!!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

olry

Helt sant, en utrolig bra kamp. Jeg kan ikke huske å ha hatt det så gøy på stadion på lenge.
Det som er synd er at vi kommer til å møte et utrolig revansjesugent lyn lag i cupfinalen.

Bombefar

Synes også at Scharner var bra i dag. Viser framskritt

Yngve

Quote from: "Bombefar"Synes også at Scharner var bra i dag. Viser framskritt


26: Paul Scharner kostet Brann fem millioner kroner, men birdrar stort sett med pussige støttepasninger og horible sklitaklinger.[/i] henta frå bt.no sitt kampreferat, synest dette sumerer godt opp scharners fyrste kampar i Brann drakta...

Alex Hammers

Jeg bøyer meg i støvet,....ehhh søla og gratulerer dere med seieren i går.
Kan ikke huske sist jeg så mitt kjære Lyn bli så rundspilt ! :oops:
Dere spilte en fantastisk kamp og burde vel strengt tatt ha vunnet med enda flere mål.
Men, men det er vel sånt som skjer etter den fine statistikken vi har hatt på bortebane i år. Når det først revner så revner det skikkelig.
Kvisvik burde vel sende et takkekort til oss for at han fikk lov til å slå den ene krempasningen etter den andre helt uten press ? Fatter ikke hvordan vi kunne la ham få stå slik alene. Og at man ikke merket at det var vann på banen og spilte som vi pleier langs bakken hele kampen var nesten like utrolig ! Nei, i denne kampen fortjente vi alt vi fikk ! Grundig juling !!
Men det er ingen grunn til å grave seg ned, vi er fremdeles på fjerdeplass og har gode muligheter for Royal league. :P

Vi får satse på å hevne dette i cupfinalen. Den kampen tror jeg blir mye jevnere og jeg gleder meg sinnsykt til å få oppleve det ! :twisted:
Gratulerer igjen og lykke til i resten av sesongen.
yn for alltid !

Xminator

Scharner har vert bedre i sine første kamper enn Svante var i sine første den gang for lenge siden. Tror Scharner blir en av nøkkelspillerene i Brann-laget fremover. Og en spiller vi vil savne når han forsvinner igjen. At han "filmer" en straffe får vi tåle. Brann trenger kyniske spillere også :p

Per Ove

Har et intrykk på at scharner kommer til å få seg noen kort i trynet di kommende sesongene...Aggresiv spillestil!!Men han gir aldri opp heller, så han kan bli spennende og han kan skuffe så eg vil ikke ta noe på forhånd!!
ruk Penga Fornuftig!!

Go Up