• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn skal stoppe billett-kåte bergensere

Started by Hansakongen, September 24, 2004, 15:22:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Vet ikke helt hva jeg skal si om dette da men... annet enn jævla arogante østpakk land :evil:  :evil:  Synes de skulle ha maks 2500-3000 billetter og brann skulle hatt rundt 10-12000... resten kunne gått til resten av de fotball intresserte  :twisted:


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246664

2rB

Ifølge disse sjefane på stadion, så kunne visst Brann ha solgt 30.000 billetter... Sikkert ein liten overdrivelse, men eg tviler ikkje på at me glatt hadde klart å fylle 18.000 av setene.

Ellers så ytrer eg herved eit ønske om at BBB skal jobba opp mot Brann, slik at disse kan gå videre til Serieforeningen (eller kva det no heiter) og ordna slik at sånn SKANDALEUTDELING av billetter ikkje skjer igjen!

howie

Vist jeg ikke får tak i branns billetter til cupen, prøver jeg meg selvfølgelig hos lyn...

Og det tror jeg mange flere vil gjøre også, så jeg blir nok ikke alene...

chris

hvorfor kjøper ikke sponsorene billetter til BBB? vi har stått på hele sesongen og fortjener det.
kke født til å få sett kampene i 1919. Derfor er jeg fjortis!

Bombefar

Quote from: "cola_boy"Vist jeg ikke får tak i branns billetter til cupen, prøver jeg meg selvfølgelig hos lyn...

Og det tror jeg mange flere vil gjøre også, så jeg blir nok ikke alene...


Flott, håper så mange som mulig gjør dette :P

brannsupporteren:-D

Quote from: "chris"hvorfor kjøper ikke sponsorene billetter til BBB? vi har stått på hele sesongen og fortjener det.



helt enig
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Grey

Folkets sport... Sponsorenes fest.. Den latterlige fordelingen er ikke et nytt fenomen, slik var det både i 95 og 99 også, for Branns del i alle fall.
Maybe a Greyhound could be my way

monzilla

lurer på om jeg skal prøve å søke medlemskap i bastionen. De har jo sikkert 5 billetter per medlem, så sjangsene er jo gode  :roll:

Go Up