• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stig Rune Krokdal uønsket i Bergen

Started by enavgutta, September 19, 2004, 22:04:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Dette burde vært overskriften i både BA og Bergens Tidende i morgen. Jeg kan ikke huske noe mer hårreisende jeg har sett på den fotballbane på svært lenge. Dette er opprivende og vondt. Jeg har 0 forståelse for at vedkomende ikke innrømmer feilen og håper vi slipper å se denne mannen noensinne på bergensk jord eller i andre kamper i Tippeligaen. På det høyeste nivået i fotball-Norge, på overtid bør ikke dette få skje. Dommern blåser faktisk også av kampen før tilleggstiden er gått ut akurrat i det Soma skal til å kaste. Horribelt!!

Lefty

Karen er bare dommer, så la oss ta det derifra. MEN hvordan i alle dager kunne han dømme strafeespark på det der?!

- UBEGRIPELIG!!!

Etter min mening burde disse, og kun

Henki

Quote from: "Lefty"
Etter min mening burde disse, og kun


Er vel et par av de der jeg ikke helt har tillit til som toppdommer akkurat ;)
Ballen skal fremover!

Hansakongen

Jeg lurer da da bare på hva som vil skje vist han skal dømme brann i her i byn resten av sesongen eller evt neste sesong  :evil:  :evil:  :evil:


villaksen

Håper han kommer til Bergen....

Jeg prøver å ha respekt for dommerene, de kan gjøre feil akkurat som spillere, og jeg respekterer dem som sier ar de kanskje har gjort feil eller vurderte en situasjon feil. Men når en slask av det formatet står og er så arrogant fortjener han å komme til bergen.... Og da bør det ikke bli spart på glosene og stemmen...

Lefty

Hehehe...

Ikke gjorde det saken særs bedre at han snakket trønder, heller... :D

Lefty

Strilen

Tro det eller ei, men jeg forsøker å ha respekt for dommeren. Uten han hadde faktisk verden vært verre....for noen....og Brann hadde vunnet serien.


Men når det er sagt, jeg er fucking lei av den norske dommerstanden. I de 3 siste kampene har dommeren vært veldig innvolvert i resultatet. Og til alle som nå sier at vi Brannsupporterne bare skylder på dommeren, det er feil. Jeg skylder ikke bare på dommeren bare nesten.

Ham-kam(B): Meget tvilsom straffe. En av 20 dommere vil gjort det samme. Samtidig fikk vel Brann også ett tvilsomt straffe, men i slike jevne kamper kan faktisk slikt avgjøre kampene.

Stabæk (H): "Når jeg dømte på Brann Stadion dømte jeg aldri til fordel til hjemmelaget i tvilsomme situasjoner. For da kunnne jo folk tro at jeg er hjemmedommer" Sitat Kåre Lindboe, Vidar, dommer på 70-tallet. Ja, jeg skjønner Staberg her....

B/G: Hallo, hvor var du dommer? Greit nok at vi satt på Fotikken og så kampen under elendige forhold. Men det var jo tydelig like uklart for deg. Tror faktisk at alle B/G-fans fikk både jul, nyttårsaften og CL-seier på en gang.

Nå er jeg lei. Få vekk pakket i dommerstanden. Bare synd at ikke Terje Hauge kan dømme oss. I det minste vet vi kor han bor (og for de som ikke forstår dette, dette er ironi).

Bombefar

Quote from: "Lefty"Hehehe...

Ikke gjorde det saken særs bedre at han snakket trønder, heller... :D

Lefty


Det gjorde faktisk saken betydelig verre

Lefty

Straffen vi har satt spørsmålstegn ved før; den imot oss på Hamar, er jo klokkeklar i forhold til denne!

Straffen B/G fikk i kveld ble servert på sølvfat med rekesmørbrød, den fineste champagne og ei rød rose ved siden...

Lefty
PS! IKKE mere Hamar, forresten!

Mr_Soma

Denne mannen er en som har provosert meg mest på svært svært lenge!

Oppfordrer ALLE til å sende/ringe han og si sin mening på dette nr:

Webred::redigert. Hvis folk ønsker å komme i kontakt med ham kan de slå opp i telefonkatalogen selv.


Jeg har sendt han en "pen" sms.

Lefty

Nå skuffet du meg, Mr_Soma!

Dette er FOR drøyt! Jeg råder INGEN til å gjøre dette... :(

Lefty

Mr_Soma

Quote from: "Lefty"Nå skuffet du meg, Mr_Soma!

Dette er FOR drøyt! Jeg råder INGEN til å gjøre dette... :(

Lefty


Herlighet... tok du det bokstavelig?
Jeg ble "beskylt" for å tro på dette med trommemannen, så jeg tenkte dette ville være min "hevn".

Men om du tok det så seriøst så tror jeg du har misforstått her min godeste Lefty ;)

Hansakongen

Quote from: "Mr_Soma"Denne mannen er en som har provosert meg mest på svært svært lenge!

Oppfordrer ALLE til å sende/ringe han og si sin mening på dette nr:

Webred::redigert. Hvis folk ønsker å komme i kontakt med ham kan de slå opp i telefonkatalogen selv.


Jeg har sendt han en "pen" sms.




Har du fått svar fra han da?? tviler sterkt at han vil svare  :twisted:

Mr_Soma

Hehe... jeg har ikke sendt han noen sms' men det er faktisk talt hans nr ifølge telefonkatalogen.no

telefonen er vel slått av straks han kom ut av garderoben i bodø.

Men om noen tok dette ille opp så beklager jeg at jeg "tok det opp"


vennlig hilsen mr_soma  :)

Lefty

Ja, jeg tok det seriøst, Mr_Soma!

Og var det bare et "Emil-hyss", var det kanskje å strekke det litt langt å få tak i nummeret til fåreskallen, for så å legge det ut for blodtørstige Brannpatrioter?! :)

Lefty


mister

det var ikke over streken i d hele tatt, håper no du har sendt sms, og du lefty gå å legg deg

Nixon

Ifølge BT har dommeren nå sett episoden på TV. Og ble utrolig nok styrket i troen på at han gjorde rett. Får håpe for hans del at han ikke skal dømme en av de to siste hjemmekampene til Brann...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lefty

Quote from: "Mr_Soma"Have a nice day mr Lefty!


*LER*

That's MISS Lefty :D

Los-Loco

Straffen på slutten kan nok føles urettferdig, og billig var den, skal inrømme dét! På den annen side har jeg sett langt værre dommeravgjørelser (sier vel sitt om dommerstanden :evil: ).

Og for å gjøre deprimerte bergensgutter gladere, kan vi jo bare nevne dommeravgjørelsene i kampen mot Glimt på Stadion i vår. Den gang var det også en dommer på bærtur, men avgjørelsene gikk i Branns favør. Var vel både et manglende rødt kort etter keeperhands og et straffespark på lavpris etter det jeg husker.

Ikke det at tidligere feilsteg skal berettige nye, men ting jevner seg som oftest ut over tid, og her ser det ut som om Brann kommer i havn på plussiden!

Los-Loco har talt!
..og forøvrig mener jeg at Coca-Cola må boikottes!


P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Quote from: "Lefty"Etter min mening burde disse, og kun


Søndag 29 oktober 1995 kl 1345. Karlsbakks raid, Hoftuns overgrep og Skjervolds diskvalifiserende avgjørelse. Han burde aldri mer dømt en fotballkamp.

Lefty

Quote from: "Roffarne"Søndag 29 oktober 1995 kl 1345. Karlsbakks raid, Hoftuns overgrep og Skjervolds diskvalifiserende avgjørelse. Han burde aldri mer dømt en fotballkamp.


Huff, ja... Jeg husker den! Men det er snart NI år siden da?!

Og at han aldri mer skulle få dømt en fotballkamp?! Om terskelen hadde blitt lagt der, ville vi stått igjen med svært få dommere. Personlig mener jeg, når du tenker på Branns kamphistorie, at Roy Helge Olsens "blemme" mot Molde på Røkkeløkka for 3-4 år siden var verre. Men Roy Helge Olsen er jo en god dommer likevel, han!

Lefty

Roffarne

Olsen "blemme" var at han ombestemte seg. Dette mener NFF ikke er lov. Og dermed har de jo lagt terskelen for hva man kan forvente av en dommer i etterkant av en uriktig avgjørelse.

Skjervolds tabbe var så graverende at den ble omgjort før omkampen. Lite til nytte for Brann, riktignok. Dessuten mener vel både bergensere og trøndere at han ikke gjorde en videre god innsats den kampen.
Jeg har faktisk enda tilgode å se en eneste kamp hvor Skjervold ikke stikker seg ut og fremstår som en idiot.

Blææ

Quote from: "Hansakongen"Jeg lurer da da bare på hva som vil skje vist han skal dømme brann i her i byn resten av sesongen eller evt neste sesong  :evil:  :evil:  :evil:



Ikke noe å lure på,viser han seg på stadda så blir det nok av folk som kommer til å rable å storme banen.... :twisted:
ont follow me,Im lost too

P-K

Roy Helge rettet opp i feilen sin umiddelbart da han forsto hva han hadde gjort.  Feilen ble gjort da NFF lagde omkamp av det. Skjervolds feil fratok oss mest sannsynlig et cupgull. Du kan vel selv regne på hva som er verst å bli frarøvet. Tre poeng i Molde som vi fikk igjen, eller et cupgull som hadde kortet ned ventetiden på årets (forhåpentligvis) fra 22 til 9 år.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Lefty"Nå skuffet du meg, Mr_Soma!

Dette er FOR drøyt! Jeg råder INGEN til å gjøre dette... :(

Lefty


Hva som er galt med å sende SMS eller mail til dommeren etter en slik skandale.....?

Bekkalokket

Noen etterlyste visst denne:

stig-rune.krokdal@norengros.com.

Oppfordrer folk til å gi en tilbakemelding til dommeren. Alle har godt av å få en tilbakemelding på sin egen innsats av og til. Og i dag føler jeg det må være greit å gi hr. Krokdal en tilbakemelding.

Bekkalokket

P-K: Vi har regler i fotball. De er der for å følges. Jo høyere nivå dess mindre marginer, og det må da stilles større krav til dommeren. Krokdal er ikke god nok.

P-K

Sier ikke at Krokdal er god nok, men Soma bør ta høyde for at det kan dømmes mot ham selv for rene taklinger inne i boksen. Det er heller regelen enn unntaket at han takler innenfor, og det er særdeles risky. Dommere får ikke alltid med seg allt, og det blir fryktelig fort straffe i slike situasjoner.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!


Roffarne


Bekkalokket

Verden er ikke svart/hvitt. Man må kunne stille et visst minstekrav til domerne. Akkurat som vi gjør til spillerne.

P-K

Kritikk fra en uttalt Casualssympatisør som i tillegg oppfordrer til å terrorisere dommere pr. e-post tas ikke veldig tungt Bekkalokk. Kom tilbake når du har byttet ut borrelåsen på Lacoste trainers'ene dine med lisser.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Lefty

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Lefty"Nå skuffet du meg, Mr_Soma!

Dette er FOR drøyt! Jeg råder INGEN til å gjøre dette... :(

Lefty


Hva som er galt med å sende SMS eller mail til dommeren etter en slik skandale.....?


Hva som er galt med det?! Skal du ta privatpersonen Stig Rune Krokdal for noe han klarer å fikle til på fotballbanen?!

La stakkaren i fred!
-Han er bare enda en elendig fotballdommer! -Ikke en drittsekk av den grunn, som fortjener dette!
La meg garantere at de som skal ta tak i denne formen for kritikk, gjør det... (Les: forbundet o.l.)

Det er greit at vi er forbanna og elsker Brann, men et sted går grensen!
Gagner det Brann særdeles mye, tror du?! - Neppe...

Lefty
som fikk en masse usaklig dritt etter Briskeby og vet hva hun snakker om

Bergen Sin Gutt

Gud hjelpe meg og god dag mann økseskaft... Er dagen kommet da vi ikke kan sende en mail til et annet menneske fordi han er en fotballdommer?

Nei nå står ikke verden til påske...

Bergen Sin Gutt

Quote from: "P-K"Kritikk fra en uttalt Casualssympatisør som i tillegg oppfordrer til å terrorisere dommere pr. e-post tas ikke veldig tungt Bekkalokk. Kom tilbake når du har byttet ut borrelåsen på Lacoste trainers'ene dine med lisser.


Lurer på om kanskje ikke du skal snakke høyest om å bli tatt seriøst. Jeg innehar etpar trainers av typen du snakker om at man må "bytte ut", og jeg lurer på hva som er galt med dem? Eller meg for den del?

Heldigvis innehar jeg den egenskapen at jeg dømmer andre mennesker ut i fra hvordan de er og oppfører seg, ikke hvordan de ser ut eller hva de har på seg.

P-K

Hadde ikke regnet med at kommentaren skulle treffe så som den gjorde, men det motbevises jo av at nok en Casualssympatisør melder seg. Kritiserer ikke folk for hvordan de går kledd, men nettopp for hvordan de oppfører seg. Har ennå ikke truffet på noen her inne som går med Lacostesko og ikke er en Casual eller Casualssympatisør.

Skulle noen andre enn causalspøbelen føle seg truffet beklager jeg dette, men sjansen for det er vel heller liten...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Lefty

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Gud hjelpe meg og god dag mann økseskaft... Er dagen kommet da vi ikke kan sende en mail til et annet menneske fordi han er en fotballdommer?

Nei nå står ikke verden til påske...


Hvilken verden lever du egentlig i?! Eventyrverden? Tviler på at du i det hele tatt har lest eventyret "God dag mann, økseskaft"!

Du vet tydeligvis ikke hva vi andre mer seriøse debattanter prøver å gjøre her inne; være konstruktive!

Du må gjerne sende mail til en person som er fotballdommer, men ikke fordi han er en fotballdommer som har gjort noe galt og du vil sjikanere ham for det!

Logg deg ut, og registrer deg på nytt når du har blitt tørr bak ørene...

Lefty

Bergen Sin Gutt

Du må ha et trist liv P-K. Vet ikke helt om jeg skal le eller grine. Tror jeg tar det første.


Bergen Sin Gutt

Quote from: "Lefty"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"Gud hjelpe meg og god dag mann økseskaft... Er dagen kommet da vi ikke kan sende en mail til et annet menneske fordi han er en fotballdommer?

Nei nå står ikke verden til påske...


Hvilken verden lever du egentlig i?! Eventyrverden? Tviler på at du i det hele tatt har lest eventyret "God dag mann, økseskaft"!

Du vet tydeligvis ikke hva vi andre mer seriøse debattanter prøver å gjøre her inne; være konstruktive!

Du må gjerne sende mail til en person som er fotballdommer, men ikke fordi han er en fotballdommer som har gjort noe galt og du vil sjikanere ham for det!

Logg deg ut, og registrer deg på nytt da du har blitt tørr bak ørene...

Lefty


Unnskyld meg, men det er vel strengt tatt unødvendig å bli så voldsomt hånlig og usaklig. Grenser til barnslig, og trekker seriøsiteten ned i kjelleren.

Jeg mener at man kan sende denne fyren en mail, fordi han ranet Brann og stod for en skandale, samt påførte store deler av Bergens befolkning en psykisk knekk og dårlig nattesøvn. Har aldri sagt at jeg skal sjikanere noen. Du mener at det ikke er greit. Det har ikke jeg de store problemene med. Var ikke klar over at det nå var blitt en dødssynd å ha forskjellige meninger.

Lefty

Quote from: "Bergen Sin Gutt"

Unnskyld meg, men det er vel strengt tatt unødvendig å bli så voldsomt hånlig og usaklig. Grenser til barnslig, og trekker seriøsiteten ned i kjelleren.

Jeg mener at man kan sende denne fyren en mail, fordi han ranet Brann og stod for en skandale, samt påførte store deler av Bergens befolkning en psykisk knekk og dårlig nattesøvn. Du mener at det ikke er greit. Det har ikke jeg de store problemene med. Var ikke klar over at det nå var blitt en dødssynd å ha forskjellige meninger.


:D Ja, altså nå var det slik at det var du som trakk inn "god dag mann, økseskaft" og useriøsitet, så ikke trekk den sure gymposen over mitt hode!

En ting er selvfølgelig at vi har forskjellige meninger, men dette har med privatliv å gjøre, ikke ens egne meninger. Du er sikkert også enig i at det ikke er ok å bli oppringt av ei håpløs tøs natt til søndag som vil fortelle deg hvor kjekk bror du har og at hun ønsker... :) Selv om HUN selvfølgelig synes dette er HELT greit!

Privatliv er privatliv, fotball er fotball, uenighet er uenighet og diskusjon er diskusjon...

Flere misforståelser nå?!


Lefty

Poenget

P-K

Er helt på linje med deg her villaks. Dommere gjør feil, men en god dommer innrømmer dem etterpå. At han påstår seg å være sikrere etter å ha sett den på TV er ikke bra.

Bergen sin Gutt --> Du leverer et sammensurium av selvmotsigelser og usakligheter. Ikke mange som har mer usaklige innlegg enn deg. Du takler ikke at noen er uenige med deg, og går krakilsk hver gang noen irettesetter dumhetene dine. Kan du ikke gå og slåss med Bergen1908 og Bekkalokket isteden?
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Poenget er vel ikke at man skriver en mail. Men hva som står der. En "saklig" utskjelling er helt på sin plass. Trusler er en helt annen ting.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Blææ

Quote from: "P-K"Er helt på linje med deg her villaks. Dommere gjør feil, men en god dommer innrømmer dem etterpå. At han påstår seg å være sikrere etter å ha sett den på TV er ikke bra.

Bergen sin Gutt --> Du leverer et sammensurium av selvmotsigelser og usakligheter. Ikke mange som har mer usaklige innlegg enn deg. Du takler ikke at noen er uenige med deg, og går krakilsk hver gang noen irettesetter dumhetene dine. Kan du ikke gå og slåss med Bergen1908 og Bekkalokket isteden?



Du P-K bidrar jo voldsomt til å opprettholde en saklig debatt når du ber folk med en litt annen synsvinkel enn deg selv gå og sloss med hværandre.
Visst du er representativt for hva som beveger seg på jentetrappen(SS) så er det ikke rart folk ikke gidder å stå der borte.
ont follow me,Im lost too

Bergen Sin Gutt

Quote from: "P-K"Bergen sin Gutt --> Du leverer et sammensurium av selvmotsigelser og usakligheter. Ikke mange som har mer usaklige innlegg enn deg. Du takler ikke at noen er uenige med deg, og går krakilsk hver gang noen irettesetter dumhetene dine. Kan du ikke gå og slåss med Bergen1908 og Bekkalokket isteden?


Hvor kommer jeg med selvmotsigelser da? Eller usakligheter? Jeg tåler fint at andre har et annet syn på tingene enn meg selv, det finner du ut i denne tråden, så den må du lenger ut på landet med. Jeg aser meg heller ikke opp til nivået "krakilsk" over hva som blir skrevet på et debattforum på internett, så det er også drittpreik. At du tillegger andre egenskaper, holdninger eller meninger de ikke har for stå for din regning.  Jeg kan heller ikke finne noen tungveiende grunner for å slåss med Bergen1908 og Bekkalokket, så det blir nok neppe aktuelt.

Kai-Olai

Helt seriøst, her er det en diskusjon om dommeren, men den drar jo ut over 4 sider bare fordi et par stykker skal drive å slenge dritt til hverandre..

Til dere som driver med det; Ser dere ikke den lille knappen der det står PM??? Det betyr PRIVAT MELDING. Der kan dere drive å sende dritt til hverandre, så slipper vi å høre på all den jævla dritten deres...  :twisted:


Når det gjelder dommeren håper jeg for hans del at han aldri viser seg i Bergen igjen.. Når han et døgn etter kampen kan gå ut i avisene og fortsatt stå på sitt, etter å ha sett episoden på TV utallige ganger, så viser jo bare det at den personen aldri skulle hatt noe å gjøre med norsk toppfotball og gjøre.. Det er bedre dømming i 6. div. en det han presterte her..

Håper NFF ser episoden, og hva dommeren sier, og at dette får alvorlige konsekvenser for hans videre fremtid som toppdommer..

Go Up